Mand havde sexuel omgang med cykel

  • En af mine med-clanmembers i den css clan jeg spiller i postede dette link på vores forum:
    http://news.bbc.co.uk/1/hi/sco…sgow_and_west/7098116.stm


    Rimelig syret ting at gøre, og damn hvor jeg grinte af det i starten :))
    Men efter at have læst artiklen finder jeg det alligevel mærkeligt at de dømmer manden for det. Det hele er jo sket bag lukked dør, altså privat og derfor er der nu megen debat om hvorvidt han burde være straffet for det eller ej.


    En af argumenterne for at det ikke skal straffes er dette (hvilket jeg synes giver god mening):

    Quote

    "Apart from the fact that the sex toy was manufactured for the purpose, and a bicycle wasn't, I really don't see that the two acts are all that different."


    Men hvad siger i om emnet? Kom med jeres mening! Jeg synes personligt ikke manden sku straffes, selvom det temmelig sært det han har gjort. Dog er det for mig ikke anderledes end hvis han havde benyttet et "sex legetøj" der fra starten er lavet til formålet.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Ja selvom det er noget bizart, og at man ikke lige selv kan sætte sig ind i det, så syntes jeg bestemt ikke at han kan dømmes for noget som helst.


    Det eneste der foruroliger mig er, at det rent faktisk kan lade sig gøre at dømme ham for det.


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

    Rettet en gang, sidst af Tha Priest ().

  • Kan ikke se problemet, så længe han holder det væk fra offentlige steder ?


    hvis han holder så meget af sin cykel, så lad ham dog...

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Ej, manden må da selv om "hvad han stikker den ind i". Så længe det ikke er levende væsener, så vulgært at give ham en straf.

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • hvis han gør det hjemme, så værsgo.. :crazyeyes:


    gad ikke lige læse den ingennem, men hvis han ikke har gjort det i offentligheden, så kan han da umuligt blive straffet på nogen måde

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    hvis han gør det hjemme, så værsgo.. :crazyeyes:


    gad ikke lige læse den ingennem, men hvis han ikke har gjort det i offentligheden, så kan han da umuligt blive straffet på nogen måde


    Det er netop det sagen handler om - at han har gjort det på et værelse på et vandrehjem - altså var offentligheden beskyttet - og han skal eftersigende straffes nu...


    Nu har jeg kun lige skimtet den originale artikel igennem


    IMO er det en syg tanke gang - men, han bør ikke straffes, heller ikk selvom der var nogen der gik ind på hans værelse imens han var igang.

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Lad dog manden, jeg syntes det er rengøringsfolkene som skal "straffes" for at brase ind på værelset som manden har lejet.


    Bortset fra det så røg der kaffe ud af næsen på mig da jeg læste artiklen og de her eksempler på tidligere sager:"


    # In 1997 Robert Watt, 38, was fined £100 for trying to have sex with a shoe in an Edinburgh street
    # In 2002 the same man was arrested for simulating sex with a traffic cone in front of a crowd of people"

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

    Rettet en gang, sidst af Malk ().

  • Det der står i artiklen er jo at han har tilstået at han har forstyrret den offentlige ro og orden, og de så måtte gøre noget.
    Han bliver vel ikke som sådan straffet, han skal bare stå i et register med sexforbrydere (hvilket da kan være slemt nok), hvis han ellers kan holde sig fra at bryde loven ellers, de næste tre år.


    Men det er da ret bizart at man overhovedet tager de skridt, men hvis reglerne siger at man er nødt til at straffe ham hvis han tilstår en forbrydelse er det jo bare sådan det er, så er det nærmere der man skulle tage fat.

  • Det er jo hjernedødt han skal straffes for det.. Hvis jeg har lyst til at have sex med min cykel (..hvis det kommer så langt tror jeg bare jeg skyder mig selv når jeg nu alligevel er igang..) så er der da gudfløjtemig ikke nogen der bør forhindre mig i det?


    Men jeg kneb nu en tåre af grin da jeg læste artiklen :P

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra