Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 19. marts 2008, 23:26

Hey...

Kan man på en eller måde spore et mobilnr så man kan se hvor det er henne af i verden?

altså se det på et kort eller få et by navn eller noget...

enten en service på nettet eller over mobilen?

:thumbsup:

2

torsdag, 20. marts 2008, 00:31

Hvis det ikke er taletid eller sådan noget kan du så ikke bare slå nummeret op på krak eller eniro ??? Så burde du jo kunne se personens adresse.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

3

torsdag, 20. marts 2008, 00:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af celfa
Hvis det ikke er taletid eller sådan noget kan du så ikke bare slå nummeret op på krak eller eniro ??? Så burde du jo kunne se personens adresse.

Jeg tror ikke helt det er det han søger.

I5 4670K, ASUS Z87-K, GTX770, 8 GB Hyper-X, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
MacBook Pro 13,3" Retina

4

torsdag, 20. marts 2008, 00:37

Alt er muligt
politet kan, men da det er krænkelse af privatlivets fred, tror jeg ikke du skal regne med at det bliver tilgængeligt for almindelige mennesker.
Kan du ikke bare chipmærke din datter ligesom man gør med hunde, eller hvem der nu er blevet væk.

jeg mener godt man må spore gps sendere man selv har monteret

Får mig lige til at tilføje, i gamle dage var landet delt op i områdenumre, med hensyn til fastnet, den holder heller ikke mere, man kan få sit nummer med overalt nu.

Jeg savner godt nok grunden til at du spørger.
Er der en der blevet væk, eller bliver du udsat for telefonfnis, eller vil du bare lure?

Dette indlæg er blevet redigeret 4 gange, senest redigeret af "MrFlash" (20.03.2008, 00:43)

5

torsdag, 20. marts 2008, 01:19

det jeg søger er en form for at spore et nr, ikke noget med hans adeesse hvor regninge sendes hen. Men altså hvor han er lige nu, så det på tysk reklame hvor de skrev at man kunne sende hans nr til et service nr og få hans possision af vide...

det er en som jeg skal holde øje, med hvor han er, da han snyder mig for noget

og jeg tror ikke på han siger han er i Ålborg f.eks. eller noget.. så skal bare kunne se snyde mig så jeg kan gå vider med sagen

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Toby" (20.03.2008, 01:24)

6

torsdag, 20. marts 2008, 01:28

Ok så mest lurer.
Det tror jeg du får meget svært ved at få lov til, uden at anmelde ham.

Skulle der findes en løsning, tror jeg ikke du skal finde den herinde, da det minder meget om et brud på loven.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "MrFlash" (20.03.2008, 01:31)

7

torsdag, 20. marts 2008, 01:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af MrFlash
Ok så mest lurer.

Skulle der findes en løsning, tror jeg ikke du skal finde den herinde, da det minder meget om et brud på loven.

lyder bare mærkeligt når en tysk reklame siger man kan sende hens mobilnr til et service nr og få det afvide med det samme...

8

torsdag, 20. marts 2008, 01:40

Jeg skal ikke kunne sige at de findes, men det lyder ikke rart hvis du har ret

9

torsdag, 20. marts 2008, 05:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af Angelus

Citeret

Ok så mest lurer.

lyder bare mærkeligt når en tysk reklame siger man kan sende hens mobilnr til et service nr og få det afvide med det samme...

Har du et link til den reklame, for det lyder interessant. Jeg tvivler også på at det er lovligt. Det er det i hvert fald ikke her i DK.

Der findes dog en mængde services, som, hvis begge parter tillader det, kan oplyse om hvor den anden befinder sig. Dette kan både være baseret på celle- og/ eller GPS-information.

10

torsdag, 20. marts 2008, 11:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zulu

Citeret

Oprindeligt indlæg af Angelus

Citeret

Ok så mest lurer.

Har du et link til den reklame, for det lyder interessant. Jeg tvivler også på at det er lovligt. Det er det i hvert fald ikke her i DK.

Der findes dog en mængde services, som, hvis begge parter tillader det, kan oplyse om hvor den anden befinder sig. Dette kan både være baseret på celle- og/ eller GPS-information.

har jeg desværre ikke nej.. det var en reklame der kørte på MTV der nede...

11

torsdag, 20. marts 2008, 11:30

Link fjernet

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (24.03.2008, 22:20)

12

torsdag, 20. marts 2008, 11:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brition
Link fjernet

hehe... øv, troede sq den virkede... men syntes ikke det lignede ham ;)

13

torsdag, 20. marts 2008, 11:37

Citeret

Link fjernet

Haha den er vist ikk rated til tweak.dk

:clap:

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

14

torsdag, 20. marts 2008, 12:08

Citeret

Link fjernet

FUCK, jeg fik et chok :D

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

15

torsdag, 20. marts 2008, 12:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af JuiCe
Haha den er vist ikk rated til tweak.dk

:clap:

Nej okay, beklager! Så får i bare den børnevenlige version. :D

http://www.satellite-gps-locator.com/

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.