Fodbold FCK

  • Er der andre end mig der synes at FCK er alt for heldige med deres kampe?


    Jeg synes at deres held ligger i:


    Forkerte kendelser fra dommerne, som giver tynde straffespark (næsten i hver kamp) som de alligevel misser. Udvisninger til modstanderne, så FCK spiller 11 mod 10 (sker dog ikke så tit), som de alligevel ikke kan udnytte.


    De laver de mærkeligste mål... og altid nå det er ufortjent!


    For hårde taklinger, som dommerne "ikke ser".


    Jeg synes det er på tide FCK få hvad de fortjener!!

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    Lad os nuke dem :D


    Det behøves ikke... men jeg synes bare at deres held må ophøre... eller også må de begynde at spille som de kan! Bare fordi de spiller dårligt for tiden, så skal dommerne ikke trække dem op. Byens hold mit røv!!

  • Quote

    Originally posted by qqmiqq


    Det behøves ikke... men jeg synes bare at deres held må ophøre... eller også må de begynde at spille som de kan! Bare fordi de spiller dårligt for tiden, så skal dommerne ikke trække dem op. Byens hold mit røv!!


    i don't know what the fuck you just said... men jeg holder stadig på at vi ska nuke dem.. sammen med alle andre fodbold hold i hele verden :)

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    i don't know what the fuck you just said... men jeg holder stadig på at vi ska nuke dem.. sammen med alle andre fodbold hold i hele verden :)


    ok da

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Så for en gangs skyld deres kamp mod Esbjerg, og der var de ikke ligefrem heldige ;) *G*


    De var da heldig... men at de ikke kan udnytte deres held lige i denne kamp er da på tide. Man kan ikke altid tage point bare på held!

  • Er FCK´er hele vejen. Har oven i købet købt aktier i klubben.
    P.t. spiller de som en pose nødder, men jeg tror (og håber) vi kan genvinde mesterskabet.
    Fodbold er et spil, og som alle andre former for den slags, så skal der lidt held til. Om dommerne er flinke overfor FCK skal jeg ikke kommentere.
    Når FCK spiller op til deres allerbedste er der ikke nogen danske hold der kan slå dem.
    Nu napper vi lige Bundby på søndag eller er det lørdag ?(?(

  • Ser kun landskamp :))

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • lol! :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Bauner
    Er FCK´er hele vejen. Har oven i købet købt aktier i klubben.
    P.t. spiller de som en pose nødder, men jeg tror (og håber) vi kan genvinde mesterskabet.
    Fodbold er et spil, og som alle andre former for den slags, så skal der lidt held til. Om dommerne er flinke overfor FCK skal jeg ikke kommentere.
    Når FCK spiller op til deres allerbedste er der ikke nogen danske hold der kan slå dem.
    Nu napper vi lige Bundby på søndag eller er det lørdag ?(?(


    det er på søndag... men deres held må og skal ophøre !!!


    Det sker på søndag! :))


    Mesterskabet... der er det lige før jeg tror på Esbjerg
    med det spil som de har vist igår...

  • Quote

    Originally posted by Bauner
    Er FCK´er hele vejen. Har oven i købet købt aktier i klubben.
    P.t. spiller de som en pose nødder, men jeg tror (og håber) vi kan genvinde mesterskabet.
    Fodbold er et spil, og som alle andre former for den slags, så skal der lidt held til. Om dommerne er flinke overfor FCK skal jeg ikke kommentere.
    Når FCK spiller op til deres allerbedste er der ikke nogen danske hold der kan slå dem.
    Nu napper vi lige Bundby på søndag eller er det lørdag ?(?(


    Hov - Hov - Bauner. Nu er det nok nærmere en "Topby" i ska' ud til på søndag ;) og jeg tror i får det svært for "Drengene fra Vestegnen" er snart ved at være i den rette form. De mangler dog en del endnu og de er allerede en del point foran ;) Hvad ka' det ik' ende med når de først topper rigtigt 8)

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Hov - Hov - Bauner. Nu er det nok nærmere en "Topby" i ska' ud til på søndag ;) og jeg tror i får det svært for "Drengene fra Vestegnen" er snart ved at være i den rette form. De mangler dog en del endnu og de er allerede en del point foran ;) Hvad ka' det ik' ende med når de først topper rigtigt 8)


    ja tak ja tak

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Så for en gangs skyld deres kamp mod Esbjerg, og der var de ikke ligefrem heldige ;) *G*


    Nej, det tør siges ;)


    FORZA EFB!!!!


    :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP


  • Ser også de gæve vestjyder som den største fare. De spiller s.. godt fodbold. Men hvad sker der hvis de løber ind i nogle skader og karantæner ?( Er deres trup så bred nok ?( Jeg er ikke helt sikker !