Postdanmark igen igen

  • Er det bare mig eller er postdanmark ikke blevet mere langsommere ind de plejer at være :crazyeyes:


    Bestilte noget vandkøling ting fra coolerkit.dk og det blev sendt onsdag fra højbjerg som ligge så vidt jeg ved nær Århus. Bor selv i Silkeborg det kan da for fanden da ikke tage to dage om at komme fra Århus til Silkeborg :crazyeyes:
    Synes godt nok det er træls havde ellers regnet med at jeg skulle lege med vand her i weekenden ;(


    Og er der nogen som ved om deres track an trace system ikk virker for kan ikke finde en skid oplysninger om min pakke :rolleyes:

  • Nu er det sådan at Post Danmarks pakker ikke transporteres fra A -> B, det løber ind over den relevante pakkecentral, som her i Jylland ligger i Taulov.


    Hvis du ikke kan finde info på T&T, så er det fordi PDK ikke har modtaget pakken endnu, altså er det CoolerKit der sidder med "lorten" og ikke postvæsenet.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Jeg giver efterhånden ikke ret meget for Post DK.
    Deres service bliver dårligere og dårligere og priserne stiger konstant.


    Jeg vil da lige komme med et godt tip:
    Undlad at købe noget pr efterkrav.
    Gjorde jeg for nyligt og det kommer ikke til, at gentage sig.
    Sammenlagt 160 kr. i porto for en lille pakke og så skulle jeg dælme hente den selv på posthuset,
    hvilket forsinkede pakken med yderligere en dag, da de sendte et brev om afhentning. X(


    Jeg har min tvivl om lovligheden af betalingen på medfølgende girokort.
    Skal betales på posthuset og der står udtrykkeligt, at man ikke kan betale via netbank.
    Det vil de så gerne lige have 16 kr. for.
    Røveri ved højlys dag, er hvad det er. X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Er det bare mig eller er postdanmark ikke blevet mere langsommere ind de plejer at være :crazyeyes:


    Bestilte noget vandkøling ting fra coolerkit.dk og det blev sendt onsdag fra højbjerg som ligge så vidt jeg ved nær Århus. Bor selv i Silkeborg det kan da for fanden da ikke tage to dage om at komme fra Århus til Silkeborg :crazyeyes:
    Synes godt nok det er træls havde ellers regnet med at jeg skulle lege med vand her i weekenden ;(


    Og er der nogen som ved om deres track an trace system ikk virker for kan ikke finde en skid oplysninger om min pakke :rolleyes:


    Hvis den ikke finder noget med det TT nr som du har fået så er pakken slet ikke afleveret til PostDK.
    Og alle de probs som folk beskriver herinde oplever jeg slet ikke.
    Så fejlen er som regel afsenders.



    SMLDK

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Wow pakken er kommet til taulov pakkecenter nu :D
    Det tog kun 2 dage :boxed:


    damn folk forventer da meget idag

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Wow pakken er kommet til taulov pakkecenter nu :D
    Det tog kun 2 dage :boxed:


    Det kan jo altså også meget nemt være forhandleren der ikke har sendt onsdag som de påstod. Hvis de bruger alm. pakkelabels så kan du nemt få et T&T nummer uden pakken reelt er afsendt - måske du lige skulle overveje den tanke lidt ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mystique


    Flot kommentar. Relevant, intelligent og yderst brugbar.
    Spredt bifald med krummer her fra. :boxed:


    Personligt, så synes jeg faktisk den er relevant nok.


    Folk brokker sig alt for meget nu om dage. Det hele skal komme på et sølvfad i løbet af no time.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Det kan jo altså også meget nemt være forhandleren der ikke har sendt onsdag som de påstod. Hvis de bruger alm. pakkelabels så kan du nemt få et T&T nummer uden pakken reelt er afsendt - måske du lige skulle overveje den tanke lidt ;)


    Kender jeg faktisk godt ;)
    Står selv og sender pakker oppe på mit arbejde så kender godt de små tricks som der bliver lavet :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Kender jeg faktisk godt ;)
    Står selv og sender pakker oppe på mit arbejde så kender godt de små tricks som der bliver lavet :D


    Hvorfor så oprette denne tråd, når du godt ved forhandlerne sylter pakkerne?


    Folk brokker sig seriøst for meget idag, og har ingen realitetssans.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu


    Hvorfor så oprette denne tråd, når du godt ved forhandlerne sylter pakkerne?


    Folk brokker sig seriøst for meget idag, og har ingen realitetssans.


    Brokkede mig kun fordi jeg havde forventet at det ikke vil tage 2 dage at få en pakke til Silkeborg.
    Gider ikke at trække den her tråd længere da det ikke andet bliver til en stor diskution


    Tråd lukket