Hjem fra Østrig - hvad er billigst?

  • Hej Alle.


    Jeg står med et problem her som jeg umådeligt gerne vil have et svar på.
    Jeg er blevet tilbudt at tage med min skole til Costa Rica 3 uger, med afgang d. 22. juli.
    Problemet er det at jeg egentlig er på ferie med min familie i østrig (salzburg) på det tidspunkt. Mine forældre har så sagt, at hvis jeg kan finde en måde at komme hjem på selv, d. 20./21. juli, så må jeg gerne tage med på Costa Rica turen.
    De vil gerne køre mig til lufthavn/banegård, hvis bare distancen ikke er alt for lang.


    Jeg har nu siddet og undersøgt lidt, og kan se at flypriserne fra Salzburg til Billund er ret høje.
    Hvis man skulle med flyet hjem, så skulle det være fra Wien, men er for langt til at mine forældre gider køre mig derhen.


    Det er en tur jeg frygteligt gerne vil med på, så jeg håber i kan komme med nogen konstruktive forslag, evt. i form af billigere flybillet eller tog/bus.


    Håber på jeres hjælp,
    - Anders.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|
    En mulighed er at tage toget. Der kører et fra Salzburg via München og Hamburg. Men kender ikke prisen. Men det kan du jo nok høre nærmere om hos DSB.


    Så har jeg kontaktet DSB.


    Flere forslag er stadig meget ønsket.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Flindt_DK
    Evt. Flyve til Hamburg, og så tage toget til Danmark?


    Hvad koster det at tage toget fra Hamburg til Odense (eller andet sted i Danmark)?
    EDIT: Jeg er 16 år og har wildcard.


    Flybilletten er ganske billig.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

    Rettet en gang, sidst af Aagaard1000 ().

  • Ikke alverdens... Men er meget billigt at flyve fra Hamborg til Kastrup... Skal selv den anden vej når jeg skal til Cebit.


    EDIT:
    Doh, antog du var fra DK / Sjælland ;)
    Kan ikke koste ret meget... en 500 lap tops ? :)