Billigt Internet + TV-pakke i Århus N(Trøjborg)?

  • Ja jeg står og skal flytte til Århus, nærmere bestemt Trøjborg 8200 Århus N, og skal i den anledning have noget Internet og noget kabel tv.


    Vil godt have nogle forslag til hvad en billig løsning kunne være.


    Internettet skal minimum være 2mbit, og behøver slet ikke være helt oppe i 10mbit.
    Mht. tv vil vi gerne kunne se kanaler som dr1, dr2, tv2, tv2 sport, tv2 zulu, kanal 4, kanal 5, tv3, tv3+.


    Glæder mig til at se jeres forslag :)

  • Forresten! Kan det være min bolig har et eller andet så jeg kun kan modtage fra visse udbydere? Jeg skal flytte i en lejlighed som ligger i et hus med 3 andre lejligheder nemlig! Hvis man kan undersøge dette på nettet vil jeg gerne have et link :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af pandaen
    Forresten! Kan det være min bolig har et eller andet så jeg kun kan modtage fra visse udbydere? Jeg skal flytte i en lejlighed som ligger i et hus med 3 andre lejligheder nemlig! Hvis man kan undersøge dette på nettet vil jeg gerne have et link :)


    prøv at finde ud af hvem som lever tv og det, så kan det være der hurtigt kommer noget til dig :)

  • Jeg ved at energi levere noget net og kabel tv sammen med DB inde ved trøjborg


    http://www.nrgi.dk/sw34070.asp


    Held og lykke i din søgen...:)

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Har lige modtaget lejekontrakten til vores lejlighed og der står følgende i den:
    "Der er indlagt kabeltv, som lejer selv afregner direkte til TDC."
    Betyder dette jeg kun kan have TDC-kabeltv (Yousee), eller kan jeg stadig godt have fiber/stofa/whatever?!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af pandaen
    Har lige modtaget lejekontrakten til vores lejlighed og der står følgende i den:
    "Der er indlagt kabeltv, som lejer selv afregner direkte til TDC."
    Betyder dette jeg kun kan have TDC-kabeltv (Yousee), eller kan jeg stadig godt have fiber/stofa/whatever?!


    hvis du har et telefon stik i lejligheden kan du få adsl hos alle firmaer det de mener med at du for tv via tdc så kan du kun få webspeed over kabletv'et men fibernet skulle du os gerne kunne få hvis der ligger fibernet i din lejlighed jo :)

  • Min bror bor også på Trøjborg, nærmere Skovvangsvej, og han har sindsygt billigt internet, tror det hedder Dansk Bredbånd? det er ihvertfald fiber.. han betaler pt 200-250kr for en 10/10, og for 50kr mere om måneden 20/20 :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af pandaen
    Har lige modtaget lejekontrakten til vores lejlighed og der står følgende i den:
    "Der er indlagt kabeltv, som lejer selv afregner direkte til TDC."
    Betyder dette jeg kun kan have TDC-kabeltv (Yousee), eller kan jeg stadig godt have fiber/stofa/whatever?!


    Medmindre der står i din lejekontrakt at du SKAL have TDC/Yousee, så har du jo lov til at skifte til en anden udbyder. ;)