Kan jeg få mine ferie penge når jeg er på kontanthjælp?

  • jeg kunne godt tænke mig at vide, om jeg kan få mine ferie penge uden at kommunen trækker mig når jeg er på kontant hjælp nu.


    kan jeg det?


    jeg var ude og arbejde små 14dage sidste år og der har jeg optjent en lille plov, vil jeg kunne beholde dem som ekstra el. hvordan og hvorledes?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    jeg mener (du skal nok lige tjekke med din kommune) at du kan få dem udbetalt, men så bliver de modregnet din kontanthjælp eller du kan holde fri i de dage som står på dit feriekort.


    oki, men det er mig ligemeget om jeg ska holde ferie de få dage bare de ik trækker mig, det er hovedesagen jeg er bekymeret over :(


    får kun små 49xxkr i måneden da jeg er under fucking 25 :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    oki, men det er mig ligemeget om jeg ska holde ferie de få dage bare de ik trækker mig, det er hovedesagen jeg er bekymeret over :(


    får kun små 49xxkr i måneden da jeg er under fucking 25 :boxed:


    Overvejet bare at arbejde istedet for at gnave mine skattepenge, istedet for at whine over at du ikke får i hoved og røv? :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grydeske


    Overvejet bare at arbejde istedet for at gnave mine skattepenge, istedet for at whine over at du ikke får i hoved og røv? :boxed:


    det er nemmere sagt end gjort Grydeske, jeg har både psykiske og fysiske ting som gør at jeg ik magter et normalt arbejde, derfor jeg er kommet på Revacenter, så STFU, tak. X(


    det er ik nemt at være mig, har det ik være de sidste 10år selv om jeg kun er 20år...


    og til dem som ik ved hva RevaCenter er kig her: http://hotel2.esbjergkommune.dk/sw25347.asp


  • Som om vi andre har det nemt?


    Altså, der findes både flex osv osv ;) der er ingen undskyldning for at pive over at samfundsnasseri ikke giver 15k udbetalt ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grydeske


    Som om vi andre har det nemt?


    Altså, der findes både flex osv osv ;) der er ingen undskyldning for at pive over at samfundsnasseri ikke giver 15k udbetalt ;)


    heller ik det jeg gør, jeg har sku arbejdet fra da jeg var 13 til jeg fyldte 18 og bang så var der ik arbejde, pga. dvs. ting og sager jeg fejler og det er sku ik fordi jeg selv vil men er nødtil at få penge et sted fra Grydeske...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    heller ik det jeg gør, jeg har sku arbejdet fra da jeg var 13 til jeg fyldte 18 og bang så var der ik arbejde, pga. dvs. ting og sager jeg fejler og det er sku ik fordi jeg selv vil men er nødtil at få penge et sted fra Grydeske...


    Du brokker dig sgu da længere oppe over at du kun får knap 5 jern fordi du er under 25..


    Du får det sgu til at lyde som om at du forventer at have råd til at køre rundt i en BMW M5'er på bistand.. Og så er jeg egentlig ligeglad med hvor meget du har arbejdet i dit liv, og hvor mange gange dagligt du hiver i battet.. Har intet med sagen at gøre ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grydeske


    Du brokker dig sgu da længere oppe over at du kun får knap 5 jern fordi du er under 25..


    Du får det sgu til at lyde som om at du forventer at have råd til at køre rundt i en BMW M5'er på bistand.. Og så er jeg egentlig ligeglad med hvor meget du har arbejdet i dit liv, og hvor mange gange dagligt du hiver i battet.. Har intet med sagen at gøre ;)


    har ik engang kørekort så den må du længere ud å æ land mæ, og jeg bryder mig ik om tyskebiler nej, og kan ik rigtig få en 2værelses som er billigere end det jeg bor i nu så...