Youtube Upload.

  • Hvis du har uploadet den, så skal de lige pille lidt ved den, det tager som regel en times tid.


    Tiden det tager at uploade, altså sende den derind, kan du jo så på baren der kommer frem når du uploader. Det kommer jo an på filmens størrelse.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    Der har stået connecting en times tid nu....


    Og du har trykket hvor der står du skal trykke, i tilfælde af at den ikke kommer videre efter nogle minutter?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition


    Og du har trykket hvor der står du skal trykke, i tilfælde af at den ikke kommer videre efter nogle minutter?


    Der stos ude i siden at det tog 1-5min. per mb. så jeg ventede bare. Og nu virker det men der er ikke nogen bar.


    Tak for hjælpen.


    -FredeK

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    Sådan hvus i nu vil se videoen kan i se den her!


    Synes du egentlig selv det er spilleligt med så lav FPS?


    Jeg kan slet ikke klare når mine spil kører sådan.

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

    Rettet en gang, sidst af TheSnake ().

  • Jaaa...der kan jeg jo så bidrage med lidt...! Det kan have noget med internetforbindelsen at gøre,..eller det nemmeste kunne være at du bare prøvede, og så se hvordan det går med oploadingen???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Murdoc-DK
    Jaaa...der kan jeg jo så bidrage med lidt...! Det kan have noget med internetforbindelsen at gøre,..eller det nemmeste kunne være at du bare prøvede, og så se hvordan det går med oploadingen???


    Ikk' for noget men jeg har uploaded 6 videoer som kan ses