POST.DK igen igen

  • Davser alle sammen


    denne tråd er oprettet udelukkende med det formål at lade mig rante over Pest.dk


    Købte igår en ny PSU ved SHG.dk omkring kl. 21


    Denne blev allerede afsendt igår (længe leve SHG.dk...)


    men, da pest.dk så vil aflevere den, men jeg ikke er hjemme.
    Kommer den tilbage til posthuset, hvor de så forklarer, at de ikke kan aflevere varen før imorgen ?


    WHY ?, fordi de ikke sortere den tilbagekommende post før næste morgen....


    neej, det ville da også være et kæmpe problem at tage de 2 kasser med ind og stille på en hylde så folk kunne hente dem X(


    oven i dette er jeg så ikke hjemme imorgen, ergo kan jeg først få min pc op at stå tirsdag...


    mange tak for hjælpen PEST.DK



    .... det hjalp....


    Morpheuz

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Fordi du ikke tager højde for at andre skal have post end dig?
    Posten skal køre sin tur færdig først, og er sikkert ikke hjemme før posthuset/butikken er lukket, og derved er de ikke klar til udlevering før dagen efter...

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Har lidt mere repeskt for postdanmakr nu.
    Var ude og se taulov pakkecenter igår og må sige at de gør sku et godt stykke arbejde.
    De har bare nogle meget speciele regler :crazyeyes:
    Vi fik også en powerpoint at se med hvad de arbejde hen mod.
    De arbejde på at få lavere priser pg bedre service :$ :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    giver da også vildt meget mening at postbudet skal køre hen til posthuset og aflevere de pakker han ikke kan levere hos en kunde, hver gang de ikke er hjemme.


    ja? det er da ikk fedt hvis ud nu har bestilt en del pc ting og så ha dem stående næsten lige ud til gaden?

  • Det er nu også almindelig kutyme her, at man først kan hente dem dagen efter, det burde også fremgå af din pakkeseddel. Hvis der står på den, at du kan hente den i dag, så er det selvfølgelig for dårligt, men hvis der først står i morgen, så kan jeg på ingen måde følge din kritik - du er trods alt ikke den eneste kunde ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af janze
    ja? det er da ikk fedt hvis ud nu har bestilt en del pc ting og så ha dem stående næsten lige ud til gaden?


    Nu er sådanne pakker jo heldigvis forsikret ;)

  • Hehe, ikke meget sympati at hente her.


    omend jeg godt selv kan se det....


    er bare bange for at få abstinenser når jeg ikke kan komme til at bruge min stationære mindst 4 døgn endnu


    dertil må jeg tidligere havet været begunstiget med sjældent god service, da jeg altid tidligere har kunnet hente tingene samme dag

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Quote

    Oprindeligt indlæg af janze


    ja? det er da ikk fedt hvis ud nu har bestilt en del pc ting og så ha dem stående næsten lige ud til gaden?


    heller ikke det jeg mente.
    det jeg mente var at hver gang der er en kunde der ikke er hjemme skal han køre hjem til posthuset med den pakke inden han kører videre på ruten

  • Nej jeg tror ikke der er meget sympati at hente. Jeg er sikker på at postmanden har andet at lave end lige nøjagtig sørge for at du kan få din pakke hurtigst muligt.


    Hav tålmodighed og gå en tur i naturen eller besøg bedstemor hvis du mangler noget at lave!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------



  • det var jeg også udsat for på et tidspunkt. men jeg brokked mig og hun fandt pakken frem og så var det klaret.. men jo det er fandme træls det nye system


  • det er da ret nemt at forklare...pakkeposten kører til kl 21:00 og de pakker befinder sig nok i hans bil indtil da...så er det lidt svært for folk at finde dem inde i en filial....som måske først modtager anmeldte pakker næste formiddag......de har sq ikek tid til at køre ned med hver eneste pakke til hver eneste filial hver gang de skal anmelde en pakke...vær hjemme og sørg for at du har navn og adresse markeret tydeligt og at din dørklokke virker. eller bestil tingene 1 dag før hvis det haster så meget.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Småting, det er værre med dem der rapser hos post dk.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Har lidt mere repeskt for postdanmakr nu.
    Var ude og se taulov pakkecenter igår og må sige at de gør sku et godt stykke arbejde.
    De har bare nogle meget speciele regler :crazyeyes:
    Vi fik også en powerpoint at se med hvad de arbejde hen mod.
    De arbejde på at få lavere priser pg bedre service :$ :))


    Det er jo netop det modsatte der er sket. Priserne er blevet superhøje - latterlige 70kr. for en skide pakke.
    Deres service er også super-lav.. har prøvet flere gange at de ikke gider ringe på, og så bare smider en seddel ind.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Det er jo netop det modsatte der er sket. Priserne er blevet superhøje - latterlige 70kr. for en skide pakke.
    Deres service er også super-lav.. har prøvet flere gange at de ikke gider ringe på, og så bare smider en seddel ind.


    Det er jo som sådan ikke firmaet, men personer, som man må skyde skylden på.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Det er jo som sådan ikke firmaet, men personer, som man må skyde skylden på.


    Må være et bud der kan lide over arbejde, for det er SÅ meget nemmere at komme af med sine pakker i stedet for at skulle køre rundt med dem og efterbehandle bagefter...


    Og en helt anden ting, hvis de pakker er så vigtige for jer, hvorfor så ikke ringe ned til det lokale distributions sted og få dem til at tage den til side, så i kan rende ned og afhente den selv...

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Det er jo netop det modsatte der er sket. Priserne er blevet superhøje - latterlige 70kr. for en skide pakke.
    Deres service er også super-lav.. har prøvet flere gange at de ikke gider ringe på, og så bare smider en seddel ind.


    Helt enig.
    Der lå en pakke til mig på det lokale postkontor kl. 07.30 i går. Det kunne jeg se på T&T
    I dag fik jeg en seddel i postkassen - pakken kan hentes på postkontoret.
    Jeg har ikke set skyggen af pakkeposten. :boxed:


    Hvis jeg skal betale 70 kr. for en pakke med omdeling, har de bare, at komme med den pakke.


    Jeg fik da nummeret til distributionscenteret, så der falder snart brænde ned til et stk. pakkepostbud. :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    det er da ret nemt at forklare...pakkeposten kører til kl 21:00 og de pakker befinder sig nok i hans bil indtil da...så er det lidt svært for folk at finde dem inde i en filial....som måske først modtager anmeldte pakker næste formiddag......de har sq ikek tid til at køre ned med hver eneste pakke til hver eneste filial hver gang de skal anmelde en pakke...vær hjemme og sørg for at du har navn og adresse markeret tydeligt og at din dørklokke virker. eller bestil tingene 1 dag før hvis det haster så meget.


    her i ølgod, kan man hente pakken samme eftermiddag inden posthuset lukker(normalt)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af janze


    her i ølgod, kan man hente pakken samme eftermiddag inden posthuset lukker(normalt)


    det hører til en landzone...de har slet ikke aftenpakke omdeling :)


    men pakker med Postopkrævning skal ikke leveres længere, så hvis det er sådan et så skal de afhentes på posthuset...men sker det med alm pakker, så sørg for at checke om der er tydeligt navn og adresse på tingene og at dørklokken virker...den slags små ting som ofte ikke er iorden.....hvis det er iorden, så har posten lavet noget de ikke burde.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.