Finde ud af hvem der har ringet?

  • Igår, imens jeg sad i skolen, var der en der ringede til mig med hemmeligt nummer (der stod "Tilbageholdt" på skærmen, det vel fordi det hemmeligt?) men da jeg sad midt i en time kunne jeg ikk tag den. Idag skete det samme, og igen senere på vej hjem fra skole hehe, så 3 gange har jeg ikke kunne tage telefonen, og da der bare står "tilbageholdt" har jeg ikke mulighed for at ringe personen op igen :crazyeyes:


    Mit spørgsmål er så om det på nogen måde er muligt at finde ud af hvem der har ringet? For jeg vil da mægtig gerne vide hvem der skal have fat i mig.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar


    der var jo ikke meget svar på om man kunne finde ud af hvem det var der ;)


    Men så vidt jeg ved, så kan man ikke finde ud af hvem "hemmeligt nummer" er, men hvis det er vigtigt skal de jo nok ringe igen :)


    Ja jeg håber skam også de ringer igen, hvor jeg kan tage den:) Ville bare være hurtigere hvis jeg på en eller anden måde ku finde ud af hvem det var :(

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Jeg har hørt at man i hvert fald kan ringe til ens selskab, men jeg tror umiddelbart kun det bliver udleveret hvis du er blevet udsat for chikane eller lign.



    så vidt jeg ved, så må de ikke engang sige de kan finde ud af det.. måtte vi i hvert fald ikke da jeg var hos gamle firma, vi kunne godt se hvem der ringede ind, selvom det var "hemmeligt" men man måtte hverken sige eller oplyse at man vidste det..

  • Hvis man kunne finde ud af hvem det er var der jo ingen ide i at have hemmeligt nummer :)
    Men har du ikke en tlf svarer?
    Hvis det var vigtigt lægger folk vel en besked, ellers var det nok ikke så vigtigt.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Hvad med at slukke telefonen når du er i skole?


    jeg slukker da aldrig min telefon i skoletiden. nej den bliver enten bare sat på lydløs eller og så så er lyden bare slået til. og jeg har aldrig fået nejlet den i skoletiden

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gonlaa


    jeg slukker da aldrig min telefon i skoletiden. nej den bliver enten bare sat på lydløs eller og så så er lyden bare slået til. og jeg har aldrig fået nejlet den i skoletiden


    Amen, du er jo bare guds gave til skolelæreren! :crazyeyes:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gonlaa


    jeg slukker da aldrig min telefon i skoletiden. nej den bliver enten bare sat på lydløs eller og så så er lyden bare slået til. og jeg har aldrig fået nejlet den i skoletiden


    Det har sgu ikke noget at gøre med om din telefon bliver taget...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Hvis man kunne finde ud af hvem det er var der jo ingen ide i at have hemmeligt nummer :)
    Men har du ikke en tlf svarer?
    Hvis det var vigtigt lægger folk vel en besked, ellers var det nok ikke så vigtigt.


    Der er ikk lagt noget på min tlf svarer :) det for jeg en besked om hvis det er.


    Og nej jeg slukker skam ikk min tlf i skoletiden, den er på lydløs og vibrerer bare i lommen hehe.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Hvorfor folk har telefoner tændt i skoletiden er mig en gåde...


    Jeg har fordi jeg ikke gider tænde og slukke den hele tiden. Hvis jeg får en sms i en time ignorer jeg det bare.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Jeg har fordi jeg ikke gider tænde og slukke den hele tiden. Hvis jeg får en sms i en time ignorer jeg det bare.


    Kunne aldrig finde på at have min telefon tændt i skolen. Når jeg er i skole er det for at lære noget, ikke for at sidde og skrive sms'ser.
    Men det er jo ved at blive en del af hverdagen for en hel del elever i min klasse at sidde med telefonen fremme under bordet, men i sidste ende går det jo ud over dem selv. Folk kan gøre hvad de vil i skoletiden, så længe det ikke går ud over dem som rent faktisk gerne vil have noget ud af undervisningen.

  • Hvor er du da hellig Male :P


    Anyways, jeg sidder ikke og sms'er osv i timen...ignorer sms'er og opkald indtil frikvarteret. Og det da latterligt at slukke/tænde konstant, det jo ikk for sjov at "lydløs" "diskret" osv funktionerne er opfundet :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Kunne aldrig finde på at have min telefon tændt i skolen. Når jeg er i skole er det for at lære noget, ikke for at sidde og skrive sms'ser.
    Men det er jo ved at blive en del af hverdagen for en hel del elever i min klasse at sidde med telefonen fremme under bordet, men i sidste ende går det jo ud over dem selv. Folk kan gøre hvad de vil i skoletiden, så længe det ikke går ud over dem som rent faktisk gerne vil have noget ud af undervisningen.


    Men den dag de ringer fra hospitalet og siger din far/mor/ægtefælle ligger for døden og man skal komme og sige farvel, eller lignende situation... Derfor har jeg min telefon tændt i skoletiden! Hvis der skulle ske nødstilfælde. Min farmor er meget syg i øjeblikket, så hvis de ringer en dag og siger vi skal komme ud og sige farvel, vil jeg da ikke tøve et sekund med at forlade skolen for det.. Om det så går ud over mig selv i sidste ende, er jo mit ansvar - og det er der ingen (slet ikke skolen) der skal blande sig i.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tAshDa


    Men den dag de ringer fra hospitalet og siger din far/mor/ægtefælle ligger for døden og man skal komme og sige farvel, eller lignende situation... Derfor har jeg min telefon tændt i skoletiden! Hvis der skulle ske nødstilfælde. Min farmor er meget syg i øjeblikket, så hvis de ringer en dag og siger vi skal komme ud og sige farvel, vil jeg da ikke tøve et sekund med at forlade skolen for det.. Om det så går ud over mig selv i sidste ende, er jo mit ansvar - og det er der ingen (slet ikke skolen) der skal blande sig i.


    Vi har os en politik på arbejdet om, at man ikke må bruge mobil, men hvis min Mor eller Far ringer, tager jeg den lige meget hvad, fordi de ringer kun hvis det er viktigt, så kan min chef skride af helved til..


    Så jeg vil give tAshDa ret
    Sry for Off Topic

    This post has been edited 176 time(s), it was last edited by FarFar^


    The Answer to Life, the Universe, and Everything = 42

    Rettet en gang, sidst af TosK ().

  • Jeg synes det er mangel på respekt, hvis folk ikke har deres mobil på lydløs i fx skolen eller andre forsamlinger. Men som i tashda's tilfælde, så synes jeg nu godt det kan accepteres :) Men de der bøvhoveder som modtager jeg ved ikke hvor mange smser iløbet af en dag, og hver gang forstyrrer alle andre personer tilstede i rummet, huha :pokey:
    En anden ting, nu når vi er inde på det her med at være tilstede i en offentlig / privat forsamling. Folk der hører højt techno på deres mp3 i bussen eller snakker pisse højt i deres mobil så alle andre kan følge med I at personen skal over til sin nye kæreste og han er bare åh så skøn X(