Fejl på tweak

  • Dette er fejlen jeg oplever næsten dagligt ved en spisetid som beskrevet i tidligere tråd..


    er jeg den eneste??


    SQL-DATABASE ERROR


    Database error in WoltLab Burning Board (): Link-ID == false, connect failed
    mysql error: Too many connections
    mysql error number: 1040
    mysql version: unknown
    php version: 4.4.8
    Date: 09.01.2008 @ 18:14
    Script: /forum/index.php
    Referer:

  • Får den temmelig tit!


    For ca. 40 min. siden fik jeg en meget underlig fejl når jeg gik ind på forummet..


    Så stod der:


    Der er en fejl :)( eller sådan noget :crazyeyes:


  • Så den også, men tænkte det var meningen.


    Det var dog lidt sært, at fejlen ikke var udspecificeret eller lignende.


  • der var ingen fejl ved mig :S

  • Altså, vi fik jo at vide at tweak.dk blev flyttet til en anden server, så mon ikk det er det der skyldes al den ustabilitet? :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • der vil være problemer indtil den nye server er taget i brug


    den bliver installeret i morgen og fredag begnder siden at blive sat op


    flytningen til den nye server sker hurtigst muligt der efter


    Sun server baseret på AMD opteron med 4GB DDR2 ram og spejlede diske


  • Det bliver spændende at se hvordan den kommer til at køre :D


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Synes det kører rimelig fornuftigt pt.


    Er den kommet på en ny server?


    Skulle ind og se dit og Pvt.P.Nutz svar og fik så...
    SQL-DATABASE ERROR


    Database error in WoltLab (...osv...)


    Så tror jeg ikke du skal regne med.. Syntes nu også tweak er som det plejer at være :)


    Ifølge mysql.com så er fejlen: If you get a Too many connections error when you try to connect to the mysqld server, this means that all available connections are in use by other clients


    The maximum number of connections MySQL can support depends on the quality of the thread library on a given platform. Linux or Solaris should be able to support 500-1000 simultaneous connections, depending on how much RAM you have and what your clients are doing. Static Linux binaries provided by MySQL AB can support up to 4000 connections
    http://dev.mysql.com/doc/refma…too-many-connections.html


    Men er der virkelig så mange som er forbundet til Tweak (forum) ?

  • regn med en masse bots der forsøger at komme ind også.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.


  • Ja okay, synes bare lige det gik sådan fint, når man klikkede sig rundt, og nogenlunde, når man postede.


    Det med forbindelser har vel noget at gøre med, hvor mange kald den skal lave til databasen. Der kan den så håndterer en vis mængde alt efter platform mm.?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|
    Jeg synes jeg har mistet omkring 1500 post. Nå, hvad fanden.


    Det har du gjort for flere dage siden da alle tråde med posts fra 2003 og 2004 er blevet slettet.