så dum som jeg er

  • Quote

    Originally posted by neo
    jeg var så dum og ikke kunne vente med at male mit kabbinet med sort spray men jeg havde ikke noget så jeg malede den med anmendelig maling og nu hvor jeg har fået skaffet spray kan jeg ikke få den gamle malling af er der nogen der kan lidt triks


    Prøv med noget Rense Benzin eller evt noget Celluose Fortynder.

  • Quote

    Originally posted by neo
    jeg var så dum og ikke kunne vente med at male mit kabbinet med sort spray men jeg havde ikke noget så jeg malede den med anmendelig maling og nu hvor jeg har fået skaffet spray kan jeg ikke få den gamle malling af er der nogen der kan lidt triks


    He He.... Kender det... *G*


    Men jeg holder mig til min pensel. Spray er for nemt og kedeligt.... :))


    Men du kan da bare slibe den gamle maling plan hvis du ikke har malet det ordenligt og så give det et lag extra bagefter. No problemo.

  • hvis du jo alligevel skal hen til den lokale malerforretning for at hente noed fjerner af en slags, kan du jo spørge dem i forretningen...de ved det jo nok ;)


    det burde de 8o

  • Quote

    Originally posted by neo
    jeg var så dum og ikke kunne vente med at male mit kabbinet med sort spray men jeg havde ikke noget så jeg malede den med anmendelig maling og nu hvor jeg har fået skaffet spray kan jeg ikke få den gamle malling af er der nogen der kan lidt triks



    Ned i den lokale farvehandler og bed om noget "BUMS" - det sælger de så ikke mere - men du kan få noget tilsvarende - eller find en sanblæser og få det blæst - men være sikker på han bruger noget meget fintkornet - helst noget som hedder korund.. 8)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Men du kan da bare slibe den gamle maling plan hvis du ikke har malet det ordenligt og så give det et lag extra bagefter. No problemo.


    Det kan han, men det kan gå galt.
    Nabokonen havde malet alle døre i huset med en vandbaseret maling og da hun mente de trængte til en ny gang maling, købte hun en ny maling og oliebaseret denne gang. Skulle hun ikke have gjort.
    Den gamle maling kunne ikke tåle den nye maling. Resultat: Alle døre så ud af h..... til. Jeg har lige været hos hende og sætte 6 nye døre op. Det er ludbehandlede fyrretræsdøre og hverken karm eller hængsler passede til de nye døre. :(


    Jeg ville tage en rystepuser, gå amok med den og slibe malingen af. Er godt nok bøvlet, men nok den billigste måde at gøre det på ;)

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    Det kan han, men det kan gå galt.
    Nabokonen havde malet alle døre i huset med en vandbaseret maling og da hun mente de trængte til en ny gang maling, købte hun en ny maling og oliebaseret denne gang. Skulle hun ikke have gjort.
    Den gamle maling kunne ikke tåle den nye maling. Resultat: Alle døre så ud af h..... til. Jeg har lige været hos hende og sætte 6 nye døre op. Det er ludbehandlede fyrretræsdøre og hverken karm eller hængsler passede til de nye døre. :(


    Jeg ville tage en rystepuser, gå amok med den og slibe malingen af. Er godt nok bøvlet, men nok den billigste måde at gøre det på ;)


    Ja, for fanden. En rystepudser kan klare den slags og så stadig få det til at se pænt ud bagefter...

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    Det kan han, men det kan gå galt.
    Nabokonen havde malet alle døre i huset med en vandbaseret maling og da hun mente de trængte til en ny gang maling, købte hun en ny maling og oliebaseret denne gang. Skulle hun ikke have gjort.
    Den gamle maling kunne ikke tåle den nye maling. Resultat: Alle døre så ud af h..... til. Jeg har lige været hos hende og sætte 6 nye døre op. Det er ludbehandlede fyrretræsdøre og hverken karm eller hængsler passede til de nye døre. :(


    Jeg ville tage en rystepuser, gå amok med den og slibe malingen af. Er godt nok bøvlet, men nok den billigste måde at gøre det på ;)


    Ja, alt kan gå galt hvis man ikke tænker sig om, men hvis man ikke er sikker på hvilken type maling man brugte første gang, så kan man bare købe en type maling som fx. Hammerite. Det virker uanset hvad du maler det ovenpå hvis du bare bearbejder overfladen groft. Hvis man dog maler det direkte ovenpå aluminium, galvaniseret overflader, kobber, krom, messing eller rustfrit stål, så er det en god idé at give det en speciel grunder fremstillet til det formål, men det er jo heller ikke noget problem. ;)

  • Quote

    Originally posted by Bauner


    Yeah, show us....


    Jah, vi vil se :P

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by mr_AcId_BuRN
    ja ja ja slap lige lidt af jeg skal lige have lov at låne cameraet men spørger nok om ca 15 min (klokken er nu 14.00)


    Sker der noget :P:D


    EDIT: der er jo gået en ½ time

  • jeps de kommer her jeg skulle lige æde okay


    i må ikke grine for jeg løb tør for maling og det er første gang og jeg er ikke færdig med den (og jeg har pillet siden ud af den igen for den var for grim laver en ny igen igen)
    [Blocked Image: ftp://ftp-hacker-1go:140987@ftp.1go.dk/forside.JPG
    [Blocked Image: ftp://ftp-hacker-1go:140987@ftp.1go.dk/side1.JPG
    [Blocked Image: ftp://ftp-hacker-1go:140987@ftp.1go.dk/side2.JPG]