Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

mandag, 7. januar 2008, 19:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha

Citeret

Oprindeligt indlæg af jacobask

Citeret

et lille kig på trustpilot...

http://www.trustpilot.dk/review/www.postdanmark.dk

Ja uha - 11 bedømmelse. Det ligner ret meget 11 folk der har ondt i r****. 11 bedømmelser på et firma der har sendt 5-10.000.000 pakker/breve ud over julen er vel ikke just nok til at have et representabelt udsnit...

/ask

EDIT: Der er mange på den side der brokker sig over prisen - hvis de mener det er så sk*** dyrt, hvorfor er det så at de ikke tager det billigere alternativ!?

Det er svært og finde et billigere alternativ. fragtmændene tager tit lige så meget hvis ikke mere for at sende tingene. Dog behandler de tingene bedre i visse tilfælde.

Jeg skulle ikke nyde noget af fragte et eller andet med danske fragtmænd fx, har oplevet hvordan de virkelig hovedløst kan transportere varer. Ja det kan alle firmaer, men det var så noget med at ligge store tromler med kabel til jeg ved ikke hvor mange tusinde kroner ned på en palle. Det gør man bare ikke, da man risikerer at du ikke kan rulle kablet af igen = kablet er kun til skrot. Og de ved udemærket godt at den ikke går..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "JakobPP" (07.01.2008, 19:03)

22

mandag, 7. januar 2008, 19:04

Så man jo håbe med denne lille pris stigning at vi kan få lidt bedre service.
Det vil jeg i hvert fald blive glad for

MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0

Cooling ---> H2O - Dice - Ln2

23

mandag, 7. januar 2008, 19:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af Marquis

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af jacobask

Citeret

et lille kig på trustpilot...

http://www.trustpilot.dk/review/www.postdanmark.dk

Ja uha - 11 bedømmelse. Det ligner ret meget 11 folk der har ondt i r****. 11 bedømmelser på et firma der har sendt 5-10.000.000 pakker/breve ud over julen er vel ikke just nok til at have et representabelt udsnit...

/ask

EDIT: Der er mange på den side der brokker sig over prisen - hvis de mener det er så sk*** dyrt, hvorfor er det så at de ikke tager det billigere alternativ!?

Det er svært og finde et billigere alternativ. fragtmændene tager tit lige så meget hvis ikke mere for at sende tingene. Dog behandler de tingene bedre i visse tilfælde.

Jeg skulle ikke nyde noget af fragte et eller andet med danske fragtmænd fx, har oplevet hvordan de virkelig hovedløst kan transportere varer. Ja det kan alle firmaer, men det var så noget med at ligge store tromler med kabel til jeg ved ikke hvor mange tusinde kroner ned på en palle. Det gør man bare ikke, da man risikerer at du ikke kan rulle kablet af igen = kablet er kun til skrot. Og de ved udemærket godt at den ikke går..

Så er det jo så heldigt at der er andre alternativer ind danske fragtmænd. ;)
Der er faktisk nogle som kan finde ud af at håndtere tingene ordenligt.

MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0

24

mandag, 7. januar 2008, 19:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af Marquis

Har oplevet noget lignende med UPS - skulle sende en pakke (og havde fået pakkeslip - så jeg skulle bare forbi et kontor), og jeg så en ups-bil p gaden. Jeg løb derned og spurgte om han ville tage pakken med, jaja sagde han tog pakken og kastede den op på øverste hylde (der blev jeg godtnok lidt mundlam - og var ret glad for at jeg havde brugt god tid på at få den pakket ordentligt ind!!) - måske er det meget normalt de fleste steder (det ved jeg ikke) - men han kunne da i det mindtse vente med at smide med tingene til jeg havde vendt ham rykken...

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

25

mandag, 7. januar 2008, 19:11

Har aldrig oplevet at gls smider med tingene.

EDIT: det tager jeg i mig igen det jeg lige sagde. kom lige i tanke om dette link...

http://www.hifigalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=149

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Rasmus66" (07.01.2008, 19:14)

26

mandag, 7. januar 2008, 19:28

Post Danmark gør det sådan set godt nok, prøv og samligne antallet af kunder med antal af de folk der brokker sig ;)

Man hører bare ALDRIG om dem som har gode oplevelser, hvem gider egentlig også at høre om det?

Once upon a dime

27

mandag, 7. januar 2008, 20:01

Citeret

Postdanmark har altid været langsomme. Men synes godt nok at det tager lang tid og få ens ting nu. De bliver kun langsommere :T

de er så europas hurtigste, og et af verdens hurtigste, så den udmelding er nu helt hen i vejret....men med den behandling de har givet medarbejderne, specielt det sidste ½ år og med den løn man får, så skal du sq ikke forvente at de gider gøre en ekstra indsats.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

28

mandag, 7. januar 2008, 20:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman

Citeret

Postdanmark har altid været langsomme. Men synes godt nok at det tager lang tid og få ens ting nu. De bliver kun langsommere :T

de er så europas hurtigste, og et af verdens hurtigste, så den udmelding er nu helt hen i vejret....men med den behandling de har givet medarbejderne, specielt det sidste ½ år og med den løn man får, så skal du sq ikke forvente at de gider gøre en ekstra indsats.

Så må de andre godt nok være langsomme 8o

29

tirsdag, 8. januar 2008, 07:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af DKsDEVIL
efter nytår har post dk sat prisen op og som sædvanlig når de gør det bliver servicen til svarende dårligere.

derfor får private nu ikke længre udbragt efterkravs pakker og der bliver ikke lagt en sedel i ens postkasse men der kommer et brev med i girokort i .

så kan man nemmelig få lov at betale 15 kroner mere til post dk for at inbetale girokort

utrolig monopoltilsynte eller forbrugerstyrelsen ikke snart reagere på post.dk´s åbenlyse udnyttelse af deres magt.

Undrer fandeme også mig. I går fandt jeg lige ud af, at vi ikke må sælge deres nye frimærker med den nye porto før d. 9. jan.

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

30

onsdag, 9. januar 2008, 09:39

hej igen tweak´er!
var nede og hente min pakke igår...
det der med at det tog lang til med at få pakken frem, er jo at vi skal betale med gifokort nu.
det var 16kr. mere der skulle betale oveni...

CPU: Q6600 2.4Ghz @ 3,6Ghz
GTX: 260+ GTS + 8600GTS Physx
HDD: 150Gb
RAM: 2Gb

31

onsdag, 9. januar 2008, 09:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af Top1000
hej igen tweak´er!
var nede og hente min pakke igår...
det der med at det tog lang til med at få pakken frem, er jo at vi skal betale med gifokort nu.
det var 16kr. mere der skulle betale oveni...

og man skal betale det på posthuset når man henter pakken eller hvad? man kan ikke betale via netbank eller lignende hvor det koster 0,- ??

32

onsdag, 9. januar 2008, 10:18

ja det skal man... hader det X( X( X( :pokey:

33

onsdag, 9. januar 2008, 10:25

hele ideen er jo at få folk til at forudbetale med netbank eller dankort.......

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

34

onsdag, 9. januar 2008, 10:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Top1000
ja det skal man... hader det X( X( X( :pokey:

Skod... Så skal jeg betale endnu mere for min telefon her i næste uge... Tror jeg... Hvis der er betalt med Visa/Dankort, slipper jeg så stadig for at betale ekstra?

Once upon a dime

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bllets" (09.01.2008, 10:27)

35

onsdag, 9. januar 2008, 10:42

ja, hvis du ikke har betalt over nettet med visa

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.