Muligt at se hvor længe man har været online på siden?

  • Tænkte bare på om det var muligt at se hvor længe man har været online på siden? Altså ikke datoen man registrerede sig, men hvor mange dage, timer osv man har været online på siden.


    Nu skal der dog ikke gå nationx.dk eller arto.dk i den med et online barometer og hvad sådanne sider ellers kan finde på, tænkte bare det kunne være sjov at se hvor længe man har været online. Kunne jo være der nogle statistikker eller info der holdt øje med det på serveren.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Jeres host tilbyder vel statistik over sitet, og der kan i vel bare se på ip'en?


    Normalt kan man se, hvor længe folk bruger på diverse ting på sitet.


    Ja det var noget lignende jeg tænkte på, det har jeg selv kunnet på e107 sider så vidt jeg husker. Hehe men var nu bare en tanke, og ikke noget der behøves gøres noget vildt ud af :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Jeres host tilbyder vel statistik over sitet, og der kan i vel bare se på ip'en?


    Normalt kan man se, hvor længe folk bruger på diverse ting på sitet.


    Ja man kan sikkert godt se det, men både dig og JuiCe har været online på Tweak.dk med 11 forskellige IP adresser, så der skal under alle omstændigheder en masse sammenkædning til.


    Personligt ville jeg da blive bange for sådan en funktion, så kan jeg jo for alvor se, at jeg ikke har noget liv :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Ja man kan sikkert godt se det, men både dig og JuiCe har været online på Tweak.dk med 11 forskellige IP adresser, så der skal under alle omstændigheder en masse sammenkædning til.


    Personligt ville jeg da blive bange for sådan en funktion, så kan jeg jo for alvor se, at jeg ikke har noget liv :))


    :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Ja man kan sikkert godt se det, men både dig og JuiCe har været online på Tweak.dk med 11 forskellige IP adresser, så der skal under alle omstændigheder en masse sammenkædning til.


    Personligt ville jeg da blive bange for sådan en funktion, så kan jeg jo for alvor se, at jeg ikke har noget liv :))


    Korrekt :)