Fire hele rugbrød


  • ...et gen, der betyder, hun har nemt ved at tage på...


    ...!


    Desuden, at tage sig sammen er lettere sagt end gjort, selvom det er det eneste rigtige. :cheers:

  • Kunne nu godt finde noget mere spændende at spise end fire hele rugbrød. Uanset hvad man kommer på, så bliver det sku nok en lidt tør fornemmelse med alt det brød.


    Men et helt rugbrød er også en lidt sjov størrelse, for køberugbrød findes jo i mange forskellige størrelser.

  • Plejer da og spise sådan en standard pizza og så kværner jeg altid lige noget microbølgemad og så er der altid plads til chips bagefter. Ja og jeg vejer kun 67 kilo 1,90.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Plejer da og spise sådan en standard pizza og så kværner jeg altid lige noget microbølgemad og så er der altid plads til chips bagefter. Ja og jeg vejer kun 67 kilo 1,90.


    Du vejer 67 og er 1,90 høj :ohmy: Jeg vejer 77 og er 1,90 og er overhovedet ikke tyk. Får faktisk af vide nogle gange at jeg er tynd.. Så du må da godt nok være meget tynd ;D


    EDIT: Smileyen var ikke lige som den skulle <.<

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

    Rettet en gang, sidst af Spixe ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af norhart


    nu vejer muskelmasse jo også mere end fedt


    Og jeg er 1.67 høj, og vejer 78kg ;) ....
    Og heller ikke hverken fed eller tyk..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • 4 hele rugbrød er sgu en del!


    Hvis der kommer tarteletter på bordet, så har jeg ingen hæmninger :P


    Er 13 år, vejer ca. 78kg og er 187cm høj :) og bruger str. 47 i sko :crazyeyes: Er overhovedet ikke fed eller tyk...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Flindt_DK
    4 hele rugbrød er sgu en del!


    Hvis der kommer tarteletter på bordet, så har jeg ingen hæmninger :P


    Er 13 år, vejer ca. 78kg og er 187cm høj :) og bruger str. 47 i sko :crazyeyes: Er overhovedet ikke fed eller tyk...


    Helt enig i at hvis der kommer tartelettet på bordet er der ingen grænser for hvor meget jeg kan spise. Jeg spiser så meget at jeg ikke kan mere. Lidt dsb reklamen med harry :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha


    Helt enig i at hvis der kommer tartelettet på bordet er der ingen grænser for hvor meget jeg kan spise. Jeg spiser så meget at jeg ikke kan mere. Lidt dsb reklamen med harry :D


    Arh, sådan en hjemmelavet pizza skader heller ikke :D


    Når pizzaen sådan fylder 3/4 dele af bradepanden så kan man godt nøjes med én. :P

  • Jeg synes det lyder for overdrevent... Hvordan kan man seriøst spise 4 rugbrød om dagen?? hvis vi siger der er 25 skiver i hver, så bliver det til 100 stykker smørrebrød hver dag - 700 på en uge. 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Flindt_DK


    Arh, sådan en hjemmelavet pizza skader heller ikke :D


    Når pizzaen sådan fylder 3/4 dele af bradepanden så kan man godt nøjes med én. :P


    Så skulle du prøve at få en is pandekage på fanø :D
    Damm den er stor og proppet med is. Man føler sig virkelig fedtet når man lige har spist sådan en.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Jeg synes det lyder for overdrevent... Hvordan kan man seriøst spise 4 rugbrød om dagen?? hvis vi siger der er 25 skiver i hver, så bliver det til 100 stykker smørrebrød hver dag - 700 på en uge. 8o


    Jeg tænkte det samme. At en her i tråden kan spise 20-25 stykker finder jeg også ret overdrevent. Jeg holder ikke ligefrem igen med maden og rent pladsmæssigt er det måske ikke så vildt med et rugbrød, men det virker bare som et ekstremt tørt og kedeligt måltid. Selvom jeg får smør og pålæg på, er jeg allerede træt af rugbrød efter 3-4 stykker.

  • er 1.96 og vejer omkring 70kg.
    Jeg kan spise 4-5 stykker rugbrød..


    og ja jeg har da svært ved at tage mig sammen nogle gange, nogle dage mere end andre, og jeg glemmer endda nogle gange hva der er sket dagen før..
    :O :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition


    Jeg tænkte det samme. At en her i tråden kan spise 20-25 stykker finder jeg også ret overdrevent. Jeg holder ikke ligefrem igen med maden og rent pladsmæssigt er det måske ikke så vildt med et rugbrød, men det virker bare som et ekstremt tørt og kedeligt måltid. Selvom jeg får smør og pålæg på, er jeg allerede træt af rugbrød efter 3-4 stykker.


    Helt enig - Det andet må gå under kategorien "grovæderi". :ph34r:

  • "Hun kunne snildt spise fire hele rugbrød eller fem-seks stykker franskbrød. Ingen stemme sagde: 'Nu er jeg mæt'. "


    Jeg tror at der bliver ment 4 stykker, når nu de sammenligner det med at spise seks stykker franskbrød. der er immervæk en forskel på 6 stykker af dem, og så op til 4 hele rugbrød!
    Og jeg synes da egentlig ikke det er så vildt, jeg kan osse godt kværne 8 stykker rugbrød kl. 9 til første pause på arbejdet. Det sætter sig så godt nok osse lidt (1.70, ~80Kg), men hva faen :)