1

lørdag, 2. februar 2008, 03:03

godt nok startede ugen fint, men sluttede ikke ligefrem godt.

Torsdag blev jeg fyret fra mit arbejde, da de ikke mente der var nok og lave, bare underligt at de så siden juleferien sluttede 2.januar har ansat 4 folk, den sag er fagforeningen så lige blevet sat på.....

Og samme dag blir jeg på MSN kontaktet af kvindelig vens mand, hvor han beder mig om og ringe til sig, da hun har lavet noget meget meget slemt.
Jeg tænkte bare at hun måske havde bollet uden om eller noget i den retning.
Min mistanke var så lidt rigtig, for det vidste sig at hun havde fået sig en chat ven, som hun åbenbart var meget glad for, og da han havde sagt han ville gå tilbage til sin ex fordi han åbenbart havde gjort hende gravid, slog det åbenbart klik for hende og hun forsøgte og slå ekskonen ihjel..

Så indtil videre har det ikke lige været en så god afslutning på ugen

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

2

lørdag, 2. februar 2008, 04:17

Så er det så man skal drikke sig hammer lam i weekenden - og starte på en frisk mandag.

:)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

3

lørdag, 2. februar 2008, 05:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg
Så er det så man skal drikke sig hammer lam i weekenden - og starte på en frisk mandag.
:)

To Alkohol, the cause, and solutin, to all of lives problems....

Men X-Man, jeg vil hjertens gerne forsøge at give dig lidt råd i din nuværende situation, men du bliver nødt til at beskrive det i bedre detaljer...

4

lørdag, 2. februar 2008, 05:37

Hold da op, det var sgu ikke så lidt. Har selv haft en skidt slutning på ugen, da min farfar nok ikke har lang tid tilbage ;(

HEJ VEN

5

lørdag, 2. februar 2008, 05:57

Kan godt selv huske da min Farmor lå på hospitalet med kræft... Det er en ret specielt følelse at hun stadig er der, men at man samtidig ved at det kun holder 2 uger... :rolleyes:
Forhåbentlig når i at få ham hjem inden han skal afsted.. Min farmor døde samme morgen som vi ville have taget hende hjem i hendes stue, så hun kunne være sammen med familien..

Men intet at måle sig med hvad nogle af jer har haft for en afslutning på ugen.. :P

/Sandman

6

lørdag, 2. februar 2008, 08:42

Tænk positivt - få ny energi

7

lørdag, 2. februar 2008, 09:49

tak for jeres gode råd folkens

8

lørdag, 2. februar 2008, 18:50

Kan det passe det var det jeg hørte i nyhederne med en kvinde fra Nordborg?

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

9

lørdag, 2. februar 2008, 19:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin

Ja det er det hende, kan os være du godt ved hvem det er hvis jeg fortalte dig det, blev kærester med hende da jeg flyttede til Nordborg i sin tid......

10

lørdag, 2. februar 2008, 19:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af X-Man

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin

Ja det er det hende, kan os være du godt ved hvem det er hvis jeg fortalte dig det, blev kærester med hende da jeg flyttede til Nordborg i sin tid......

Kan godt være, men har kun kendt din nuværende kone.. :)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

11

lørdag, 2. februar 2008, 23:47

Så stopper vi.

Asus P5K Lifestyle
Quad Q6600 @ 3.8 Ghz
V-Data 2x1GB PC2 6400
Inno3D 8800GTS 640MB 671/813
WD 74GB Raptor
FSP Fortron 600W
Antec P180

12

søndag, 3. februar 2008, 09:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af Murdoc-DK
Så stopper vi.

??

13

søndag, 3. februar 2008, 11:21

Nedern uge... Lyder som min forrige uge til forveksling - det fede er ugen derpå altid bliver bedre... :)

Highlights for denne uge:
- Asus vil indgå samarbejde.
- Jeg skal stå for OC-camp ved Cebit & en presse konference
- Politiet ringede, jeg beholder kørekortet (58.4%)
- Mødte et tidligere kollega, som jeg fik en hyggelig snak med
- Mødte en anden kollega som blev så hidsig men ikke ville vise det, at hun kom til at smadre et glas med hånden ved at klemme for hårdt :))

Jeg er narcissist...
No2 er bare ikke godt nok for mig...
Se mig, hør mig, dyrk mig, men stil aldrig spørgsmålstegn..
^^ Så er den på plads, heh

14

søndag, 3. februar 2008, 14:14

Min uge har sjovt nok heller ikke været så fed...!

Jeg kom ud til min bil mandag morgen, og så at der havde været brudt ind i den... Begge fordøre var hevet ud med håndkraft oppe i toppen af rammen, så de stod 45 grader ud fra bilen!! Ruden i den højre dør var også smadret...!

De har så taget ALT mit anlæg... Cd-afspiller, forstærker og bass.

Derudover har jeg lige betalt en mekaniker regning på 12.000 kr :(

15

søndag, 3. februar 2008, 17:51

AHhh surt hype, ellers en meget fin bil du har :clap:
Den frygt har jeg også, hvis jeg kommer ud til den en morgen og så er det hele bare væk. Det væreste er at de smadre så meget andet bare for det skide anlæg.

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

16

søndag, 3. februar 2008, 22:39

det er noget af en slutning, og da ihvertfald ikke en behagelig en.

ked af det på dine vegne, men husk der er også en dag i morgen, og det der er sket sker jo så heldigvis ikke i morgen så dagen kan kun blive bedre.

op med humoren :9xo

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=15807&sid=[/IMG]

17

mandag, 4. februar 2008, 19:58

Jeg må også dele min lorte uge(r) .. Jeg fik halsbetændelse for 2 uger siden, og måtte self melde mig syg, efter en uges hosten, fik jeg det bedre, indtil det blev lørdag hvor feberen satte sig ind, og jeg fik influentza, jeg blev syg igen!!..

Nu er jeg så blevet fyret fra mit arbejde... arrrgghhH!!!

Men derfor skal det ikke hindre mig i at tage på snowboardferie her på fredag. Også vil jeg starte på en frisk!

18

tirsdag, 5. februar 2008, 02:39

Din signatur har hvist svaret på hvad du føler om sidste uge :p

Lian Li V2000B - HX1000W
DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
måske en MD20 til salg

19

tirsdag, 5. februar 2008, 22:21

Blev taget i fartkontrol.... en gang skulle være første gang... :T
Troede altid at blitzene var hvide... men tværtimod... rødt... :boxed:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.