Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 18. marts 2008, 19:36

Gode råd, dem har jeg masser af, her et par stykker.

Kaffe m/ snaps.

Og det aller bedste, varm rødvin med sukker, når du har drukket et glas så er det bare at gå i seng, du sveder helt vildt natten igennem, men når du vågner så er du fri for alt det virus-feber m.m. :cheers:

22

tirsdag, 18. marts 2008, 19:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af |Henrik|
Gode råd, dem har jeg masser af, her et par stykker.

Kaffe m/ snaps.

Og det aller bedste, varm rødvin med sukker, når du har drukket et glas så er det bare at gå i seng, du sveder helt vildt natten igennem, men når du vågner så er du fri for alt det virus-feber m.m. :cheers:

en ny slankekur? :crazyeyes:

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

23

tirsdag, 18. marts 2008, 19:57

Køb dig noget Panodil HOT og drik det. Og så er det i seng :) Det får dig også til at svede.

Eller spis nogle pamol, de er febernedsættende.

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

24

tirsdag, 18. marts 2008, 22:15

Jeg tror sku ikke alt det alkohol gør at man får det bedre.

Jeg vil hellere anbefale varm kamillete i rigelige mængder og så mange appelsiner som muligt.

P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
ECS L4S8A2 Bundkort
1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
500 W Akasa PSU

25

tirsdag, 18. marts 2008, 22:30

ja sådan en god kop varm kakao med godt med stroh rom og så bare ind under dynene så er du frisk som en havørn

26

tirsdag, 18. marts 2008, 22:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af [FDB] FifaFrazer
Jeg tror sku ikke alt det alkohol gør at man får det bedre.

Jeg vil hellere anbefale varm kamillete i rigelige mængder og så mange appelsiner som muligt.

Det tror jeg også mere på, synes det virker lidt voldsomt med al det sprut han bliver tilrådt - Man skulle da gerne kunne blive rask uden at skifte feberen ud med skrumpelever. :)

27

onsdag, 19. marts 2008, 08:58

Tak for alle råd.

Feber er banket lidt ne dpå 38.1 men totalt lukket af snot, så kan intet smage.
Hvad angår diverse drikke med sprut, så lyder det faeme klamt *G*

Jeg lavede en kæmpe omgang frugtmos i vores blender bestående af:

Appelsiner
Blåbær - frosset
Hindbær - frosset
Æble
Banan
Isterninger

Blendes og nydes. Det hjalp mig - tro jeg
Nu er det bare det forbandet snot. Kan ikke sove pga det crap, og bruger ikke den næsespray. Det er som at få en af en slegdehammer, og gør ens nattesøvn bare smadres endnu mere ( står på anvisningen, at det forstyrrer søvnen )

28

onsdag, 19. marts 2008, 09:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af bublegum
Tak for alle råd.

Feber er banket lidt ne dpå 38.1 men totalt lukket af snot, så kan intet smage.
Hvad angår diverse drikke med sprut, så lyder det faeme klamt *G*

Jeg lavede en kæmpe omgang frugtmos i vores blender bestående af:

Appelsiner
Blåbær - frosset
Hindbær - frosset
Æble
Banan
Isterninger

Blendes og nydes. Det hjalp mig - tro jeg
Nu er det bare det forbandet snot. Kan ikke sove pga det crap, og bruger ikke den næsespray. Det er som at få en af en slegdehammer, og gør ens nattesøvn bare smadres endnu mere ( står på anvisningen, at det forstyrrer søvnen )

Jeg vil kraftig anbefale dig at bruge en form for næsespray/saltvands dråber, for hvis ikke der kommer luft til bihulerne så kan du resikere at få bihules betændelse, og tro mig det er ikke rart. ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "|Henrik|" (19.03.2008, 09:47)

29

onsdag, 19. marts 2008, 12:03

Mht. den stoppede næse så prøv at smøre en god klat Mentholatum eller Tigerbalsam under næsen det løsner helt op :) Det plejer jeg at gøre hvis næsen er stoppet :)

HEJ VEN

30

onsdag, 19. marts 2008, 13:07

Plejer at købe Strepsiler .. Det lindrer på smerten imens du sutter på dem , og hjælper derfor også med at komme over forkølelsen ..

De koster ca 40 kr. og kan fås de fleste steder. .

/natch

Min far har altid sagt, at man ikke får noget ud af at holde sin kæft.....

31

onsdag, 19. marts 2008, 14:01

For at løsne alt det snot er en en stor gryde med kogende vand + en masse kamilliete breve ned i en god ide

Så holder du hovedet hen over mens du har et håndklæde over hovedet så varmen ikke ryger ud

Det plejer at hjælpe rigtig meget ved mig

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

32

onsdag, 19. marts 2008, 14:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dumpen
For at løsne alt det snot er en en stor gryde med kogende vand + en masse kamilliete breve ned i en god ide

Så holder du hovedet hen over mens du har et håndklæde over hovedet så varmen ikke ryger ud

Også en go ide ja, go' og effektiv.

33

onsdag, 19. marts 2008, 16:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af |Henrik|

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dumpen

Også en go ide ja, go' og effektiv.

Det prøved ejeg så. Udover det var meeega hedt, så hjælp det ikke en fis

34

onsdag, 19. marts 2008, 16:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz
Er der ikke et gammelt råd med at tage en kop the eller lignende med lidt sprut i og ellers smide sig under dynen. Gør det eventuelt inden du gør i seng, så sveder du det væk i nattens løb.

Måske :crazyeyes:

heh, lyder som noget min mormor kunne finde på at sige. Dyb halsen i stroh rom, så skal den nok blive steril :crazyeyes:

haha - den er jeg med på! :cheers:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.