Værksteds skader ved rapartion af pc

  • Hej jeg var nede for atskulle hente min bærbar hos TDC efter den hvad været til raparation i ca. 1 mrd., ekspedienten spørger så dernede om vi lige skal åbne og kigge om alt er som det skal være.
    Det første jeg ser er en mega ridse oppe på toplåget af pcén. Hmm jeg har ellers passet rigtig godt på min pc fordi det bla er en jeg bruger til at tage med ud til kunder for at vise dem oplæg til hjemmesider jeg laver og pcén har en topfinish i sort pianolak som en hver ridse vil springe lige i hoved på en.
    Når men ekspedienten kunne ikke svare på hvad de ville gøre ved det, for det vidste hun ikke og hendes chef havde fri i dag, så jeg måtte vente til i morgen.
    Det skal også nævnes synes jeg at skærmen var smurt ind i fedt fingre.
    Men hvordan står jeg stille i denne sag og hvad kan jeg forvente de siger ? Er der nogle af jer der har prøvet noget tilsvarende ?


    Mvh.
    Mikkel

  • Uden at vide noget osm helst om det vil jeg tro at du intet kan gøre.


    Der er jo ikke noget der er gået "i stykker" hvis man ser firkantet på det. Og det bliver nok os ret svært at bevise at det er TDC der har lavet ridsen, ikke dig.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2