billigt Fly til Manila ( Filipinerne)

  • Hey..


    nu har jeg kigget lidt rundt, og er ikke vandt til at rejse..
    Men er der ikke nogen måde man kan få grp rabat?? vi er 7 Voksne der skal der ned fra den 21 juni til den 12 juli.


    og det eneste jeg kan finde frem det er 8000 per person.. det er jo stivt :P


    men jeg søger bare nogle der har lidt erfaring med de her rejser så man ved hvor man spare lidt..

  • http://tv2.momondo.com


    Du kan søge at rejse fra f.eks. københavn til Manila, så når du trykker øverst ved Mr.Jet hvor der står 8072kr. kommer der et vindue som sender dig til Mr.Jet, men for neden kan du vælge 7 voksne. Og se total prisen ved f.eks. Mr.Jet..


    Dette skulle du kunne ved de fleste selskaber på momondo.com

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bllets
    http://tv2.momondo.com


    Du kan søge at rejse fra f.eks. københavn til Manila, så når du trykker øverst ved Mr.Jet hvor der står 8072kr. kommer der et vindue som sender dig til Mr.Jet, men for neden kan du vælge 7 voksne. Og se total prisen ved f.eks. Mr.Jet..


    Dette skulle du kunne ved de fleste selskaber på momondo.com



    ja den side brugte jeg flere gange.. men den er ikke helt god.. fordi prisen passer ikke når man endelig kommer ind på siden..
    men jeg har bestilt et tilbud til nogle nu så må vi se om der kommer nogle gode svar :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog



    ja den side brugte jeg flere gange.. men den er ikke helt god.. fordi prisen passer ikke når man endelig kommer ind på siden..
    men jeg har bestilt et tilbud til nogle nu så må vi se om der kommer nogle gode svar :)


    Ved jeg godt, oplevede f.eks. havde en pris til New York for omkring de 2700,- og inde på deres hjemmeside var prisen næsten 13000,-


    Skrev så til momondo og fik svaret:

    Quote

    Hello,


    Det er da selvfølgelig ikke i orden, vi har dog en mistanke til at den pris du har fundet enten kommer fra priskalenderen eller at det er en ikke opdateret pris. Hvis prisen kommer fra priskalenderen så vær opmærksom på at kalederen skal bruges som et værktøj til at se tendensen i prisstigninger og fald og derfor ikke nødvendivis indeholder opdaterede priser. Kommer prisen fra en søgning, skal du huske at klikke på "live søgning" for at få den seneste pris.
    skulle du stadigt opleve store prisforskelle er du naturligvis velkommen til at rette henvendelse igen.


    Edit: prøvede faktisk lige en live søgning fra KBH til Manila og fandt en til 7253,-




  • det vil da helt sikkert lige prøve.. den står og loader :)



    edit: hos hvem fandt du denne?? fordi hver gang jeg ender på deres sider koster over 8k.


    Edit2.


    HVORDAN KAN DE TILLADE SIG DET?!?!?!
    hvis jeg vælger at jeg rejser enkel person så koster det lige knap 6300.. men bestiller jeg 7 personer koster det over 8000.... HVA SKER DER!??! så hvis vi alle bestiller hver for sig så får vi det sindsygt billigt.. eller hva fanden sker her.


  • Sikkert en fejl i deres kode. prøv at ringe til dem :)