Studie data ordre???

  • Nu har jeg før lavet en tråd om studie data. Men er det normalt at de fucker så meget op i ens ordre??
    Modtog idag mine katode rør i en fin pakke og kigge på ordre sedlen og der står der en anden persons navn. Men pakken er sendt til mig??
    Har fundet personens telefon nummer og det hele. Men skal jeg ringe og sige at jeg har modtaget hendes pakke eller skal jeg lade studie data om det??
    Nu er der jo jule ferie og de har lukket og kan næsten regne ud at det er en julegave..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Nu har jeg før lavet en tråd om studie data. Men er det normalt at de fucker så meget op i ens ordre??
    Modtog idag mine katode rør i en fin pakke og kigge på ordre sedlen og der står der en anden persons navn. Men pakken er sendt til mig??
    Har fundet personens telefon nummer og det hele. Men skal jeg ringe og sige at jeg har modtaget hendes pakke eller skal jeg lade studie data om det??
    Nu er der jo jule ferie og de har lukket og kan næsten regne ud at det er en julegave..


    Du skal ringe til studiedata og lade dem om det, når de åbner efter ferien. Har du modtaget det rigtige indhold, som du bestilte?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Yilar


    Du skal ringe til studiedata og lade dem om det, når de åbner efter ferien. Har du modtaget det rigtige indhold, som du bestilte?


    Nej havde bestilt et par katoderør og fik et par zalman hørebøffer :boxed:
    Men kan ikke lige se hvordan man skulle kunne fucke sådan op i det. haM/hende som har pakket pakken står virkelig til og skulle give kage :D