Newz.dk hacket igen - Password tilgængelige...


  • Slap dog af :) Valgte heldigvis at få slettet min bruger sidst TGG havde rodet rundt derinde.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis


    Slap dog af :) Valgte heldigvis at få slettet min bruger sidst TGG havde rodet rundt derinde.



    Blot en advarsel da listen ligger offentligt.... :9xo
    og det er den gamle de har fået fat på... så måske ligger dine oplysninger der alliegvel :T


    fra newz,dk side, er det en kæmpe brøler som burde ikke kunne ske... en ommer

  • So what. Sgu ikke verdens undergang, hvis der er nogen der skulle sidde ind med mit pw til den side...jøsses.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    So what. Sgu ikke verdens undergang, hvis der er nogen der skulle sidde ind med mit pw til den side...jøsses.


    Nah, men nu er det jo ikke alle der er lige kloge at bruge forskellige passwords på de sider de benytter. Heller ikke til deres e-mail adresse som også er blevet offentliggjort. :crazyeyes:

  • Typisk..


    Nå men var så heldig at være på den liste de har offentliggjort..


    Så har lige skiftet mit pass..
    Gør dog ikke så meget..
    Er en gammel mail de har offentliggjort..
    Så går sgu nok..

  • Det er jo kun et problem hvis man er så dum at bruge det samme password flere steder.


    Selv var jeg desværre blandt de 5000 der blev vist på blogspot, men har bare ændret mit password, så skulle den potte være ude.


    Dog ret uheldigt at det kunne ske, især på en side som Newz.dk

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Deef
    Det er jo kun et problem hvis man er så dum at bruge det samme password flere steder.


    Selv var jeg desværre blandt de 5000 der blev vist på blogspot, men har bare ændret mit password, så skulle den potte være ude.


    Dog ret uheldigt at det kunne ske, især på en side som Newz.dk



    et link til den side hvor man kan se disse 5000 ??