Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 20. marts 2008, 00:42

http://ekstrabladet.dk/112/article986545.ece

Discuss people.. Har ikke selv meget at sige, end at jeg håber af gerningsmændene bliver fanget og pryglet.... fandeme for åndssvagt!

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

2

torsdag, 20. marts 2008, 00:48

Det er desværre den vej det går.
Der mangler noget i den historie som vi ikke kender til, men vi må stole på at vores ordensmagt får styr på det.
Jeg tror der har været en grund til det der er sket, men mon ikke vi får det at vide.
Ellers er der nogle forældre der har svigtet deres ansvar meget groft, men lad os nu se.

Det kan være narkorelateret, det kan være en respons på alt den uro vi så for et par uger siden, det kan være et par utilpassede drenge der keder sig.

Der står i selvsamme avis at en Bin Laden truer vores land med terror på grund af nogle tegninger, der skal ikke meget til at skabe uro i verden.

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "MrFlash" (20.03.2008, 00:59)

3

torsdag, 20. marts 2008, 00:59

Man må fandme håbe de får den straf som de fortjener. Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor fanden folk gør sådan noget. Får de ståp*k af det?

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

4

torsdag, 20. marts 2008, 01:07

psykopater, intet andet at sige

5

torsdag, 20. marts 2008, 01:07

Ja ens straf for alle, den holder bare ikke altid.
Men i har ret, vold løser ingen problemer, det kan kun gøre dem værre.

Der er en tendens til at det skal gå ud over de uskyldige, de må være nemmere ofre for deres agressioner.

Jeg er normalt ikke rasist, så må også lige tilføje at det er rart at se de kan skrive om tilfælde med danske gerningsmænd, det skal være lige for lige.

Nu skal vi så bare lige have historien bag eppisoden, jeg er sikker på at der er noget vi ikke kender til.

Man slår ikke en dreng halvt i hjel uden grund, så håber der kommer en forklaring.

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "MrFlash" (20.03.2008, 01:24)

6

torsdag, 20. marts 2008, 01:34

Man siger at vold ikke løser problemer....

det er ikke helt rigtigt

Vold kan bare være en permanent løsning på et midlertidigt problem....

personligt mener jeg jo, at man bør aflive de sindsforsnottede galninge.

Dette er en permanent løsning, selvom nogen måske vil argumenterer, at de kan forbedre sig.

Personligt mener jeg ikke, at de tre er værd at holde i live og bruge penge på, for sådan som det danske retssystem er, ser vi dem sq nok igen om et par år, når de smadre en ny uskyldig...

En fin lille sprøjte i armen også er vi fri for dem

Main rig:
  • Asus P8P67-Mpro
  • i5-2500K - Scythe
  • Asus 560TI
  • Intel 510 - 128 GB
  • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
  • Powered by Corsair
  • Contained by Silverstone SG02

7

torsdag, 20. marts 2008, 01:43

Lad os sætte skatten op så vi kan få råd til a bygge nogle flere fængsler, dert giver også arbejdspladser.

8

torsdag, 20. marts 2008, 01:49

Jeg håber de får så mange tæsk i fængslet at de aldrig bliver mennesker igen!
Jeg håber de må få den mest smertefulde død man kan få!

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

9

torsdag, 20. marts 2008, 01:52

Så skal vi skynde os inden Bin Laden slår til, der føler vi ingen smerte

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "MrFlash" (20.03.2008, 01:52)

10

torsdag, 20. marts 2008, 02:37

Hvad gloede drengen på?

Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - 7970Ghz -
Corsair 750TX

11

torsdag, 20. marts 2008, 10:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af RAC
Hvad gloede drengen på?

En dødningehovedabe med en toga og en Fez på hørte jeg nogle rygter om

(sry for OT :offtopic: :rules: )

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Prectar" (20.03.2008, 10:07)

12

torsdag, 20. marts 2008, 10:14

ja som gammelt avisbud kan jeg jo self sige at det er skræmmende.

her i nordjylland hvis man glemmer at aflevere en avis til en husstand får man blot en klage.

hvorimod man på amager får slag hvis man glemmer en husstand

13

torsdag, 20. marts 2008, 10:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af eut@nsia

her i nordjylland hvis man glemmer at aflevere en avis til en husstand får man blot en klage.

Bad joke

15

torsdag, 20. marts 2008, 14:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af eut@nsia

Jeg tror sgu ikke grunden til at de slog ham ned var fordi han glemte at aflevere en avis... :crazyeyes:

16

torsdag, 20. marts 2008, 15:49

eb skriver at drengen skulle være erklæret hjernedød nu :/ Det er da så forfærdeligt som noget kan være. De idioter der har gjort det her..

17

torsdag, 20. marts 2008, 16:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af Marquis
eb skriver at drengen skulle være erklæret hjernedød nu :/ Det er da så forfærdeligt som noget kan være. De idioter der har gjort det her..

http://ekstrabladet.dk/112/article986693.ece
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.ph…14.html?forside

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Rolis" (20.03.2008, 16:30)

18

torsdag, 20. marts 2008, 16:29

"Forældrene tøver dog med at slukke for respiratorerne - de klynger sig til det spinkle håb."

Den forstår jeg så ikke. Når man er hjernedød, så er man jo død og bliver kun holdt tilkoblet til en resirator hvis man er organdonor.

Tager jeg ekstrabladet lidt for bogstaveligt eller er reglerne blevet lavet om ? - nok det første

Men så kan vi jo sige tillykke til bøllerne som bliver tiltalt for vold med døden til følge :roller:

19

torsdag, 20. marts 2008, 16:43

Jeg er af den overbevisning at vold sjældent fører noget fornuftigt med sig, undtagen på banen ( Jeg spiller amerikansk fodbold), men for satan sådan noget her kan få mig til at skifte mening.
Giv mig lige et kvarters tid med de tre narrøve og en blæselampe og så kan jeg garantere at de ikke gør det igen.....

Blæselampe, for dem der skulle være i tvivl....

20

torsdag, 20. marts 2008, 17:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af Boris
Jeg er af den overbevisning at vold sjældent fører noget fornuftigt med sig, undtagen på banen ( Jeg spiller amerikansk fodbold), men for satan sådan noget her kan få mig til at skifte mening.
Giv mig lige et kvarters tid med de tre narrøve og en blæselampe og så kan jeg garantere at de ikke gør det igen.....

Haha :clap: genialt

De er jo fuldstændig syge i hovedet, de får garanteret kun 3-5 år i spjældet, og det er sgu ikke nok for sådan noget idioti x60

Ikke engang ordet idioti kan beskrive det der. De er jo bare sociale-analfabeter der ikke kan finde ud af at begås i et samfund, de burde have mindst 10 år for det der. Og så kan de sgu hygge sig i spjældet med alle de rigtig store drenge!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.