Når I quoter hinanden

  • Hej fellow tweakere ;)


    Som I nok ved, så har vi en quotefunktion her på Tweak.dk, og I bruger den heldigvis også flittigt, jeg - og andre - har dog opserveret, at det tit er 5-6 indlæg der bliver quotet og ofte også inkl. billeder. Det fylder en masse, og er tit med til at forvirre en masse - så jeg skriver dette i håb om, at I måske vil være med til at ændre lidt på den adfærd.


    Der er ikke tale om en ny regel, eller at I skal til at banke hinanden oveni hovedet når der er en stor quote, men at vi i fællesskab er med til at skabe så behagelige tråde at læse I som muligt.


    Hvad siger I? ;)





    :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Hvad siger I?



    Ja....
    De må vi vist blive bedre til :oops: :O.....

  • Hmm ja, det kunne jo være at man skulle til at huske på det :D


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tunfisk
    kunne næsten regne ud det var dig Burger,
    har set dig de sidste par dage :P
    Men ja skal nok huske det :)


    Hehe, jeg er bare totalt gennemskuelig :D


    Jeg har egentlig bare sat ord på de tanker jeg selv har haft både når jeg læser de enkelte tråde og når jeg reagerer på de reports jeg får når det går lidt over gevind.


    Men det er nu rart, at I er positivt indstillet :D


  • Selvfølgelig! Det siger vi! ;)

  • ja nu har jeg jo selv quotet med billeder og jeg undskylder og så mange gange.


    og det vil jeg self blive bedre til at tænke over


    men jeg havde håbet lidt på det var mikkel der havde skrevet det hehe.


    men jeg syntes tweak.dk drukner i kvinder right


  • Havde du håbet at jeg skrev denne tråd? Må man spørge om hvorfor? :rolleyes:


    Burger og jeg har skam den samme opgave her på Tweak's forum, så jeg ser umiddelbart ingen grund til hvorfor jeg hellere burde skrive opfordringer, frem for hende?


    Jeg synes godt du må tænke lidt mere over de indlæg du skriver her, for de har tit noget underligt indhold som ingen rigtig kan bruges til noget, og som heller ikke altid giver mening.
    Kan godt være det lyder hårdt, men sådan er det ikke ment. Bare en anden lille (personlig) opfordring til dig. :)

  • Synes nu ikke det er så slemt med et væld af quotes - problemet opstår mere, når der kommer tonsvis af billeder med i dem, så går det helt galt og bliver ulæseligt / uoverskueligt.

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Jeg kan heller ikke fordrage at læse en indlæg der indeholdet 6 quotes i ét. Så håber folk vil tage det til sig.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless