Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 1. november 2003, 17:54

Hvordan komme man til at se gamle nyheder her på tweak ?

kan kun se dem der er på forsiden
trykker man på se alle nyheder kommer
samme side bare frem igen som er på
forsiden

2

lørdag, 1. november 2003, 17:56

Citeret

Originally posted by DEVIL_DK
Hvordan komme man til at se gamle nyheder her på tweak ?

kan kun se dem der er på forsiden
trykker man på se alle nyheder kommer
samme side bare frem igen som er på
forsiden

Er med på en lytter, jeg kan nemli heller ikke forstå det.......... :rolleyes:

Der er blevet spurt om det før engang, men der kom ingen svar......

4

lørdag, 1. november 2003, 18:08

Citeret

Originally posted by Soltani
http://www.tweak.dk/indexold.php

Ok, man kan altså max se de seneste 70 nyheder.....

5

lørdag, 1. november 2003, 18:09

der kan du da også kun se de sidst nye!!!!!!!!!!!

jeg ville ind så man kan se hvad folk har skrevet af kommentare til gamle nyheder og tests ;)

"Skal jo lige se om min test er blevet godkendt
af brugerne eller om den er helt hen i vejeret ROFL"

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DEVIL_DK" (01.11.2003, 18:12)

6

søndag, 2. november 2003, 00:12

er der ingen der kan svare på dette ?

7

tirsdag, 4. november 2003, 11:35

Ja, vi vil se de gamle nyheder.. Hvor er de ? :D

8

tirsdag, 4. november 2003, 11:46

Ja jeg vil også meget gerne se alle nyheder.
Hvilket jeg spurgte om for " længe " siden , men aldrig fik et svar på , som nævnt i denne tråd.

The_Unforgiven

9

tirsdag, 4. november 2003, 11:54

ja... det kunne da være totalt cult at se de gamle nyheder... gerne fra før min tid :)) LOL

10

tirsdag, 4. november 2003, 11:59

Man kan ikke se alle nyhederne. Sådan en funktion er der ikke på Tweak.dk.

Men hvis der er ønske om at se ældre nyheder kan jeg da kigge på det.

Når i spørger om funktioner osv. her i forumet kan i ikke altid forvente at få svar, da jeg ikke sidder og kigger alle tråde og spørgsmål igennem hver dag.

11

tirsdag, 4. november 2003, 12:05

Citeret

Originally posted by Tweak.dk
Man kan ikke se alle nyhederne. Sådan en funktion er der ikke på Tweak.dk.

Men hvis der er ønske om at se ældre nyheder kan jeg da kigge på det.

Når i spørger om funktioner osv. her i forumet kan i ikke altid forvente at få svar, da jeg ikke sidder og kigger alle tråde og spørgsmål igennem hver dag.

Klart nok.. ;)

12

tirsdag, 4. november 2003, 18:06

Kunne man ikke lave et ask an admin forum.. Hvor man kunne komme med spørgsmål angående siden?

13

tirsdag, 4. november 2003, 21:03

Hvar med at lave et link i
nyheder og test til kommentare ?

14

onsdag, 5. november 2003, 23:11

Så kan man se de forrige 340 nyheder der ikke længere er på forsiden.

DEVIL_DK jeg forstår ikke helt hvad det er du mener?

15

onsdag, 5. november 2003, 23:15

Under nyhederne er der nu også mulighed for at se virus warnings mm. ude til højre.

http://www.tweak.dk/nyheder2.php?id=6442

16

onsdag, 5. november 2003, 23:37

Citeret

Originally posted by Tweak.dk
Under nyhederne er der nu også mulighed for at se virus warnings mm. ude til højre.

http://www.tweak.dk/nyheder2.php?id=6442

Nice :D

Kingston HyperX Savage 240 GB SSD

Kingston er på banen med en ny SSD serie i HyperX serien! Vi tester Kingston HyperX Savage 240 GB modellen, so
Læs Mere

Antec Three Hundred Two

Vi skal i denne test tage et nærmere kig på et budgetvenligt kabinet fra produenten Antec. Nærmere betegnet er
Læs Mere

Antec High Current Pro 850W PSU

Antec er ude med ny topklasse strømforsyning. Der er tale om deres nye High Current Pro 850W strømforsyning me
Læs Mere

BitFenix Aegis

Hvis du er til kabinetter med pangfarver, eller måske mere er til de sort/hvide modeller, så kan Aegis kabinet
Læs Mere

QNAP Turbo NAS TS-453S Pro

Det er om noget lang tid siden, vi har testet en NAS server her på Tweak.dk, men ikke desto mindre er det, hva
Læs Mere

Rapoo E9080 trådløst tastatur

Rapoo har tilsendt Tweak.dk et af deres trådløse tastaturer. Kravene til trådløshed, funktionalitet og design
Læs Mere

Antec Kühler H2O 950 AIO

Antec er ude med en ny komplet vandkøler til din CPU. Denne nye køler ved navn Kühler H2O 950 har fået nyt pum
Læs Mere

Philips ProMix Titanium HR1673

Vi er efterhånden ved at være godt igennem de mange stykker forbrugerelektronik, der i den seneste tid er land
Læs Mere

Ny vanvittig flot trailer til Project CARS

Spiludvikleren Slightly Mad Studios fortsætter med at tease os til udgivelsen af spillet Project CARS, der eft
Læs Mere

Valve fjerner betalingsfeature fra Steam Workshop

Nu er det slut med at betale for mods til Skyrim. Valve har i samarbejde med udvikleren Bethesda valgt at fjer
Læs Mere

Så gigantisk en virksomhed er Samsung

Når vi siger Samsung, hvad tænker du så? Smartphones? Fladskærme? Blu-Ray afspillere? Begrænser dine tanker si
Læs Mere

Ny kæmpe CPU-køler fra Cryorig

Cryorig er en relativt ny spiller på kølermarkedet, som vi før har stiftet bekendtskab med her på Tweak.dk. De
Læs Mere

Masser af vind i Apple-sejlene

Den amerikanske software- og hardwaregigant Apple fortsætter med at imponere. De lader til at ride på en bølge
Læs Mere

Her bliver Apple Watch torturtestet

Hvis du er nysgerrig på, hvad Apples nye Apple Watch kan holde til, så kan vi nu stille din lyst. For mens App
Læs Mere

Hurtige fingre: Ny Rubik's Cube verdensrekord

Du er ikke den første, og du er med stor sikkerhed heller ikke den sidste, der har bandet og svovlet over ikke
Læs Mere

Artikel: Sådan får man en god start med en webshop

Dette indlæg er skrevet af Morten Storgaard, som til daglig arbejder med nethandel. Morten startede webshoppen
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.