Google maps Vs Live maps

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af asgerbj
    Dit link sendte mig et andet sted hen, men fandt det selv her :S


    http://maps.live.com/


    Der er noget dårligere kvalitet (i danmark) på Live maps.


    Jeg nåede at rette det minuttet før du skrev :finger:


    Ja det er dårligere, men så snart du bruger Bird eye funktionen, så bliver det pludselig bedre

  • jeg kan efter kort tid konstatere at google har de langt pæneste og detaljerede kort.. microsoft er owned igen

    Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

  • Umiddelbart, så foretrækker jeg GoogleMaps.


    Vi bruger så også GoogleMaps til en løsning eller to i ny og næ på arbejdet. Synes man kan en masse ting, når man ellers lige finder ud af hvordan. Her tænker jeg på at indrette kortet med egne symboler og en masse andre ting, men det kan man måske også med nogle af de andre?

  • Hvordan bruger du den der Birds eye funktion ? Den kan ikke klikkes på ved mig, som om den er slået fra..

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FonZi
    Hvordan bruger du den der Birds eye funktion ? Den kan ikke klikkes på ved mig, som om den er slået fra..


    Det er kun specielle steder den kan bruges :) Steder som bla. New York og de der kæmpe byer...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Flindt_DK


    Det er kun specielle steder den kan bruges :) Steder som bla. New York og de der kæmpe byer...


    Hmm... Den virkede alle de steder jeg prøvede...


    eksempel. københavn - nørrebro.
    malmö, almvik osv...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa


    Hmm... Den virkede alle de steder jeg prøvede...


    eksempel. københavn - nørrebro.
    malmö, almvik osv...


    Når, okay :)


    Først startede jeg bare med at kigge på den lille ø jeg bor på, og der kunne den ikke, så gik jeg til New York, og tænkte er den måtte den sgu kunne :) Og så troede jeg at det kun var de store byer :)

  • Fortrækker også Google-maps, men kan godt li bird-eye funktionen.. Den giver da liiige et lille plus i bogen

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • birdeye er endnu en ting som M$ har kopieret fra google! man har længe kunnet slå 3d til i google earth!

    Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jepson
    birdeye er endnu en ting som M$ har kopieret fra google! man har længe kunnet slå 3d til i google earth!


    Er nu ikke 3D bygninger der er birdeye i MS' version..


    Det er de højt opløsnings billeder du kan klikke dig frem til..


    Vist nok kun i USA..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Det kort kan jeg altså godt nok tilbringe lang tid med at stene på... Hvor er det fascinerende! :D


    Ditto! :D


    Har sågar brugt så lang tid at jeg fandt vores hus! :razz: