Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 14. marts 2008, 23:59

Hi

leder efter et poker site hvor man betaler med VISA og meget vigtigt får pengene tilbage på ens VISA når man vil, uden deværse overførsler til andre kontoer så som paypal ect.

party poker er totalt ude lukket, indsatte 100$ vandt 100$ og endte med at få 150$ udbetalt pga. deværse bank/veluta og overførsels gebyr, og oven i hatten tog det 100år

2

lørdag, 15. marts 2008, 10:42

Overvejet pacific poker? Har ihvertfald aldrig haft problemer der og imo den bedste pokersoftware som er fuldstændig random... Dér kan du ihvertfald få udbetalt til din visa konto. Men mener bare der går 3 dage fra du overfører fra sitet til de lander i din bank. Håber det hjalp dig lid, så skal jeg nok lige komme ind og ondulere dig og stjæle dine penge :pokey:

3

lørdag, 15. marts 2008, 20:19

ok det lyder sq nice nok der, har sendt dem en mail (danish@pacificpoker.com)

er det et dansk pokersite ?

øm du siger bare til så skal jeg orndulerer dig :boxing:

4

lørdag, 15. marts 2008, 20:48

De fleste bookmakere som tilbyder poker har direkte udbetaling til Visa. Jeg kan i hvert fald stå 100% inde for at Nordicbet har det, men eksempelvis Expekt, bwin og Danbook burde fungere på samme måde. Jeg kan umuligt forestille mig, at de benytter Paypal til noget som helst.

5

søndag, 16. marts 2008, 12:44

spil på betsson :) der er jeg kanon site

7

søndag, 16. marts 2008, 18:17

Ladbrokes eller Full Tilt Poker. Primanetværket er også godt.

ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900
Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz
Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9
MSI GeForce GTX 560Ti 1GB
2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's
Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W
BenQ 27" LED GW2760HM

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.