bredbånds kampagne

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af M
    Man køber det jo reelt på afbetaling over 24 eller 60 måneder? Det er jo som hos Leasy.

    Præcis. Og det er præcis lige så "billigt" som hos Leasy. Tror det var på hol.dk der var en der var helt oppe at ringe over hvor billigt det var... *suk*

    P35-DS4, E8500@4Ghz, 4x1GB Crucial PC8500, HD4870/512, 750GB F1, HX620, P182, BenQ HD2200E
    Mac Pro 8x2,8Ghz, 14GB RAM, HD3870, 8800GT, 2x160GB Intel G2, RAID0, LP3065, EA231WMI, 2007WFP, 3xErgotron.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Yonzie

    Præcis. Og det er præcis lige så "billigt" som hos Leasy. Tror det var på hol.dk der var en der var helt oppe at ringe over hvor billigt det var... *suk*


    Syntes da nu også at f.eks. en helt almindelig I-pod koster 99,- over 48måneder... Bliver da slet ikke dyre efter de 48måneder.. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Yonzie

    Præcis. Og det er præcis lige så "billigt" som hos Leasy. Tror det var på hol.dk der var en der var helt oppe at ringe over hvor billigt det var... *suk*


    og det er så derfor man holder sig fra leasy og afbetaling i det hele taget og vente til man rent faktisk har pengene.


    Det skal nok passe at der er en inde på hol der er hoppet på den (de er sq os nogle aber derinde :D)


    mine 2 cents er at man generelt skal holde sig fra den slags "deals", da man sagtens kan få et fladt tv til billigere penge + at det eventuelt kan været et bedre/større/flottere tv man får ud af det.

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200


  • Altså afbetaling kan aldrig betale sig. Hvis man ikke kan vente og ikke har pengene, så er et lån altid bedre da ÅOP er så meget lavere. Sidst min far havde ved Leasy var den på over 30% ved Leasy, mens banken ligger på omkring de 15% (For mit tilfælde)