Er det bare mig eller kører boardet stadigt i sommertid?

  • Hej


    Ja, som jeg skriver i topic, ser det meget ud til at boardet stadigt kører i sommertid. I mine options står den til gmt +1 som jo er korrekt, og stadigt siger boardet at klokken er 1 time mere end den egentligt er.


    Er jeg den eneste der kan se dette?

  • Quote

    Originally posted by LecTer
    meget underligt 8o


    Prøv lige at gå ind under Profile, Edit options og se om din Timezone offset er indstillet korrekt der.

  • Hmmmm.... Opdagede lige noget.
    Når jeg er logget på passer tiden, men er jeg ikke logget på, er tiden en time foran ?


    Min timezoneoffset, står til GMT, hvilket jeg mener er korrekt.

  • Timen er ok. Men minut er sqrewed her.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Nej, jeg hader det. Det er mig en irritation. Det kører mig ned. Jeg bliver depressiv. Jeg bliver gal. Jeg bliver sur. Jeg bliver træt. Det trætter mig at uret altid er foran. Det er skide træls. Jeg bliver sørgelig. Jeg bliver mut. Jeg bliver ked. Det gnaver mig i hjernen som en nål i lungen. Det trækker mig ned i humør. Det gør mig flad. Tom indeni. Det går ikke. Jeg kan ikke ta' det. Jeg kan ikke holde til det længere. Det er som at tage et billede af en hvid væg. Det er pisse kedeligt. Jeg får lyst til at smide rosiner ned i mit glas. Jeg bliver mærkelig. Jeg bliver træg. Jeg føler mig ikke normal. Jeg føler mig ikke mig selv. Jeg er ikke et jeg. Jeg er et det. Det er som bananer uden skrald. Der mangler ligesom et eller andet. Det er forvirrende. Man ved ikke hvad man skal tro. Man tænder radioen for at finde hjælp. Man bor ikke i byen, så der er ikke rådhusklokker. Der er bjælder 10 km væk på kommunekontoret. Det er alt. Så ved jeg INTET om hvad klokken er. Bliver vildt ude af mig selv. Ved ikke hvad jeg skal stille op. Kan smide mig på mine grædende knæ. Bliver ilde til mode. Can't tell one from another. Får mærkelige idéer som folk ikke kan forstå. Jeg kan ikke forklare det så præcist. Det er en mærkelig fremmed tilstand eller følelse der kommer over mig. Jeg føler mig ikke hjemme i mig selv. Det er som at være den eneste i en biograf. Totalt weird0!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Nej, jeg hader det. Det er mig en irritation. Det kører mig ned. Jeg bliver depressiv. Jeg bliver gal. Jeg bliver sur. Jeg bliver træt. Det trætter mig at uret altid er foran. Det er skide træls. Jeg bliver sørgelig. Jeg bliver mut. Jeg bliver ked. Det gnaver mig i hjernen som en nål i lungen. Det trækker mig ned i humør. Det gør mig flad. Tom indeni. Det går ikke. Jeg kan ikke ta' det. Jeg kan ikke holde til det længere. Det er som at tage et billede af en hvid væg. Det er pisse kedeligt. Jeg får lyst til at smide rosiner ned i mit glas. Jeg bliver mærkelig. Jeg bliver træg. Jeg føler mig ikke normal. Jeg føler mig ikke mig selv. Jeg er ikke et jeg. Jeg er et det. Det er som bananer uden skrald. Der mangler ligesom et eller andet. Det er forvirrende. Man ved ikke hvad man skal tro. Man tænder radioen for at finde hjælp. Man bor ikke i byen, så der er ikke rådhusklokker. Der er bjælder 10 km væk på kommunekontoret. Det er alt. Så ved jeg INTET om hvad klokken er. Bliver vildt ude af mig selv. Ved ikke hvad jeg skal stille op. Kan smide mig på mine grædende knæ. Bliver ilde til mode. Can't tell one from another. Får mærkelige idéer som folk ikke kan forstå. Jeg kan ikke forklare det så præcist. Det er en mærkelig fremmed tilstand eller følelse der kommer over mig. Jeg føler mig ikke hjemme i mig selv. Det er som at være den eneste i en biograf. Totalt weird0!


    He He.... Snup dig en bajere og smut hen foran flimmerkassen og sten en film. *G* Det vil jeg gøre nu for jeg orker ikke at sidde ved min computer mere i aften. Er lige kommet hjem fra bornholm med en propel-flyver så jeg er rystet lidt løs.... Skal lige slappe af så mine led hopper på plads... 8o

  • Quote

    Originally posted by Comp-n00ben
    hos mig er kl. nu 19:18 lige NU....mens tiden på tweak står til at være...20:25... 8o?(


    Så har du instillet tiden forkert under PROFILER osv osv.... Tjek lige.... Den er 19:xx..... også her på Tweak. ;)

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Nej, jeg hader det. Det er mig en irritation. Det kører mig ned. Jeg bliver depressiv. Jeg bliver gal. Jeg bliver sur. Jeg bliver træt. Det trætter mig at uret altid er foran. Det er skide træls. Jeg bliver sørgelig. Jeg bliver mut. Jeg bliver ked. Det gnaver mig i hjernen som en nål i lungen. Det trækker mig ned i humør. Det gør mig flad. Tom indeni. Det går ikke. Jeg kan ikke ta' det. Jeg kan ikke holde til det længere. Det er som at tage et billede af en hvid væg. Det er pisse kedeligt. Jeg får lyst til at smide rosiner ned i mit glas. Jeg bliver mærkelig. Jeg bliver træg. Jeg føler mig ikke normal. Jeg føler mig ikke mig selv. Jeg er ikke et jeg. Jeg er et det. Det er som bananer uden skrald. Der mangler ligesom et eller andet. Det er forvirrende. Man ved ikke hvad man skal tro. Man tænder radioen for at finde hjælp. Man bor ikke i byen, så der er ikke rådhusklokker. Der er bjælder 10 km væk på kommunekontoret. Det er alt. Så ved jeg INTET om hvad klokken er. Bliver vildt ude af mig selv. Ved ikke hvad jeg skal stille op. Kan smide mig på mine grædende knæ. Bliver ilde til mode. Can't tell one from another. Får mærkelige idéer som folk ikke kan forstå. Jeg kan ikke forklare det så præcist. Det er en mærkelig fremmed tilstand eller følelse der kommer over mig. Jeg føler mig ikke hjemme i mig selv. Det er som at være den eneste i en biograf. Totalt weird0!


    Græder dine knæ ?(:)):))

  • Ja gu' fanden gør de så!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Så har du instillet tiden forkert under PROFILER osv osv.... Tjek lige.... Den er 19:xx..... også her på Tweak. ;)


    ja ok, nu er den godt nok sat på casablanca- og alle mulige andre lande....men den virker da...:D


    (jeg har lige skiftet så den virker...)

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Hmmmm.... Opdagede lige noget.
    Når jeg er logget på passer tiden, men er jeg ikke logget på, er tiden en time foran ?


    Min timezoneoffset, står til GMT, hvilket jeg mener er korrekt.


    GMT er tiden for London, Lissabon, Cassablanca, o.a. ?(
    Vores tidszone er da den med København, Stockholm, Madrid, Paris o.lign. (+01:00)
    Det har jeg da sat mit ur til, da jeg jo bor i Danmark ;)
    Men for at tiden skal passe med tweak-foraerne bli'r jeg nød til at sætte den som GMT(London osv.) i options under min profil ?(?(?(?(?(?(?(:rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Nej, jeg hader det. Det er mig en irritation. Det kører mig ned. Jeg bliver depressiv. Jeg bliver gal. Jeg bliver sur. Jeg bliver træt. Det trætter mig at uret altid er foran. Det er skide træls. Jeg bliver sørgelig. Jeg bliver mut. Jeg bliver ked. Det gnaver mig i hjernen som en nål i lungen. Det trækker mig ned i humør. Det gør mig flad. Tom indeni. Det går ikke. Jeg kan ikke ta' det. Jeg kan ikke holde til det længere. Det er som at tage et billede af en hvid væg. Det er pisse kedeligt. Jeg får lyst til at smide rosiner ned i mit glas. Jeg bliver mærkelig. Jeg bliver træg. Jeg føler mig ikke normal. Jeg føler mig ikke mig selv. Jeg er ikke et jeg. Jeg er et det. Det er som bananer uden skrald. Der mangler ligesom et eller andet. Det er forvirrende. Man ved ikke hvad man skal tro. Man tænder radioen for at finde hjælp. Man bor ikke i byen, så der er ikke rådhusklokker. Der er bjælder 10 km væk på kommunekontoret. Det er alt. Så ved jeg INTET om hvad klokken er. Bliver vildt ude af mig selv. Ved ikke hvad jeg skal stille op. Kan smide mig på mine grædende knæ. Bliver ilde til mode. Can't tell one from another. Får mærkelige idéer som folk ikke kan forstå. Jeg kan ikke forklare det så præcist. Det er en mærkelig fremmed tilstand eller følelse der kommer over mig. Jeg føler mig ikke hjemme i mig selv. Det er som at være den eneste i en biograf. Totalt weird0!


    LOL :))

  • Det må være forum-boardet der kører forkert, da det som default sætter tidszonen til GMT. Og vi i DK er altså i en tidszone som hedder GMT+1:00 :rolleyes:
    Er der nogen der kan komme med en forklaring på dette ?(