Den værste uge i mit liv!

  • Hey derude..


    Bliver bare nød til at skrive herinde. Det føles underligt, men rart at komme ud med.
    Har haft den værste uge i mit liv. Min far døde mandag morgen da han pludselig faldt om hjemme hos min mor og far.


    Han var lige fyldt 50 år her den 20. januar og vi havde så meget vi skulle.. Det er simpelthen forfærdeligt og fuldstændig uventet . Er helt ved siden af mig selv og det er alle mennesker omkring os også . Han var kendt af mange her i byen ..


    Bisættelsen er imorgen og håber faktisk det bliver en lettelse efter det.. Det er mega svært at håndtere.. Det er faktisk ikke gået helt op for mig endnu .. Han var perfekt af stand og havde levet et godt liv. Intet tydede på det der skulle ske ham ..


    LIVET ER SÅ URETFÆRDIGT ENGANG IMELLEM .. han havde intet dårligt fortjent, og det føles meget underligt at stå alene tilbage med min mor og søster ..


    ET STORT SUK OG MASSER AF TÅRER HERFRA !


    /natch ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

  • Puuha... Det gør mig ondt at høre, jeg håber at du trods alt kommer helskindet igennem.

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Føler med dig, kan godt (mere eller mindre) relatere til det. Dog ikke helt det samme.


    Min fødselsdag i dag, den værste fødselsdag ever.

  • Jeg føler med dig og din familie.. Det er noget rigtig pis!


    Min uge har også været et helvede, dog ikke i sådan en grad som din uge har været..


    I tirsdags blev jeg først fyret fra mit arbejde, som jeg rigtig godt kunne lide, pga. nedskæringer.. Samtidig dumper jeg min køreprøve senere på aftenen.. satans til cyklister :)


    Så ikke en specielt fed uge for mit vedkommende.

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • For satan noget pis natch.. :(
    Håber dig og din familie kommer helskindet igennem det.


    Min uge har sådan set været ganske 'normal' hvis man ellers kan kalde den det, der er ikke sket det store, hverken positivt eller negativt.

  • Jeg føler med dig.. Men man siger at man bliver voksen af modgang, og jeg er sikker på at I nok skal klare det, For husk på, der er flere end dig. Tal. tal Tal med nogle der har forstand eller betyder noget for dig.. Jeg var selv i lidt samme (båd), For omkring 8 år siden hvor min kæreste og jeg væntede nr. 2 barn. vi fik at vide at der var noget galt sent i forløbet og skulle træfe en beslutning, ods 50/50, Bare til at barnet var født. Der efter skulle det klare sig selv i 2 år. Før han kunne få hjælp. FUCK det var svert. Jeg var 27 år på det tidspungt. Og efter den omgang blev jeg MEGET voksen. Håber at det går. Elers må du pm. Så får du mit tel. nr. Jeg har ry for at være God at tale med. På med vanden og der ud af. :boxing:

  • Sådan er livet desværre engang imellem, og så gælder det om at se tingene fra den lyse side selvom det ikke altid er let. Man kan jo glæde sig over, at eftersom din far tilsyneladende ikke led af sygdomme eller andre lidelse før han døde, har han ikke været igennem en langsom og pint død.


    Du skal selvfølgelig have lidt tid til at "opfatte" hvad det lige er der er sket, men i sidste ende er det vigtig du kommer over det, hvilket stensikkert også ville være din fars ønske.



    Føler med dig, håber bisættelsen går godt og at det giver dig den lettelse du søger.





    What doesn't kill you, makes you stronger....

  • Kan slet ikke forstille mig et liv uden min far.
    En ting er hvis man er forberedt på sådan noget sker, men noget andet er en pludselig uforståelig død.
    Må sgu være hårdt..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Det gør mig squ ondt at høre. Husk at tale med din familie og evt. kæreste hvis der er en sådan. Det er vigtigt.


    Mistede selv min 29-årige bror for et par år siden (selvmord, men stadig uventet) og det er rigtig vigtigt at tale med folk. Det er også muligt at snakke med f.eks. en psykolog (der bliver måske stillet en til rådighed i 6 måneder af kommunen. Det gjorde der ihvertfald hos os).


    Du er også altid velkommen til at sende mig en mail eller pm. Tit er det også rart at skrive sammen med nogle udestående som ikke er direkte berørt så bare send løs hvis du føler for det.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • kan, hvis du vil undskylde mit ordvalg, heldigvis ikke relatere,
    men jeg kondolerer naturligvis dit tab og håber, at du kommer helskindet igennem....


    tror sq jeg selv ville gå i baglås, hvis jeg mistede den gamle....

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Lyder absolut ikke sjovt, og ka godt forstå det er den værste uge :( Mistede en kæreste for et par år siden den 22 december, hun var under uddannelse i Tyskland og skulle hjem på juleferie hvor vi også skulle købe lejlighed, men natten mellem den 22 og 23 døde hun, har ikke rigtig holdt jul siden.. Tror aldrig rigtig man kommer sig over den slags.. Men man kommer videre i det mindste..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Det gør mig oprigtigt ondt at høre.
    Håber du har en masse venner og familie omkring dig i den første utroligt svære tid.
    Ved godt det ikke er nogen trøst nu, men det bliver bedre med tiden, bare husk at tale om det når du har behov for det.


    Mine tanker er hos dig.


    Michael

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Min morfar døde også helt uventet, han faldt om på badeværelset med en blodprop i hjertet.
    Man kan ikke forstå hvorfor, og man har ikke engang fået mulighed for at, ja hvad skal man sige, afslutte forholdet og sige farvel, pludselig er de bare væk.
    Det var en morfar, jeg har heldigvis ikke mistet mine forældre endnu, jeg ville savne dem så utrolig meget!


    Hans minde lever videre i dig og alle hans bekendte!


    De bedste hilsner herfra!

  • Det gør mig da ondt at høre :( Jeg håber dig og din familie klarer jer nogenlunde igennem den næste tid, og som flere siger så er det vigtigt at I får snakket ud om det med hinanden samt hvis du har en nær ven du kan dele det med, så er det også godt.