ComputerSalg.dk A/S - erfaring?

  • G'aften Tweakere,


    Tirsdag aften for godt og vel en uge siden bestilte jeg et par Sennheiser HD 202 høretelefoner hos ComputerSalg.dk. 2-3 dage ville leveringen tage, og jeg har stadig ikke modtaget noget, hverken brev fra posten om at min pakke ligger på posthuset eller selve pakken.
    Er der nogle herinde som har handlet hos ComputerSalg.dk før - modtog du din bestilling på den nævnte leveringsdato?
    Kan selvfølgelig også være PostDanmark som har lavet rod i det, det ville ihvertfald ikke være første gang. Til sidst, ja jeg måske en smule for utålmodig. :)


    Kom glad

  • Jeg købte en router hos dem, og der stod: På lager, afsendes i dag ved bestilling inden kl. xx.
    Efter en god uges tid, fik jeg en router tilsendt fra Sverige.
    En fesen måde, at sælge tingene på, synes jeg.
    De skal dog have ros for, at sende en mail og gøre opmærksom på, at varen bliver afsendt.

  • Købte for et par år siden en bærbar hos dem, hvilket jeg til dels aldrig skulle have gjort.
    Fejlene kan de selvf. ikke beskyldes for, men det tog mig 3 måneder at få ophævet min handel.
    Det var så den korte historie - var ikke videre imponeret over deres service!

  • Jeg har handlet hos dem flere gange uden de større problemer.


    En gang var dele til en komplet pc, her var der noget med et grafikkort der alligevel ikke var hjemme, men her blev der gjort en del for at få et tilsvarende kort hurtigt hjem og evt. med direkte levering fra deres leverandør.


    har også prøvet RMA og det gik egentlig også ok, det tager den tid det nu tager at få ombyttet en harddisk hos producenten

  • Stadig ingen pakke. :rolleyes:
    Tror jeg vil tage kontakt til dem enten i aften eller i morgen for lige at høre hvordan det står til, for det er da ved at være lidt tid siden jeg bestilte min vare.

  • Det ser ud til at min pakke slet ikke er blevet sendt endnu, der er ihvertfald ikke trukket nogle penge. :rolleyes:


    EDIT: Har lige modtaget min pakke, og jeg skal lige love for at det er nogle super gode høretelefoner - de kan varmt anbefales.