• Okay, nu kører det helt offtopic, og måske endda lame. But here goes.


    Sad og rodede mine gamle billeder igennem, og fandt et billede af min første bil, en Opel Ascona B 2,0 fra '79 - blev sgu så glad for at se den gamle sort igen, at jeg bliver nødt til at poste det her :D Så I slipper ikke :P


    Billedet er fra den 04. November 1999 :D



    Det andet billede, er af min anden bil - en Mercedes 190E, også en 2-liters - dog med automatgear.


    Begge billeder er taget på den samme "høj", en udsigtspost over landingsbanen. Begge er/var salgsbilleder :D


    [Blocked Image: http://www.saxxx.friserverplads.dk/pic27.jpg]


    [Blocked Image: http://www.saxxx.friserverplads.dk/P1010006.JPG]

  • Quote

    Originally posted by scully
    *Host*..Brian..*host* :))


    Meget, endda - min gamle ascona var faktisk så brian-kult (islæt af Manta), at den slet ikke var brian.


    Men jo, sådan er det nu engang :D

  • Tja har desværre ikke noget billede af min Nissan Sunny - men det interessante er også anlægget.


    Kører med :


    1 600W forstærker
    1 200W forstærker
    2 *350W JBL 6*9"
    2*6,5" 200W Noname
    2*4" 120W Noname
    2 stk 10" 600W V-max i en dejligt stor subkasse


    Tja når man ikke har bilen skal man fandeme ha lyden ;)


  • Er det så også sat ordenligt i ;) og ikke bare smidt ind? hehe... hader så'en noget.. og især når bare subwooferen bare står midt i bagage rummet.. det ser så grimt ud.. der ska være stil over det ;)

  • hehe så kunne jeg jo fristes til at "blære" mig lidt og finde mine gamle bil pics frem af mine gamle biler.
    Som 18 årig købte jeg en 1971 ford mustang HT med scoop på hjelmen og 10" brede bagfælge og den var gul:)
    Som 21 årig fik jeg så fingere i en 1970 corvette som var blå og møg sænket, umulig at køre rundt i!.
    Well hurtige biler giver lyst til mere fart så til næste sommer skal jeg have en mc:)

  • Quote

    Originally posted by OriGiN


    Er det så også sat ordenligt i ;) og ikke bare smidt ind? hehe... hader så'en noget.. og især når bare subwooferen bare står midt i bagage rummet.. det ser så grimt ud.. der ska være stil over det ;)


    Ja det ser faktisk nogenlunde ud.


    Jeg har haft sæderne ude og kørt ledningerne pænt. Yderligere har jeg spændt forstærkerne bag på subben, så man kun ser dem, hvis man lægger bagsæddet ned. (subben læner jo faktisk op ad bagsæderne) Subben passer perfekt i bredden i baggagerummet, så når man åbner bagklappen ser man bare de 2 * 10" enheder ;)
    Jeg har jo skjult det så godt jeg nu kan, så man ikke kan se det udefra. Det bliver man jo desværre nød til i Kbh :(

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Ja det ser faktisk nogenlunde ud.


    Jeg har haft sæderne ude og kørt ledningerne pænt. Yderligere har jeg spændt forstærkerne bag på subben, så man kun ser dem, hvis man lægger bagsæddet ned. (subben læner jo faktisk op ad bagsæderne) Subben passer perfekt i bredden i baggagerummet, så når man åbner bagklappen ser man bare de 2 * 10" enheder ;)
    Jeg har jo skjult det så godt jeg nu kan, så man ikke kan se det udefra. Det bliver man jo desværre nød til i Kbh :(


    fair nok :) ja det er man jo :/ det skal man oz nogensteder hernede :/ .. det er plat

  • Ville gerne ha min egen bil - har snart haft kørekort et år nu :)


    Men jeg kan ikke tage mig sammen til at spare op - computeren og diverse dyre vaner tager lidt for mange penge på bankbogen :rolleyes:


    Så i mellemtiden bruger jeg de gamles Golf TDI 1.9 - den får nogen tæsk :P

  • Quote

    Originally posted by Nik.dk
    hehe så kunne jeg jo fristes til at "blære" mig lidt og finde mine gamle bil pics frem af mine gamle biler.
    Som 18 årig købte jeg en 1971 ford mustang HT med scoop på hjelmen og 10" brede bagfælge og den var gul:)
    Som 21 årig fik jeg så fingere i en 1970 corvette som var blå og møg sænket, umulig at køre rundt i!.
    Well hurtige biler giver lyst til mere fart så til næste sommer skal jeg have en mc:)


    Elsker gamle amerikanere. Har altid drømt om en Mustang '69 GT fastback *savler ud over det hele*

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe
    Ville gerne ha min egen bil - har snart haft kørekort et år nu :)


    Men jeg kan ikke tage mig sammen til at spare op - computeren og diverse dyre vaner tager lidt for mange penge på bankbogen :rolleyes:


    Så i mellemtiden bruger jeg de gamles Golf TDI 1.9 - den får nogen tæsk :P


    hehe præcis.. det er bare lige min mor og fars Mazda 323F 1.6 der får tæsk i stedet ;)

  • Quote

    Originally posted by DarkhorZe
    Aerial de er små frække - må koste en bondegård :)


    Jeg kunne godt leve med en Peugeot 206 eller en Golf 3 ;)


    Du kan vel få en sådan en til omkring 70K og så smider man vel 15k i fælge og det samme i skørter og gejl ;)


    og med sådan en bil skal der jo også et ordentligt anlæg i :D