Solsystemets fremtid

  • Hejsa folkens


    Jeg er pt. igang med at skrive et projekt i skolen, om solsytemets fremtid. Mere specifikt, om Solens fremtid (dermed også solsystemets -> Jordens fremtid). Men jeg har desværre det lille problem, at jeg har svært ved at finde stof til det emne. Jeg har prøvet at søge på Google (gav ikke de helt store resultater), rummet.dk og enkelte andre steder, men uden stor succes.
    Derfor ville jeg gerne bede folk inde på Tweak om en smulle hjælpe til at finde nogen omkring det emne (gerne med nogen relevant fysik inddaget, eftersom projektet er i faget fysik), eftersom mine søgninger ikke har været alt for succesfulde. :ph34r:


    Btw.: jeg har prøvet biblioteker i området, men heller ikke der kunne jeg finde det store.



    På forhånd tak :)



    Poco

  • har sq fundet en del bøger om solen på vores biblioteker.....og selve solens cyclus kan ende på mange forskellige måder, og der er en masse emner om det..også på nettet...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • lol


    :pokey:

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • prøv at gå ind på New Sciencetists og så under "space"...


    Der findes en masse artikler vedr. vores solsystem....


    Læste noget om hvad der ville ske med jorden når solen en gang går til.. kan godt nok ikke huske hvad artiklen hed, men prøv at læs lidt der inde, der står utroligt meget..