HjÆlp Til Graffiti Tattoo

  • Hej ALLE
    Jeg står i den situation at jeg utroligt gerne vil have lavet en tattoovering. Jeg har i mange år været rigtig facineret af forskelligt graffiti jeg ser rundt omkring, og har også lavet en del selv. Derfor kunne jeg godt tænkte mig at få denne tattoovering lavet med en graffiti skrift og stil. Jeg har selv prøvet at lave det men føler ik rigtig jeg er god nok endnu, og jeg ville derfor høre om i kender en prof eller selv er en som kan og vil hjælpe mig med at tegne en? Jeg betaler gerne lidt for jeres hjælp!
    Jeg skal have lavet en hvor der står ”IVERSEN” ( mit efternavn;) ) og det må gerne laves lidt i stil med disse 2:


    http://ruttledge.se/wp-content…i-thamesjpg-18_edited.JPG


    http://www.bayz.dk/Bates%20-%20Klampenborg.jpg


    Deudover vil jeg gerne have at der indgår 3 stjerner indfiltret eller rundt om navnet. Det skal være denne slags stjerner:


    http://i47.photobucket.com/alb…oe_Boyd/star-tattoo-3.gif


    Maleriet skal bare være i sort og hvid.


    Håber i har tid og lyst til at hjælpe mig da det vil betyde rigtig meget for mig!


    Venlig hilsen Thomas Iversen

  • hehe...fair nok;)...har også kontaktet forskellige tattovøre i odense hvor jeg bor, men der er ik rigtig nogen af dem der kan finde du af at lave det selv i grafiti stilen:(...de skal bare have en tegning at gå ud fra så ville de gerne tegne den op for mig:D...så det er sårn en jeg leder efter;)

  • Jeg har malet en del sammen med Bates (ham der har lavet det andet piece du linker til), jeg kan prøve at sende en føler ud og høre om han er interesseret i at tjene en skilling på at lave det til dig.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Hvis du kan finde en måde at komme til silkeborg, så er Magoo Tatoo et godt bud. Du kan jo prøve og ringe og snakke med Gert, han har malet selv engang, mener jeg, så der er vel gode chancer for at han kan lave det. Og så er han pisse dygtig samtidig, og det er jo altid værd at tage med.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens
    Fed7has er super dygtig kender flere fra mit arbejde som bliver tegnet hos ham ellers kan du skrive til object her inde fra han bliver tegnet meget hos ham for tiden.


    du har ikke skrevet hvor i landet du er fra men ellers ligger han inde på en sidegade til istergade.


    skal selv tegnes hos ham når kontoen siger god for det :)


    Nå nå, så skal man bare udstedes :P Iorden pus :D


    Well, bliver tegnet en del hos -bjørn aka Fed7haS - Er ved at få dækket armen, så han kan da kun anbefales ;)


    Og så kan man jo samtidigt lige reklamere for at man har malet en del med More som malere i KBH kender. Han er ekstremt dygtig :)


  • nårh det godt min skat ;)


    vi skal snart have nogle billeder her ind af dine fine arme, tatto tråden er sikkert godt begravet et sted men der er helt sikkert plads til nogle flere billeder. ser frem til at se hans mesterværk.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens


    nårh det godt min skat ;)


    vi skal snart have nogle billeder her ind af dine fine arme, tatto tråden er sikkert godt begravet et sted men der er helt sikkert plads til nogle flere billeder. ser frem til at se hans mesterværk.


    Well, han har jo udelukkende lagt farve i den, og der er et stykke endnu før den er færdig :)


    Men du får den da af se i næste uge, hehe.. Men skal nok update tråden når det er.. Så må vi se om jeg kan slippe for PM's om hvorvidt noget af mit blæk er ulovligt eller ej (Og nej, Bjørn står IKKE bag den ulovlige del!)


  • Husk blot på at du skal finde på en af de 2 stilarter du vil have din tattoo i ;)


    Den første er WildStyle, og nummer 2 er mere et "hverdags" throw-up.. Vil ligne seriøst shit at blande den slags sammen. Selv er jeg mest til den sidste, kan selv WildStyle i et mere "ulæseligt" omfang end den første, dvs. vildere, men sjældent jeg har lavet det andre steder end på papiret. Tager alt for langt tid med dåsen, og er dyrt.. Yderligere er det kun en meget begrænset gruppe mennesker der har en chance for at se hvad der står :)

  • Hey Object og Nonsens!


    Tusind tak for jeres svar! Jeg bor i Odense så der er umiddelbart lidt langt til København, men kan da blive nødvendgt at tage den rejse hvis jeg ikke finder en anden løsning!;) Har skrevet til FEd7HaS, men har ikke lige svaret endnu!...


    Det i får lavet hos ham er det noget i selv har tegnet eller er det noget i har lavet i samarbejde med ham? Har tænkte lidt over det og er ret sikker på det skal være vildstyle der skal være stilen, måske bare en lille smule læseligt, så man kan se der står Iversen:D Der er ikke en af jer 2 der kan lavet en skitse for mig?...lyder som om i har ret godt styr på det;)...vil self gerne betale jer lidt for det hvis det er!... Gør ik noget hvis i kun har lavet der på papir før, der er jo sådan set bare det jeg skal bruge jo:P hehe...


    Tak igen!

  • Så snart jeg har fået lavet en lækker skitse og fået tegnet den på armen, skal jeg nok taget et billede af den og uploaded det så folk ka se resultatet:P...hehe..der må da være en maler som ku tænke sig at have sit arbejde siddende på et andet menneske!!;)

  • hej mr. iversen.


    tror ikke du vil have mig til at tegne noget som helst, det er jeg virkelig dårlig til :boxed:


    Men Object er en rimelig god tegner, han skulle ha malet på min datters værelse men vi kan desværrer ikke får vores arbejdstider til at passe sammen så det bliver muligt.


    men hvis du spørg ham pænt kan det godt være han vil hjælpe eller kender en der vil. det jeg sikker på :) uden og sige for meget selvfølgelig.


    mener at det Object får lavet hos bjørn er noget de har lavet i samarbejde. jeg har endnu ikke selv fået lavet noget hos ham men har snakket med ham om en tus jeg skal ha bygget vider på, da jeg ikke selv kan tegne bliver det noget jeg laver i samarbejde med bjørn.


    men tror nu nok det skule være muligt og finde en godt tatovør i odense eller omegn, kender en der over fra som er blevet tegnet end del kan da lige høre ham hvor han kommer, hvis det er for det er nogle flotte nogle han har fået lavet.


    nonsens

  • Jeg har desværre ikke kunnet få fat i Bates, men jeg har snakket med en af vores fælles venner og han ville give ham besked om at ringe.
    Ellers kan du maile til ham på hans hjemmeside som jeg linker til nederst.


    men du kan se hvad han kan lave her og se om det er en stil du syntes om.


    http://www.alis.dk/popup/chill_gr_bates.htm


    og her:


    http://www.greatbates.com/

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

    Rettet en gang, sidst af Malk ().

  • Lyder super Nonsens:D
    Ser lige til om Object skriver tilbage her inde, ellers sender jeg ham en pm;)
    Har været rundt et par steder i Odense men sys ik rigtig de lige rammer den stil jeg leder efter!...men hvis ham du kender har fået lavet noget fedt vil jeg self gerne høre hvor;)


    Takker!!:P

  • Hey Malk!


    tusind tak!...du har været en stor hjælp:D... Ser Sindsygt fedt ud det som Bates laver, har godt set en del af hans arbejde før!!...det er jo for vildt!...så hvis en person som ham ville lave en til mig eller bare en der var halvt så go, ville det jo være perfekt!... Venter lige og ser om du får svar fra ham, ellers prøver jeg at smide en mail til ham:D


    Iversen...