Hus alarm, uden abo.?

  • Hey...


    Jeg syntes jeg har kigget lidt rundt omkring.. men kan ikke lige finde det jeg søger...


    Jeg søger en Hus alarm, gerne med trådløse sensor til vinduer og døre, altså så jeg ikke skal trække ledninger rundt over alt, men ikke en nødvendighed...


    Det skal være uden abo. altså ikke noget med Falck eller noget, bare en alarm med en Sirene på taget så en tyv bliver bange...


    Det er til min mor, da de har haft nogle underlige mennekser til at gå rundt der hjemme omkring huset.. så hun er lidt utryk..


    håber der er nogle der kan hjælpe :)

  • Davidsen byggemarked har lige for en 14 dage siden haft en i deres tilbudsavis, den kostede 6k og havde 2 trådløse bevægelses sensore, 1 brandalarm, og 2-3 magnet kontakte til døre/vinduer og et elektronisk håndtag med kode, det hele var koblet til et modul med simkort i, så den kan ringe rundt til op til 10 numre. Der var selvfølgelig os en trådløs sirene (128 db) med...



    Mine de gamle har nemlig lige købt det og kvaliteten ser rimelig ok ud...


    Ingen abb. andet end det taletidskort der skal i, som ikke er en nødvendighed...

    Canon EOS 400D
    Canon BG E3
    Canon EF-S 18-55 (Kit) + EW-60C
    Canon EF 28-135 f/3.5-5.6 IS USM + EW-78BII
    Canon EF 70-300 f/4-5.6 IS USM
    Canon Speedlite 430 EX
    Canon 0C-E3 Off-Camera Shoe Cord
    SanDisk Extreme III 2Gb + SanDisk Extreme III 4Gb


  • Oki... kan godt gøres billeder igennem nogle af de sider han skrev der.. der skal nemlig ikke sencore inde i huset.. bare på alle vinduer og døre.. og så en go sirene op på taget.. bor kun 100meter fra min mor.. så hun skal nok nå at ringe hvis det er, ellers kan jeg sikkert høre det ;)

  • Hejsa


    hvad med den her ?


    WOW

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

    Rettet en gang, sidst af Brumbassen ().