Buksti racing

  • Hehe...


    Well, jeg synes man skal være forsigtig før man dømmer ham. Hvor mange mennesker gør ikke sådan noget? Altså giver udtryk for en klar holdning, men så engang imellem sker der, at man faktisk arbejder imod denne holdning. Jvf. dobbelt-moral.


    Be aware :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Hehe...


    Well, jeg synes man skal være forsigtig før man dømmer ham. Hvor mange mennesker gør ikke sådan noget? Altså giver udtryk for en klar holdning, men så engang imellem sker der, at man faktisk arbejder imod denne holdning. Jvf. dobbelt-moral.


    Be aware :)


    I netop denne sag er hans budskab og handling da så ekstremt langt fra hinanden, at jeg ikke kan andet end dømme ham. De færreste kører 170km/t af nødvendighed, da man egentlig ikke indhenter ret meget tid på det - medmindre trafikken er absolut ikke-eksisterende. Ergo, har han højest sandsynligt kørt så stærkt for sjov.


    Kan godt huske, dengang han havde travlt med at lave analyser over den knusende forskel, på at påkøre en cyklist med 50 vs. 60km/t. Hvor stór er skaden så med 170km/t?


    Jeg har på ingen måde ondt i røven over folk som kører for stærkt, men jeg sender jo heller ikke andet budskab.

  • Nu er der jo ingen cyklister på motorvejen ;) Jeg har ikke noget imod det.. jeg ka kun grine af det.. ligger da oz nogen gange og køre så stærkt.. Har jeg oz gjort på motorvejen da jeg skulle overhale en porsche..

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Hehe...


    Well, jeg synes man skal være forsigtig før man dømmer ham. Hvor mange mennesker gør ikke sådan noget? Altså giver udtryk for en klar holdning, men så engang imellem sker der, at man faktisk arbejder imod denne holdning. Jvf. dobbelt-moral.


    Be aware :)


    Sådan noget skal HAN bare ikke gøre (og nej, det skal alle vi andre nu heller ikke - men det han har lavet er altså ikke pisse heldigt). Kender du det gamle ordsprog der siger "practice what you preach" ? :)

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    Nu er der jo ingen cyklister på motorvejen ;)


    Nej, men du ved også godt hvad jeg mente :) Alle kører sgu for stærkt, mig selv inklusive. Ironien er bare alt overskyggende, når manden som netop har kæmpet for at få kameraer op på samtlige broer på E45'eren (læst interview i bilmagasinet), netop kører ALT for stærkt. Det bedste havde da været hvis han havde fået fælderne op, og selv havde fået et billede med posten.

  • Synes danske politikere er ved at falde af på den. Hvis at man skulle kunne bruge dem som rolle-modeller ihf. :) Det siger medierne.


    Man kan ikke tælle antallet af bommerter regeringsmedlemmer har begået i tidensløb. Tsk tsk... :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Synes danske politikere er ved at falde af på den. Hvis at man skulle kunne bruge dem som rolle-modeller ihf. :) Det siger medierne.


    Man kan ikke tælle antallet af bommerter regeringsmedlemmer har begået i tidensløb. Tsk tsk... :)


    De er jo også kun mennesker. Men når "fejlen" netop er relateret til det de står inde for, er der sgu ingen pardon.


    Svarer til at en abort-demonstrant tager ud og får en abort, fordi der var hul på sokken. "Barnemord", yeah right...

  • Jeg er en smule irriteret over hele denne historie.


    Det der irriterer mig er, at han ikke kørte 192 km/t i stedet for 173. Jeg ville ligge flad af grin hvis manden havde fået sit kørekort taget. ;)
    Spørgsmålet er så bare om de i givet fald ville gøre alvor af at tage det ?

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Jeg er en smule irriteret over hele denne historie.


    Det der irriterer mig er, at han ikke kørte 192 km/t i stedet for 173. Jeg ville ligge flad af grin hvis manden havde fået sit kørekort taget. ;)
    Spørgsmålet er så bare om de i givet fald ville gøre alvor af at tage det ?


    Loven er vel lige for alle. Har selv i et anfald af dårligt humør kørt over 200 km/t i en Alfa Romeo fra Korsør til KBH.
    Jeg kørte fra flådestationen der nede til KBH V på 50 min.
    Konen blev total sur da jeg fortalte det. Jeg ringede fra mobilen da jeg kørte, så hun så noget forbavset ud da jeg kom ind af døren.
    Jeg prøvede at regne lidt på det, og fandt frem til en gennemsnitshastighed på over 220 km/t.

  • Quote

    Originally posted by Bauner


    Loven er vel lige for alle. Har selv i et anfald af dårligt humør kørt over 200 km/t i en Alfa Romeo fra Korsør til KBH.
    Jeg kørte fra flådestationen der nede til KBH V på 50 min.
    Konen blev total sur da jeg fortalte det. Jeg ringede fra mobilen da jeg kørte, så hun så noget forbavset ud da jeg kom ind af døren.
    Jeg prøvede at regne lidt på det, og fandt frem til en gennemsnitshastighed på over 220 km/t.


    Det har været noget af en alfa 8o


    Enten har der været nada trafik, eller også har du kørt en GTA-model eller i det mindste en 3,0V6 - som er de eneste Alfa'er der kan klemmes derop.


    Når man tænker på tab ved evt. nedbremsninger for de sædvanlige tågehoveder der bare trækker ud i overhalingsbanen, skal du op og have en ret giftig tophastighed. Regn oveni en speedometerfejlvisning på 10% (som der skal være på alle biler), så har dit speedometer nok vist 270km/t på nogen strækninger 8o


  • Alfa Romeo GTV 3,0 med V6 motor. Speedometeret virkede ikke, så jeg aner faktisk ikke hvad den kom op på....

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Hehe...


    Well, jeg synes man skal være forsigtig før man dømmer ham. Hvor mange mennesker gør ikke sådan noget? Altså giver udtryk for en klar holdning, men så engang imellem sker der, at man faktisk arbejder imod denne holdning. Jvf. dobbelt-moral.


    Be aware :)


    dobbeltmoral er blevet en folkesygdom (smitten bæres især omkring christiansborg) ;)

  • Quote

    Originally posted by Bauner


    Alfa Romeo GTV 3,0 med V6 motor. Speedometeret virkede ikke, så jeg aner faktisk ikke hvad den kom op på....



    ROFL!!! prøv at sige det til politiet hvis de stoppede dig med 270 km/t.... gad godt se hans ansigt... eller hvis du kom gennem en foto-lorte-dims

  • Fotofælden ville da overhovedet ikke nå og registrere det ;) Bauner.. du syg.. jeg har kun 170 og det er det hurtigeste... synes det er vildt og køre så hurtigt... men ret fedt stadig :D

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    Fotofælden ville da overhovedet ikke nå og registrere det ;) Bauner.. du syg.. jeg har kun 170 og det er det hurtigeste... synes det er vildt og køre så hurtigt... men ret fedt stadig :D


    Jeg ved ikke lige om det var fedt. I dag vil jeg mene det var hjernedødt.
    Var bare i dårligt humør og så gik det ud over bilen. I øvrigt var der ingen trafik da det var formiddag jeg nappede den tur.
    Brugte en halv tank på den racertur..... Og bilen var godt varm da jeg parkerede den her hjemme.