Undskyld men bush har et seriøst problem!! se her hvorfor!

  • Kan ikke forstå den mand for lov at lede verdens stærkest (militær/økonomisk set) land. Med sådan et krigsliderligt svin skal det gå galt på et eller andet tidspunkt- håber terroristerne slår til i det hvide hus næste gang (så er det da ikke civile det går ud over :] )

  • Alternativet til Bush er langt værrere end ham, så jeg har stemt på "fint"....


    ...og det link kan jo ikke bruges til en skid stump. Det svarer jo til at tro på at X-files er bygget på virkelige begivenheder. *LOL* :]

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Tror den her siger det hele.


    HAHA! hvor fun! den var lidt amatør-agtig, men det gjorde det da kun sjovere...


    tjaah...hvad kan jeg sige? han er i det mindste ik sådan en liderlig buk i ligeså høj grad som Bill Clinton, hehe, forresten nogen som i sin tid så den der for-sjov-film kaldet "Clinton-fucker"....hvor han sidder på sit kontor og spiller et lille computer spil, med ham selv i hovedrollen...? hehe, jaeh, det var tider dengang han var der....NOT :P

  • Quote

    Originally posted by Comp-n00ben


    HAHA! hvor fun! den var lidt amatør-agtig, men det gjorde det da kun sjovere...


    tjaah...hvad kan jeg sige? han er i det mindste ik sådan en liderlig buk i ligeså høj grad som Bill Clinton, hehe, forresten nogen som i sin tid så den der for-sjov-film kaldet "Clinton-fucker"....hvor han sidder på sit kontor og spiller et lille computer spil, med ham selv i hovedrollen...? hehe, jaeh, det var tider dengang han var der....NOT :P


    http://fun.sanctuarys.de/crap/fun.mpg/clinton.fucker.mpg

  • Jeg mener USA er verdens største terror magt

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • syntes det er lidt skræmmende at nogen syntes at manden er fin. at en eksalkoholiker plus ordblind mand får lov at lede den største magt i verdenen er bestemt ikke betrykkende.



    Hvis i ligsom mig er imod Bush skulle i tage at læse bogen "stupid white men" af michael moore...

  • Det er altid nemt at kritisere folk på toppen, men hvis man selv sad der, SÅ ville det være noget andet...... Klart... *LOL* :] ..... Misundelse er en grim ting..... Men desværre meget menneskelig...

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Det er altid nemt at kritisere folk på toppen, men hvis man selv sad der, SÅ ville det være noget andet...... Klart... *LOL* :] ..... Misundelse er en grim ting..... Men desværre meget menneskelig...


    Kan godt forstå din holdning ....


    MEN. Jeg mener ikke den mand burde lede USA - og det er ikke bedømt ud fra ovennævnte eksempler på div ting - Jeg havde projekt om USA/Afghanistan sidste vinter (der var det jo ekstremt relevant)(vi fik alle 3 11 for projektet og var tæt på at få 13 8) ), og under sådan et emne kommer man jo automatisk ind på en masse om Bush, og jeg mener han alt for gerne vil føre krig og at de senest krige USA har ført mod mellemøsten mest er for at gøre Bush senior's job færdig.
    - klat skal folk som Hussain og Bin laden, ikke have lov til andet end at tælle tremmer i deres egen celle - men fanme nej om jeg kan li hans måde at bekæmpe dem på! X(


    Jeg påstår ikke at jeg ville være i stand til at styre USA - men hvis det skulle ske var der mange ting der skulle laves om!

  • Quote

    Originally posted by cla
    Kan godt forstå din holdning ....


    MEN. Jeg mener ikke den mand burde lede USA - og det er ikke bedømt ud fra ovennævnte eksempler på div ting - Jeg havde projekt om USA/Afghanistan sidste vinter (der var det jo ekstremt relevant)(vi fik alle 3 11 for projektet og var tæt på at få 13 8) ), og under sådan et emne kommer man jo automatisk ind på en masse om Bush, og jeg mener han alt for gerne vil føre krig og at de senest krige USA har ført mod mellemøsten mest er for at gøre Bush senior's job færdig.
    - klat skal folk som Hussain og Bin laden, ikke have lov til andet end at tælle tremmer i deres egen celle - men fanme nej om jeg kan li hans måde at bekæmpe dem på! X(


    Jeg påstår ikke at jeg ville være i stand til at styre USA - men hvis det skulle ske var der mange ting der skulle laves om!


    Vi er enig om at USA nemt kan finde en bedre leder, men de kan så sandelig også finde en der er værrere. USA kan også gå ind og gøre noget mere positivt i verden, men de kan så sandelig også gøre noget værrere.... Nemlig intet...


    Alt i alt, så er der jo ingen grund til at bruge sin tid på at tænke og bande over USA, for tingene bliver ikke anderledes af det og når alt kommer til alt, så skal man vel bare tænkt på det positive frem for det negative.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Vi er enig om at USA nemt kan finde en bedre leder, men de kan så sandelig også finde en der er værrere. USA kan også gå ind og gøre noget mere positivt i verden, men de kan så sandelig også gøre noget værrere.... Nemlig intet...


    Enig. Og ja til de sidste to ord især, for et eller andet skulle han jo gøre. Men med hensyn til Irak skulle han nok lige ha "klapt æ krække" som min far plejer at sige ;) Ikke vildt smart at føre en krig på falske begrundelser ;)


    Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Alt i alt, så er der jo ingen grund til at bruge sin tid på at tænke og bande over USA, for tingene bliver ikke anderledes af det og når alt kommer til alt, så skal man vel bare tænkt på det positive frem for det negative.


    Bruger jeg skam heller ikke altid min tid på, men holdninger har man nu en gang og overfor USA/præsidenten har jeg mange (det er noget man altid arbejder med i folkeskole og gym....), når man har holdninger til div. ting vil der autmatisk være nogle dårlige imellem ;) . Der er da også gode ting ved USA, men så sandelig også dårlige .........