Købe soda over nettet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af p0inT
    Kan man godt købe sodavand over nettet, kan i så give nogen link til nogen der sælger det?


    nok ikke rigtigt endnu, men det kommer nok...


    Igennem Justeat kan man i hvertfald bestille sodavand med sammen med sin bestilling, og drinkshop.dk kan man købe sprut fra, men har ikke hørt om en decideret online sodavandsforhandler.


    EDIT: der er http://www.sodavand.dk/default.asp, men de bringer kun ud til kontorer og selskaber så vidt vides...

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().

  • Er det for at få en økonomisk gevinst? For så tror jeg squ ikke rigtig der er noget at hente. Så er det billigere at købe dem i supermarkedet når de er på tilbud.


    Jeg så en side hvor man kunne købe drinksudstyr, alkohol og også sodavand, men 1½ liter kostede 30 kr. Man kan indimellem finde dem ned til 11-13 kr i supermarkeder.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Er det for at få en økonomisk gevinst? For så tror jeg squ ikke rigtig der er noget at hente. Så er det billigere at købe dem i supermarkedet når de er på tilbud.


    Jeg så en side hvor man kunne købe drinksudstyr, alkohol og også sodavand, men 1½ liter kostede 30 kr. Man kan indimellem finde dem ned til 11-13 kr i supermarkeder.


    EDIT: Hovsa fik squ lige trykket 2 gange.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af dna ().

  • Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Der er kun en sodavand jeg gad købe over nettet, og det ville være Rootbeer, fandt engang en side hvor man kunne, men kan sgu ikke lige finde den mere :P

  • Hvis du har tænkt dig at tjene penge på det, så vil jeg anbefale dig at tage ned til grænsen og købe et par rammer. Det er der en af mine venner der gør, og så sælger han dem på vores skole.
    Han tjener faktisk en hel del, men han har også sommerhus tæt på grænsen, for ellers kan turen blive en dyr fornøjelse.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Hvis du har tænkt dig at tjene penge på det, så vil jeg anbefale dig at tage ned til grænsen og købe et par rammer. Det er der en af mine venner der gør, og så sælger han dem på vores skole.
    Han tjener faktisk en hel del, men han har også sommerhus tæt på grænsen, for ellers kan turen blive en dyr fornøjelse.


    udover det så er super ulovligt...

    AMD64 3500+ @ Scythe Ninja @ 2650 mhz (265*10)
    Asus A8n-sli SE
    2x512 mb Kingston HyperX pc3500 @ 221 mhz
    Galaxy 7600gs Zalman Edition @ 660/840 mhz
    Chill-Innovation 450w
    WD 320 gb
    samlet i et Raidmax Ninja

  • Quote

    [i]
    udover det så er super ulovligt...



    Superulovligt ligefrem?


    Det er altså ikke rygeheroin det her...

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3


  • Man må kun købe til eget forbrug så vidt jeg ved. Det er også derfor politiet snupper en masse ved f.eks. Roskilde Festival.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Det kommer jo lidt an på hvor i landet man bor, men nu kan jeg så se han bor i Varde, som generelt er en kedelig by, men dog huser fantastiske personligheder som eksempelvis jeg selv, og ved da af erfaring, at der er 94,9 kilometer til Tyskland fra byskiltet. Så derfra kan det nu sagtens betale sig, men der skal alligevel nogle rammer til, hvis man skal køre omkring 300+ kilometer hver vej.

  • De handler med andet end sodavand, så stadig er transporten nem at få tjent hjem.
    Ok det kan også være han mente det som en efterlysning til en webside der kom med den når han ringede.