lidt hjælp til tysk oversættelse

  • Hey har bestilt noget tøj over nettet, og skal betale dem via bankoverførelse.


    Men mit tyske har det ikk så godt=)


    Så håber ik kan hjælpe med lidt oversættelse :)


    Die billigste und einfachste Zahlungsmethode innerhalb der EU ist die Überweisung mittels IBAN und BIC.
    Bitte verwenden Sie folgende Daten für die Überweisung des Gesamtbetrages:



    Die Ware wird ausgeliefert wenn der Betrag auf unserem Konto eingegangen ist.



    På forhånd tak :)

  • øhhh.


    dewh¼ billigere g simple Zahlungsmethode inside dewh¼ EU er dewh¼ transfer by means Ѽ IBAN g BIC. request use she following data heº¿ne ved dewh¼ transfer Ѽ dewh¼ total bewnmwngb


    :crazyeyes:

  • Die billigste und einfachste Zahlungsmethode innerhalb der EU ist die Überweisung mittels IBAN und BIC.
    Bitte verwenden Sie folgende Daten für die Überweisung des Gesamtbetrages:



    Mit tysk er ikk skarpt men er sikker på det noget lignende:


    Den billigste og PAS forsendelsesmetode indenfor EU er overførsel PAS IBAN (noget konto info) og BIC.
    Forvent følgende dato for overførsel pas pas pas :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Die billigste und einfachste Zahlungsmethode innerhalb der EU ist die Überweisung mittels IBAN und BIC.
    Bitte verwenden Sie folgende Daten für die Überweisung des Gesamtbetrages:
    Die Ware wird ausgeliefert wenn der Betrag auf unserem Konto eingegangen ist.


    Den billigeste og letteste betalingsmetode indenfor EU er overførsel via IBAN og BIC.
    Venligst benyt følgende data for overførsel af totalbeløbet.
    Varen bliver udleveret når beløbet er gået ind på vores konto.



    (IBAN og BIC er koder for deres banknavn/konto ved internationale overførsler)


    (dvs - gå i banken og få dem til at overføre ??)



    off topic :
    snakker ikke om sikkerhed ved forudbetaling - håber bare det er en troværdig side du køber på.

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

    Rettet 3 gange, sidst af Animal-mik ().

  • Husk på at hvis du laver en bankoverførsel så er de som regel rimelig dyre. Samtidig har du ikke samme sikkerhed som ved kortbetaling.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Hmm så dvs at jeg ingen karanti har når jeg sætte penge ind på deres konto via min bank?


    Udover bankoverførelse kan man betale via Paypal, Har så været inde på paypal for at oprette en konto. men de tog ikk imod almindeligt Dankort, så jeg har fået et visa, men kan stadig ikk oprette en konto på paypal. Den brokker sig over telefon nummert SELVOM jeg skriver 45 foran som der står man skal ... :(

  • Paypal er som regel rimeligt sikkert da du kan dispute hvis du ikke får din vare, så brug det!!
    prøv at skrive 0045 foran i stedet eller +45, jeg har en PP konto, og har igen problemer med det.