softgun pistoler?

  • Jeg vil helt sikkert sige http://www.kims.nu
    Kanon dygtig fyr samt fornuftige priser. Har selv købt min HK SD6. For cool!!!

    ASRock CONROEXFIRE-ESATA2, I945P
    Intel Core 2 Duo E6400, BOX
    Asus EN7600GT/SI/2DHT/256M
    WD Caviar SE 3200kS, 320GB, SATAII
    2x1Gb Gskill pc5400
    Antec Performance One P150, Midi 430Watt

  • Softguns er kedelige.... og endda ulovlige for børn.... :))


    Men der ligger en butik inde i KBH tæt på strøget hvor man kan købe en masse forskellige ting som fx. armbrøster osv.... Nogle af tingene kræver dog en våbentilladelse, men andre kræver nu bare at man er over 18.... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Softguns er kedelige.... og endda ulovlige for børn.... :))


    Men der ligger en butik inde i KBH tæt på strøget hvor man kan købe en masse forskellige ting som fx. armbrøster osv.... Nogle af tingene kræver dog en våbentilladelse, men andre kræver nu bare at man er over 18.... :))


    sejt.. lad oz købe en armbrøst og rende rundt og lege Gordon Freeman :D :P

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    sejt.. lad oz købe en armbrøst og rende rundt og lege Gordon Freeman :D :P


    He He.... Sjov tanke..... :)) .... Meeeen det går nok ikke.... :rolleyes:


    Men det var nu mere for et "udsmyknings-synspunkt" jeg skrev det. Der er jo nogle der godt kan li at have specielle våben hængende på deres væg. Personligt, så kan jeg godt li et flot udsmykket katana, men det er jo så bare min smag. Det er jo ikke noget jeg render rundt med inden under frakken og leger ninja. *LOL* :]

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    He He.... Sjov tanke..... :)) .... Meeeen det går nok ikke.... :rolleyes:


    Men det var nu mere for et "udsmyknings-synspunkt" jeg skrev det. Der er jo nogle der godt kan li at have specielle våben hængende på deres væg. Personligt, så kan jeg godt li et flot udsmykket katana, men det er jo så bare min smag. Det er jo ikke noget jeg render rundt med inden under frakken og leger ninja. *LOL* :]


    Er vi enige om. Katana er fede :D rigtig nice.. gad oz godt ha en hængende :)

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    Er vi enige om. Katana er fede :D rigtig nice.. gad oz godt ha en hængende :)


    Yir... :)) .... Kunne også godt finde på at købe et næste gang jeg kommer en tur syd for grænsen. Så et rimelig fedt et på et tidspunkt til en fair pris. Så er det naturligvis ikke "originalt", men det går vel nok..... Regner ikke med jeg skal en tur til Japan inden for den nærmeste fremtid og lege smugler... *G* :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Yir... :)) .... Kunne også godt finde på at købe et næste gang jeg kommer en tur syd for grænsen. Så et rimelig fedt et på et tidspunkt til en fair pris. Så er det naturligvis ikke "originalt", men det går vel nok..... Regner ikke med jeg skal en tur til Japan inden for den nærmeste fremtid og lege smugler... *G* :))


    Gad godt ha fat i et originalt Kejser sværd :) fra japan .. det består af 20.000 Lag metal :D det må satme være skarpt 8o

  • IMO så er det sygt :rolleyes: Ka' slet ik' forholde mig posiitivt til våben. Synes nærmere det er at spille fallit.
    Mine egne kids fik heller aldrig et våben at lege med. Jeg gav dem bolde i alle mulige størrelser i stedet for. Og de har ligesom faderen - aldrig været oppe at slås. Det synes jeg er positivt.
    Det er så bare min mening. ;)

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    IMO så er det sygt :rolleyes: Ka' slet ik' forholde mig posiitivt til våben. Synes nærmere det er at spille fallit.
    Mine egne kids fik heller aldrig et våben at lege med. Jeg gav dem bolde i alle mulige størrelser i stedet for. Og de har ligesom faderen - aldrig været oppe at slås. Det synes jeg er positivt.
    Det er så bare min mening. ;)


    Lyder som en god opdragelse, men HVIS du nu havde givet dine børn en softgun, så havde du jo også gjordt noget ulovligt da man jo skal være over 18....


    At folk kan more sig over at rende rundt lege med paintball-guns er jo fint nok, men i sagens kerne så er våben noget lort....men sådan er der jo meget så meget....


    Personligt så har jeg ejet nogle håndvåben, men ikke nogle jeg rendte rundt med på gaden ligesom nogle unge mennesker gør nu om dage. Hvis man er medlem af en skydeklub og godt kan li at skyde efter pap-skiver der og ellers er et anti-voldeligt medlem af samfundet, så syntes jeg det er fint. :))

  • Enig der rotte :) Jeg vil nu også godt have min "dame" tilbage igen (som ikke er noget legetøj) :)


    http://www.fas.org/man/dod-101/sys/land/sam24.jpg

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

    Rettet en gang, sidst af dkwolf ().

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    IMO så er det sygt :rolleyes: Ka' slet ik' forholde mig posiitivt til våben. Synes nærmere det er at spille fallit.
    Mine egne kids fik heller aldrig et våben at lege med. Jeg gav dem bolde i alle mulige størrelser i stedet for. Og de har ligesom faderen - aldrig været oppe at slås. Det synes jeg er positivt.
    Det er så bare min mening. ;)


    Kunne ikke være mere enig!! ;)