hvad syntes i om dette design?

  • Synes ikke rigtigt at det er videre prangende, men effekten ved skift af billeder er nu meget fin :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by b_ball


    hvad er det du ikke syntes om?


    Umiddelbart virker rammen lidt for bred, i forhold til dens højde. Tror det vil være lidt mærkeligt at skulle læse en længere tekst der, det vil nærmest være som at skulle kigge ind igennem et lille vindue - hvis du forstår? :rolleyes:


    De synlige rammer i sig selv har jeg intet imod, overhovedet. Men prøv så vidt det er muligt at måske gøre den lidt smallere og måske en anelse højere. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Deja Vu is usually a glitch in the Matrix. It happens when they change something ;)


    Nej det er noget hvis du ser noget, så kigger igen, og ser det samme, eller noget der ligner (meget)

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    Deja Vu is usually a glitch in the Matrix. It happens when they change something ;)


    Nej det er noget hvis du ser noget, så kigger igen, og ser det samme, eller noget der ligner (meget)


    Jep, eller bare står og snakker med en person, og samtidig har en meget stærk fornemmelse af, netop at have oplevet samme situation og samtale før. Det er rigtig creepy 8o

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Jep, eller bare står og snakker med en person, og samtidig har en meget stærk fornemmelse af, netop at have oplevet samme situation og samtale før. Det er rigtig creepy 8o


    Ja tak.. det har jeg tit .. :/ Hvor jeg synes at havde oplevet noget før, men egentlig har jeg ikke.. som om man kan forudsige fremtiden.. ret creepy..

  • staves Deja Vu, og behøves ikke KUN være når man taler med en person...det kan faktisk være enhver begivenhed...men er dog oftest samtaler...


    så pludselig, får man Torque sagde, en meget underlig fornemmelse af at man har oplevet det samme for nyligt.... :)


    personligt tror jeg bare at det er når man har oplevet noget LIGNENDE.... 8o


    altså...i løbet af en's liv oplever man vel rimelig MANGE samtaler med andre, eller i det hele taget, situationer, så det er vel egentlig ik så underligt at de, af og til, godt kan ligne lidt hinanden på visse punkter... ;)