kunne det ikke være fedt med en tweak.dk fest?

  • kom lige til at tænke på, så lige at der var et par stykker der holdte føs'dags fest tillykke til dem, om det ikke var noget med en tweak fest et sted sådan midt i landet hvor os fra tweak så kunne feste for vildt, er der måske noget bedre end sprut, damer og en stor flok... øhhm nørder? :))... hehe... tror i ikke det kunne være fedt?
    måske lige se et par af de hoveder her inde fra..
    eller hvad med et lan for tweak.dk bruger? :D

  • Har faktisk også tænkt lidt på den tweak.dk fest. Kunne sgu være helt sjovt :D


    Spørgsmålet er bare, om der er stemning for den slags - og om folk egentligt er med på den, når det endelig kommer til stykket.

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Tja spørgsmålet er nok hvem der tør hoste sådan et abegilde :))


    Haha, det er jo lige det :P

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Tja spørgsmålet er nok hvem der tør hoste sådan et abegilde :))


    Ja og hvor langt kan man køre på knallert oven på en god gang alkohol (det er der vel til festen?).

  • Quote

    Originally posted by Comp-n00ben
    øøøh...hvor skulle kællingerne komme fra? 8o


    Dem skal du ikke bekymre dig om - kan nok skaffe en håndfuld eller 2 ;) *G*


    Det hele ville afhænge af om folk var friske og nogle tog et initiativ til at leje lokaler osv (hvis det er nødvendigt) :D

  • det kunne nok være meget sjovt, men jeg tror det ville være underligt at være til fest med de ældre herre og sårn... Men på den anden side det er vel meget godt at prøve noget nyt...

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Jeg er altid frisk :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    det kunne nok være meget sjovt, men jeg tror det ville være underligt at være til fest med de ældre herre og sårn... Men på den anden side det er vel meget godt at prøve noget nyt...


    WTF!!!
    Mage til formærmelse fra en 15 årig skal man sq lede længe efter :D
    Du kommer over fars knæ til festen mester :-)

  • Feste med en ældre? Der er sgu gang i de gamle!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Lan > ja ;) ....................fest > nej det er ikk li mig


    men hvis det var et LAN så er jeg helt sikker på at jeg godt vil med, hvis det er til og komme frem til location

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Originally posted by sehested
    Lan > ja ;) ....................fest > nej det er ikk li mig


    men hvis det var et LAN så er jeg helt sikker på at jeg godt vil med, hvis det er til og komme frem til location


    Doh,skal flytte 0.07 Tons hardware så :-)
    Syntes sq det bliver tungere og tungere hver gang :-)

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    det kunne nok være meget sjovt, men jeg tror det ville være underligt at være til fest med de ældre herre og sårn... Men på den anden side det er vel meget godt at prøve noget nyt...


    jaaaaa, he he også 15 her ;) ved sku ik lige med kvinderne der ;) Forhelvede de fleste der siger de vil med er jo over 20 man... 8o

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Det hele ville afhænge af om folk var friske og nogle tog et initiativ til at leje lokaler osv (hvis det er nødvendigt) :D


    Det er da ikke nødvendigt. Martin(Tweak.dk) bor da i Odense, mere centralt kan det da ikke blive. Vi tromler da bare da uanmeldt ind hos ham :D