Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 12. januar 2008, 10:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pinky

Citeret

Oprindeligt indlæg af |KTS|
Jeg synes jeg har mistet omkring 1500 post. Nå, hvad fanden.

Det har du gjort for flere dage siden da alle tråde med posts fra 2003 og 2004 er blevet slettet.

Ja nu er i jo også nogle "gamle" drenge der har været med læng så de kan jo ikke blive ved med at gemme jeres post´s fra år 1900 grønhvidkål. :)) Hvad er der forresten sket med det nedbrud der har været de sidste ca 36 timer? :roller:

ASUS P5N-E SLI -
Intel Core 2 Duo E6600- Scythe Ninja PLUS SCNJ-1100P Rev. B
OCZ Gold Gamer eXtreme XTC Dual Channel 2 GB
2X Inno3D Geforce 7800GT I SLI
Antec TruePower 2.0 550W
Samsung SpinPoint T166 HD501LJ 500 GB

22

lørdag, 12. januar 2008, 11:12

For også den fejl hele tiden.

23

lørdag, 12. januar 2008, 11:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af Jeppe

hvad er det for nogle fejl du får nu?

24

lørdag, 12. januar 2008, 11:51

Citeret

Citeret

Gætter på det er denne han mener:

SQL-DATABASE ERROR

Database error in WoltLab Burning Board (): Link-ID == false, connect failed
mysql error: Too many connections
mysql error number: 1040
mysql version: unknown
php version: 4.4.8
Date: 09.01.2008 @ 18:14
Script: /forum/index.php
Referer:

-Dog synes jeg den er stoppet med det nu.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "urbananen" (12.01.2008, 11:52)

25

lørdag, 12. januar 2008, 12:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af urbananen

Citeret

Citeret

SQL-DATABASE ERROR

Referer:

Den skulle ikke have været her siden senest en gang i nat

26

lørdag, 12. januar 2008, 14:45

Jeg hænger mig ikke så meget i antal posts, men jeg havde alligevel glædet mig lidt til, en skønne dag, at få en blå stjerne. Det kan jeg godt glemme, for nu er jeg tilbage på godt 200 indlæg (fra omtrent 700).

Så meget for kvalitet frem for kvantitet :$

Dette er bare et forslag. Måske skulle man droppe "post counter'en", hvis den alligevel ikke viser det rigtige antal.

De brugere der har været her i lang tid, og har lavet mange indlæg, behøver ikke et fint tal til at vise det. Man opbygger jo et omdømme med tiden.

27

lørdag, 12. januar 2008, 15:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bullfaegter
Jeg hænger mig ikke så meget i antal posts, men jeg havde alligevel glædet mig lidt til, en skønne dag, at få en blå stjerne. Det kan jeg godt glemme, for nu er jeg tilbage på godt 200 indlæg (fra omtrent 700).

Dette er bare et forslag. Måske skulle man droppe "post counter'en", hvis den alligevel ikke viser det rigtige antal.

De brugere der har været her i lang tid, og har lavet mange indlæg, behøver ikke et fint tal til at vise det. Man opbygger jo et omdømme med tiden.

Synes nu post counteren er fin:) Den viser skam det rigtige antal posts du har lavet, at mange af post'ne så er slettet er noget andet. Vil da hellere have at nogle af de flere år gamle tråde bliver slettet og dermed får serveren til at fungere lidt bedre, end at tråde fra 2004 bliver liggende på serveren og bare fylder.

EDIT: Og nu vi er ved det vil jeg da lige indskyde at siden er blevet væsentligt hurtigere nu hvor den er på ny server, og evt. fordi der er ryddet lidt op i posts :9xo

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JuiCe" (12.01.2008, 15:26)

28

lørdag, 12. januar 2008, 15:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af JuiCe

Citeret

Synes nu post counteren er fin:) Den viser skam det rigtige antal posts du har lavet, at mange af post'ne så er slettet er noget andet. Vil da hellere have at nogle af de flere år gamle tråde bliver slettet og dermed får serveren til at fungere lidt bedre, end at tråde fra 2004 bliver liggende på serveren og bare fylder.

EDIT: Og nu vi er ved det vil jeg da lige indskyde at siden er blevet væsentligt hurtigere nu hvor den er på ny server, og evt. fordi der er ryddet lidt op i posts :9xo

Er helt klart også min opfattelse, der er mere fart på nu!

(\__/)
(O.o )
(#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

29

lørdag, 12. januar 2008, 17:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af urbananen

Citeret

Citeret

SQL-DATABASE ERROR

Referer:

Den fejl får jeg næsten dagligt.. Har dog ikke fået den idag :)

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

30

lørdag, 12. januar 2008, 18:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af Flindt_DK

Den fejl får jeg næsten dagligt.. Har dog ikke fået den idag :)

Hvilket er fordi der er skiftet server = problemet er løst :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

31

søndag, 13. januar 2008, 00:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af JuiCe

Citeret

Han står da ellers stadigvæk til kun at have omkring de 200 posts.....?

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.