angst for pædofili ?

  • http://www.24timer.dk/24t/forums/show/369.page


    Hvad syntes i ?


    Jeg syntes det er fuldstændig forkastligt at samfundet er gået hen og blevet så parnoid på det område, syntes virkelig det er krænkende som forældre og blive nægtet og tage billeder af sine egne børn du bliver jo nermest beskyldt for at have skumle bagtanker..!!!


    jeg vil have lov til at tage billeder af min datter med og uden tøj på både på stranden og i svømmehallen, kan intet se der er i vejen for det..!!


    Er nermest rasende over samfundet er blevet så snevert.

  • Jeg har ikke stemt, da jeg ikke helt ved, hvor jeg står henne i det her.


    Hørte om det i radioen på vej til arbejde, men ved ikke rigtigt hvad jeg skal synes.


    Hælder nu nok mest til, at det er uheldigt.

  • Jeg er enig. At små børn står nøgne har intet med seksualitet at gøre på nogen måde. At nogle få personer så mener at det har det skal jo ikke gå ud over resten.


    Der er flere og flere eksempler på at det nærmest er forbryderne, der dikterer dagsordenen (islamister, autonome og nu pædofile).


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af dna ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Jeg er enig. At små børn står nøgne har intet med seksualitet at gøre på nogen måde. At nogle få personer så mener at det har det skal jo ikke gå ud over resten.


    Der er flere og flere eksempler på at det nærmest er forbryderne, der dikterer dagsordenen (islamister, autonome og nu pædofile).


    Anders



    Helt enig, og vores frihed bliver frarøvet os mere og mere, at man ikke engang kan tage billeder af sine egne børn offentligt 8o

  • Synes ikke det er os almindelige menneskers hverdag der skal forstyrres pga. nogle enkelte galninge.


    Ganske vist går jeg fuldt ind for alvorlige straffe osv. af de DER DØMMES skyldige, men den danske lovgivining siger nu engang: "Uskyldig indtil andet er bevist"....


    så at man ikke kan få lov til at tage billeder af sine børn uanset deres påklædning anser jeg for at være rent idioti.

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Ville nok være negativ hvis jeg havde et barn og der blev taget et helt uskyldigt billede men det så havnede på Internettet. At man selv tager billederne er vel helt ok, men pas på med hvem der får lov at tage billeder

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Selvfølgelig skal det være forbudt at tage nøgenbilleder af personer generelt i svømmehaller, det giver da sig selv. Man kunne jo komme til at tage nøgenbilleder af personer uden deres samtykke. Så heller have et generelt forbud der forbyder al billedetagning i svømmehallerne.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Yilar
    Selvfølgelig skal det være forbudt at tage nøgenbilleder af personer generelt i svømmehaller, det giver da sig selv. Man kunne jo komme til at tage nøgenbilleder af personer uden deres samtykke. Så heller have et generelt forbud der forbyder al billedetagning i svømmehallerne.


    Nu er det jo ikke fordi folk normalt er nøgne i svømmehallen... sidste gang jeg var i en svømmehal havde alle faktisk badetøj på...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex


    Nu er det jo ikke fordi folk normalt er nøgne i svømmehallen... sidste gang jeg var i en svømmehal havde alle faktisk badetøj på...


    Omklædningsrummet?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Yilar


    Omklædningsrummet?


    Jeg har heller aldrig set folk rende rundt og take billeder i omklædningsrummet... der kunne man forbyde det.. men inde hvor alle har badetøj på? no way.

  • Det er et svært dilemma at tage stilling til, for selvom man gerne vil have lov til at tage et billede af sit barn der hopper ud fra 3 meter vippen, så vil man nok ikke være så begejstret for at Pædo Jørgen henne på bænken også syntes det er sjovt at tage billeder af det. For hvis man som jeg godt kan syntes at en lady i bikini er sexy, så kan en pædofil vel også syntes det om et barn?


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • de pædofile skal nok skaffe de billeder osv som de skal bruge, og de skal også nok præve at finde veje til at få deres lyster styret..uanset hvor sygt man synes det er og hvor synd det er for børnene så er det jo facts...og indtil man evt finder en behandling, så må man beskytte muligheden for at få dem dømt..mens man på den anden side ikke må få uskyldige i klemme....ikke nogen nem balancegang.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg syns det er iorden med begrænsninger, den artikkel du linker til er lidt ekstrem ja, men at man kun må ta billeder af egne børn medmindre der er givet tilladelse er ikke noget nyt. Ritt har lige fået en gnaven mail fra en skole fordi hun brugte billeder af børnene uden tilladelse, og der var de fuldt påklædte, så det har ikke noget at gøre med frygten for pædofili..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Arbejder selv i svømmehal og vi har haft flere henvendelser fra forældre der ikke kunne lide andre voksne tog billeder af børn, som ikke var deres og det forstår jeg sku! Vi har derfor valgt at sige, at man absoult ikke må tage billeder derinde, hvilket også er fair imo. - Det er langt fra enestående tilfælde og SLET heller ikke de værste opblevelser vi har haft med "mænd med specielle tendenser".

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zalam
    Arbejder selv i svømmehal og vi har haft flere henvendelser fra forældre der ikke kunne lide andre voksne tog billeder af børn, som ikke var deres og det forstår jeg sku! Vi har derfor valgt at sige, at man absoult ikke må tage billeder derinde, hvilket også er fair imo. - Det er langt fra enestående tilfælde og SLET heller ikke de værste opblevelser vi har haft med "mænd med specielle tendenser".


    en svømmehal er ok med forbud, medmindre der er specielle arrangementer imo, men hvad med en tur på stranden fx....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg sys, at det er mere forkasteligt, at hvis man først bliver anklaget for at være pædo, kan man stort set aldrig blive vasket ren igen, selv om man bliver kendt uskyldig. Det er den eneste anklage der hænger ved én resten af livet - folk vil ALTID se underligt på én.. Så i Go' Aften Danmark, at ham der den unge rapper - han er vist upcomming - havde været udsat for det... Det er utroligt, at det skal være sådan - hvis retten kender én uskyldig, så er man fandme uskyldig.
    :pokey:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hitmanden
    Jeg sys, at det er mere forkasteligt, at hvis man først bliver anklaget for at være pædo, kan man stort set aldrig blive vasket ren igen, selv om man bliver kendt uskyldig. Det er den eneste anklage der hænger ved én resten af livet - folk vil ALTID se underligt på én.. Så i Go' Aften Danmark, at ham der den unge rapper - han er vist upcomming - havde været udsat for det... Det er utroligt, at det skal være sådan - hvis retten kender én uskyldig, så er man fandme uskyldig.
    :pokey:


    ja, der har været flere sager. I forbindelse med Tønder-sagen var der en del episoder med selvtægt. Bl.a. var der en hotelejer der gentagne gange var udsat for hærværk alene fordi han havde samme navn som en af de anklagede. Det er squ noget svineri.
    Det med at det rammer så hårdt tror jeg også er grunden til at der er en vis form for berøringsangst. F.eks. har der været en nedgang i mandlige ansøgere til pædagog-uddannelsen.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • tsk tsk.... det ender med at vi alle sidder i hvert vores hjørne i fosterstilling og ryster af skræk.


    I en svømmehal er det godt nok ok, men andre steder er det komplet absurd

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Jeg syntes at det er ok der opstilles nogle regler i en svømmehal, men som det er nu er jeg personligt nærmest bange for at tage et billede af nogle legende børn hvis jeg er ude og gå, så er det ligemeget om de er pakket ind i skidragter eller hvad.


    Syntes det er en skam det er blevet sådan at det allerførste de fleste folk tænker hvis de ser én tage billeder af børn er at den person må have skumle bagtanker, men samtidigt forstår jeg også de forældre som er på vagt.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr