Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 18. marts 2008, 16:13

har købt mig en ny nokia tlf - en 5310 model, hvor længe skal man lade sådan en tlf op for at udnytte batteriet bedst. Kunne ikke finde noget i manualen.

I gamle dage sagde man jo 24timer, men der er jo kommet nye batterier osv så vil da lige høre :P

Tak for hjælpen derude;)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=14515&sid=[/IMG]

2

tirsdag, 18. marts 2008, 16:16

Den skal bare oplades til den skal bruges eller til den er fuldt opladt. Ikke så meget fis der.

PS. Manualer er for kvinder :))

3

tirsdag, 18. marts 2008, 16:17

Lithium ion batterier er ret ligeglade, den skal som rotten skriver bare lades op til den er fuld. Du kan iøvrigt klatlade lige så tosset som du vil.

4

tirsdag, 18. marts 2008, 16:26

Faktisk har jeg hørt at klatladning er godt for lithium ion batterier. Men jeg ville bare lade den lade (hehe) til den er færdig og så måske lige en smule ekstra for at være sikker.

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne
---------------------------------------------------------------

5

tirsdag, 18. marts 2008, 16:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af Carlsen
Lithium ion batterier er ret ligeglade, den skal som rotten skriver bare lades op til den er fuld. Du kan iøvrigt klatlade lige så tosset som du vil.

Også det jeg mente :P, men skulle da lige være sikker

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=14515&sid=[/IMG]

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.