Bare en lille idé.. :)

  • Er der efterhånden ikke så meget gang i tweak.dk, at man kunne lave lidt flere forums?


    Synes der mangler et seperat forum for vand køling og måske et for kompresser køling. :D

  • Jeg synes det kunne være rart. Da det meste i "Hardware Og Overclocking" er spørgsmål om hardware.


    Ville være rart hvis man havde et forum der bare omhandlede køling.. :D

  • Quote

    Originally posted by cla
    Tror det bliver for uoverskueligt ....


    Skræmmende hvis folk ikke kan overskue det når alle andre forums på nettet kan, men fair nok... *G* 8o


    Det er nok mere et tegn på stilstand end noget andet....


    Navnene på de forums der er nu er også lidt underlige, men det er der nok heller ikke nogen der kan overskue. *G* :))


    "Spil & Software" ... ?.... Øhh... Spil er også Software. :)) ... Det skulle jo nok nærmere hedde "Software (Spil & Programmer)".... Bare for at tage et exsempel... :))


  • Good point.. :D


    Du er sq skarp i dag.. 8)

  • Quote

    Originally posted by DEEF
    Jeg synes det kunne være rart. Da det meste i "Hardware Og Overclocking" er spørgsmål om hardware.


    Ville være rart hvis man havde et forum der bare omhandlede køling.. :D


    Ja og så skulle "Overclocking" nok hen til Køling, så det blev "Hardware" og så "Køling & Overclocking"..... Men én ting er teori... Noget andet er praksis... :))

  • Quote

    Originally posted by Wolf_of_dk
    Det ikke til at holde styr på hvis der kommer for mange


    syntes der er nok nu


    Hmmm, jeg kan nu kun se det skulle blive lettere, når man fra starten ved, at søger man noget om køling, jamen så skal du ikke til at se 10 tråde igennem før du finder frem til noget køling. Du skal bare trykke på et link så kommer det frem.. ;)

  • Quote

    Originally posted by DEEF


    Hmmm, jeg kan nu kun se det skulle blive lettere, når man fra starten ved, at søger man noget om køling, jamen så skal du ikke til at se 10 tråde igennem før du finder frem til noget køling. Du skal bare trykke på et link så kommer det frem.. ;)


    Nemlig... Så ville de gamle tråde blive genbrugt og vi ville ikke ende med at have 5 tråde om ugen der hed " AMD eller Intel " .... 8o

  • Jeg har kigget i film og musik foraet én gang....... fordi det simpelthen ikke ligger så ligetil som de andre, som er integreret i forsiden .....


    Tror lige jeg vil ligge et kig forbi igen...


  • Nej det kan jeg ikke ......... :D

  • Quote

    Originally posted by cla
    Nej det kan jeg ikke ......... :D


    Skræmmende for det er sådan at næsten alle forums på nettet er opbygget mere eller mindre så man kan finde rundt i det. Hvis man skal bruge noget om køling går man der ind osv osv...


    Det er bare Tweak Forumet som er bagefter, simpelt og rodet... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Skræmmende for det er sådan at næsten alle forums på nettet er opbygget mere eller mindre så man kan finde rundt i det. Hvis man skal bruge noget om køling går man der ind osv osv...


    Det er bare Tweak Forumet som er bagefter, simpelt og rodet... :))


    Grunden til at jeg er ivrig bruger på tweak er simpelthen fordi jeg elsker opbygningen af foraet fordi det er indbygget i forsiden - extremt overskueligt, og slet ikke gammeldags......


    Med flere foraer kan de ikke (lige umiddelbart ihvertfald) indbygges i forsiden...


    EDIT: det er se'fø'li i en anden sag hvis alle foraer bliver indbygget i forsiden ;)

  • Quote

    Originally posted by cla
    Grunden til at jeg er ivrig bruger på tweak er simpelthen fordi jeg elsker opbygningen af foraet fordi det er indbygget i forsiden - extremt overskueligt, og slet ikke gammeldags......


    Med flere foraer kan de ikke (lige umiddelbart ihvertfald) indbygges i forsiden...


    EDIT: det er se'fø'li i en anden sag hvis alle foraer bliver indbygget i forsiden ;)


    Hmm... Okey.... Jeg går ind på Forum Forsiden, men fair nok... :)) ..... og alt kan indbygges hvis man ville... :))