Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

1

mandag, 27. oktober 2003, 18:32

ist PlauGe verschwunden?

hey! hvor er smart assen PlauGe bleven af? han er ikke set i lang tid i mands minde :P

er han ik moderator længere? han står da ikke inde på Team-listen men hvorfor står han så inde på kontakt listen??

?( ?( ?( ?( ?( ?( ?( ?( ?( ?( ?( ?( ?( ?( ?( ?( ?( ?( ?( ?(

*rømme rømme* nogen som kan komme med en forklaring på det her?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (27.10.2003, 18:35)

2

mandag, 27. oktober 2003, 18:35

Hmmm.. Ja du har da ret... Ham har jeg da heller ikke set længe... Underligt... 8o ?(

3

mandag, 27. oktober 2003, 19:01

nej....hva sir i andre til mysteriet? HVOR ER PLAUGE BLEVET AF?

4

mandag, 27. oktober 2003, 19:53

Godt du får øvet dig på tysk min dreng - men husk hvem der er mesteren ;)

5

mandag, 27. oktober 2003, 20:29

Citeret

Originally posted by DarkhorZe

haha, jaja d r godt mæ dig du...:D

- ellers ingen som har nogen bud på PlauGe's pludselige forsvinden? 8o

6

mandag, 27. oktober 2003, 20:33

Citeret

Pølse ! :)) .... *G*

PS. Plauge er sgu nok gået på sommerferie. *G* :))

7

mandag, 27. oktober 2003, 20:50

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Pølse ! :)) .... *G*

PS. Plauge er sgu nok gået på sommerferie. *G* :))

sommerferie??? i oktober/november??? hmmm, så syns jeg da han er lidt sen på den hva? ;) :P
...desuden, hvordan forklarer du så at han ik står på TEAM-listen? lidt mystisk ik?

9

mandag, 27. oktober 2003, 22:24

RE: ist PlauGe verschwunden?

Citeret

smart assen PlauGe

Endnu en lam tråd fra forummets største -biiiip- :] :] :] :] :] :] - man undrer sig grumme over om der overhovedet foregår nogen tankevirksomhed i knolden på dig....

- Og neeeeeeeeeeeeeeeeej - du kan - heller ikke denne gang - bilde os ind at det er en joke.... X( X( X(

10

mandag, 27. oktober 2003, 22:36

Citeret

Originally posted by WizZarD

Citeret

smart assen PlauGe

Endnu en lam tråd fra forummets største -biiiip- :] :] :] :] :] :] - man undrer sig grumme over om der overhovedet foregår nogen tankevirksomhed i knolden på dig....

- Og neeeeeeeeeeeeeeeeej - du kan - heller ikke denne gang - bilde os ind at det er en joke.... X( X( X(

Var det en nødvendig kommentar :]
AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD Athlon II X4 645
Club3d HD6870 2GB Eyefinity 6
Kingston DDR3-1333Mhz, 2x2 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

11

mandag, 27. oktober 2003, 23:22

Citeret

ØØøøøøh - JA det var det - den var sgu da i hvert fald lige så nødvendig som at oprette en tråd og kalde PlauGe for en "smart ass" fordi han ikke har været her et stykke tid.......Men du synes måske tråden er iorden................ :] :] :] :] :] :]

Hvis han så gerne vil vide hvad der er sket - så kan han jo skrive en PM til en af moderators.... 8o 8o

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (27.10.2003, 23:23)

12

mandag, 27. oktober 2003, 23:39

Citeret

Citeret

ØØøøøøh - JA det var det - den var sgu da i hvert fald lige så nødvendig som at oprette en tråd og kalde PlauGe for en "smart ass" fordi han ikke har været her et stykke tid.......Men du synes måske tråden er iorden................ :] :] :] :] :] :]

Hvis han så gerne vil vide hvad der er sket - så kan han jo skrive en PM til en af moderators.... 8o 8o

Chill....han mener da ikke noget ondt han siger smart ass...

13

mandag, 27. oktober 2003, 23:42

Citeret

Citeret

Man kan diskutere om tråden er relevant, men mener for en gangs skyld ik nooben sviner nogen til. At du så har set dig sur på ham, er jo så forståeligt nok, men gi dog knægten en chance. De sidste indlæg han har lavet, har han holdt tonen på et acceptabelt niveau, og fortsætter han med det, har jeg ikke noget problem. Men det er jo så bare min ydmyge mening ;)
AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD Athlon II X4 645
Club3d HD6870 2GB Eyefinity 6
Kingston DDR3-1333Mhz, 2x2 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement