vitser post dem her

  • Hej tweak her kan du poste alle de vitser du vil. jeg starter med en:


    Der stod tre drenge ved et gadekryds. så sagde den ene dreng min fars bil kan acsselererer fra 0 - 100 på 3 sek. så sagde den anden dreng min fars bil kan acsselererer fra 0 - 100 på 2 sek. men den tredje dreng,s far havde en langsom bil så han sagde min mors badevægt kan acsselererer fra 0 - 100 på 1 sek. :D

  • En maskiningeniør, en elektronikingeniør, en kemiingeniør, samt en Microsoft Support ingeniør kører i bil sammen.


    Pludselig begynder motoren at hoste og hakke.


    - Der må være overgang i det elektriske system, udbryder elingeniøren.


    - Nej det er ventilerne der trænger til at blive justeret, siger maskiningeniøren.


    - Vrøvl, udbryder Kemiingeniøren - der er snavs i benzinen. Vi må rense brændstoffilteret.


    - Hvad om at vi stopper bilen, udbryder Microsoft Support Ingeniøren, - slukker motoren og stiger ud. Så sætter vi os bare ind igen, og starter motoren på ny!.


    Da bilen kørte fint igen, foreslog Microsoft Support Ingeniøren, at de skulle lukke alle de åbne vinduer i bilen, så kunne de nemlig køre stærkere for at indhente forsinkelsen.



    En kunde er i gang med at få demonstreret en helt ny avanceret pc.
    Sælgeren siger, at den kan svare korrekt på alle spørgsmål.


    Kunden råber til pc'en:
    "Hallo, hallo findes der homoseksuelle elgsdyr?"
    "Nej, nej" siger sælgeren: '
    "De skal taste spørgsmålet på tastaturet.


    Kunden taster: "Hvor er min far?"
    Der går lidt tid, så kommer svaret; "Din far er på kanoturpå Gudenåen"
    "Sikke noget fup og fidus", siger kunden, "Min far døde for tre år siden".
    "Prøv igen", siger sælgeren.


    Kunden taster: "Hvor er min mors mand?"
    Lidt efter kommer svaret: "Din mors mand er død, men din far er stadig på
    kanotur på Gudenåen".



    En læge, en civilingeniør og en computer konsulent sad og diskuterede hvilken profession, der var den ældste i verden.


    Lægen pointerede: - Jo, i Bibelen står der, at Gud skabte Eva af et ribben, han tog fra manden. Sådan noget har jo helt klart krævet et kirurgisk indgreb, så hermed er det vel bevist, at lægegerningen er det ældste erhverv...


    - Stop lige en halv, sagde civilingeniøren. - Før det, faktisk helt i starten af Bibelen, står der, at Gud skabte himlen og jorden ud af kaos, så De tager fejl kære doktor. MIT erhverv er det ældste!


    Computer konsulenten lænede sig tilbage i stolen og sagde selvsikkert: - Det lyder da meget godt, men hvem tror I, der skabte kaos ?