Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 5. februar 2008, 19:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af Firedog

Citeret

Oprindeligt indlæg af SeePee

Citeret

Oprindeligt indlæg af Angelus
syntes nu ikke NEP's forsvar var særlig godt... de kom let og ofte igennem til deres QB

Hvad i alverden har Patriots forsvar med Giants passrush at gøre?

Patriots forsvar skal da holde dem væk, eller vælge en anden løsning..

jeg syns det var fortjent over at se den ene kamp.. men som frag er inde på.
Det er jo måske ikke fortjent hvis man ser over hele sæsonen, men altså hvor meget er så fortjent?
i alle sports grene sker dette :)

Få lige styr på begreberne ;) Dem der beskytter quaterbacken er den offensive linje, og de har intet med forsvaret at gøre. Det kan såmen siges meget enkelt: Dem der har bolden = Angreb, dem der ikke har dem = tja, you figure that out :)

HEJ VEN

22

tirsdag, 5. februar 2008, 20:02

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Firedog

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Angelus
syntes nu ikke NEP's forsvar var særlig godt... de kom let og ofte igennem til deres QB

Hvad i alverden har Patriots forsvar med Giants passrush at gøre?

Patriots forsvar skal da holde dem væk, eller vælge en anden løsning..

jeg syns det var fortjent over at se den ene kamp.. men som frag er inde på.
Det er jo måske ikke fortjent hvis man ser over hele sæsonen, men altså hvor meget er så fortjent?
i alle sports grene sker dette :)

Få lige styr på begreberne ;) Dem der beskytter quaterbacken er den offensive linje, og de har intet med forsvaret at gøre. Det kan såmen siges meget enkelt: Dem der har bolden = Angreb, dem der ikke har dem = tja, you figure that out :)

ja ok.. men du ved jeg mente, men ja jeg faldt med på Angelus vognen :P

men stadig fortjent af NYG

23

onsdag, 6. februar 2008, 13:38

Om det var fortjent ved jeg sgu ik rigtig, synes nu ikke det var fordi at Giants var specielt gode offensivt. Defensivt var jeg dog imponeret af dem, men alligevel havde Patriots dem næsten nede i sækken med 1.30 min tilbage af kampen.

HEJ VEN

24

onsdag, 6. februar 2008, 21:48

Rigtig god og spændende kamp og med den rigtige vinder :)
Syntes Brady virkede lidt nervøs til tider og kastede ofte skidt, selvom han plejer at være kold i de situationer, han har brug for det.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.