Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 26. oktober 2003, 20:36

Citeret

Originally posted by The Hans

...Havde for nyligt parkeret min bil foran en kammerats hus og lidt efter kom der en lastbil og han kunne selvfølgelig ikke komme forbi og holdt og dyttede som en åndssvag. Naboen, en gammel mand, blandede sig og skældte mig huden fuld og jeg bad ham om at blande sig udenom. Det gjorde han ikke og blev ved med at kæfte op, så jeg smøgede ærmerne op og sagde: Kan du selv finde ud af at holde din kæft, eller skal jeg komme over og lukke den for dig? Det gav ro. Gamle idiot.

åårh HVAD hvor fedt gjort! uha hans det får du lige et kryds i kalenderen for det der! :D

btw. så havde jeg fyret hende rundt, hende den gamle med bananerne....det går slet ik hvis min egen datter havde glædet sig til en sund banan...(selvom jeg nu ik har nogen datter...)...j tænder også af på folk som stjæler...især fra mig, og min datter...som jeg jo ik har... :P

22

søndag, 26. oktober 2003, 20:56

Der var en gammel tysk mand der skælte mig ud (på tysk) for flyve med drage 100 m fra hans båd
fattede ikke en dyt og begynte at forklarer lidt om tyndeloven, og hvor grim hans båd var og en masse lort på dansk stille og rolig uden at trække en mine

men han ikke jeg var hurtig nok til at få dragen ned så han begynte at true med en knytnæve
så blev jeg fanme sur og stilte mig 10 cm foran ham
så blev han pludselig langt mere venlig den gamle nar
og så futtede han lige så stille af

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Wolf_of_dk" (26.10.2003, 20:57)

23

søndag, 26. oktober 2003, 21:04

Citeret

Originally posted by AtoM!C
bare giv dem tørt på hans ! :D

Citeret

Originally posted by Comp-n00ben
åårh HVAD hvor fedt gjort! uha hans det får du lige et kryds i kalenderen for det der! :D

Var nu ikke et spørgsmål om at give dem tørt på eller lignende. Der er vel grænser for hvad man behøver at sig i? De to fjolser var langt over mine grænser.
Kan da ikke se nogen som helst grund til, at den gamle nar skulle blande sig og overfuse mig, som han gjorde?
Halvhjernen i lastbilen, skulle da bare lukke helt i. Han have intet at gøre på den vej og det vidste han. ;)

Edit:Stavebøf

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The Hans" (26.10.2003, 21:05)

24

søndag, 26. oktober 2003, 22:11

Citeret

Originally posted by Wolf_of_dk
Der var en gammel tysk mand der skælte mig ud (på tysk) for flyve med drage 100 m fra hans båd
fattede ikke en dyt og begynte at forklarer lidt om tyndeloven, og hvor grim hans båd var og en masse lort på dansk stille og rolig uden at trække en mine

men han ikke jeg var hurtig nok til at få dragen ned så han begynte at true med en knytnæve
så blev jeg fanme sur og stilte mig 10 cm foran ham
så blev han pludselig langt mere venlig den gamle nar
og så futtede han lige så stille af

He he... Minder mig om engang jeg var i byen og min kamma ikke kunne styre sin brandert og kom i skænderi med en kæmpestor tysker. Tyskeren skulle til at tryne min kamma en, så jeg lagde mig imellem og begyndte at diskutere med tyskeren på engelsk. Efter et kvarter slog jeg pludseligt om på flydende tysk og han snakkede videre på engelsk i et par minutter. Da det gik op for ham, at jeg talte tysk, var han ved at dø af grin. Min kamma slap for klø og tyskeren gav en omgang drinks ;)

25

søndag, 26. oktober 2003, 22:25

Var i Cypern engang og havde fået en del at drikke sammen med en gut der hed Torben. Da baren lukkede, smuttede vi en flok op på mit værelse og fik nogle drinks. Torben råbte over til et par , som sad i næste bygning og spurgte hvor de kom fra. Holland råbte de tilbage. Pludseligt dukkede et surt gammelt hovede frem og bad os om at shutte up + en del andet på engelsk. Ok, det gjorde vi så. Senere samme dag så vi ham komme gående og vi sad og sagde vores mening om ham på dansk. Hvad vil den labre kone han havde med sådan en gammel rynket gut. Han må da have en fed bankkonto osv. Selvfølgelig så højt, at han kunne høre det. Pludseligt kom hans labre unge kone og sagde " Skat, vil du med ud og shoppe lidt?".
Ups... Han havde hørt alt hvad vi sagde om ham og forstå det kunne han også... he he :O

26

søndag, 26. oktober 2003, 22:36

Citeret

Var i Cypern engang og havde fået en del at drikke sammen med en gut der hed Torben. Da baren lukkede, smuttede vi en flok op på mit værelse og fik nogle drinks. Torben råbte over til et par , som sad i næste bygning og spurgte hvor de kom fra. Holland råbte de tilbage. Pludseligt dukkede et surt gammelt hovede frem og bad os om at shutte up + en del andet på engelsk. Ok, det gjorde vi så. Senere samme dag så vi ham komme gående og vi sad og sagde vores mening om ham på dansk. Hvad vil den labre kone han havde med sådan en gammel rynket gut. Han må da have en fed bankkonto osv. Selvfølgelig så højt, at han kunne høre det. Pludseligt kom hans labre unge kone og sagde " Skat, vil du med ud og shoppe lidt?".
Ups... Han havde hørt alt hvad vi sagde om ham og forstå det kunne han også... he he :O

*LOL* :D

27

mandag, 27. oktober 2003, 00:50

Citeret

Så kan du lære det!!!

Men lige tilbage til det med de gamle..... hvorfor tænker jeg "Jackass the movie" ;) hoho.... nøj hvor grinern da de kører rundt el-cykler, forklædt som ældre mennesker... total grinern! :))

Seneste tests og artikler

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere

0

NZXT H440 - Special Edition

Du husker måske, da vi kiggede
Læs Mere

0

Corsair Raptor M45 - Gamer mus

Er du på jagt efter en ny mus,
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny 27 tommer BenQ RL2755HM Gaming Monitor

BenQ er kommet med en ny RL275
Læs Mere

0

Ny NVIDIA GeForce 347.09 Beta Game Ready driver

NVIDIA er klar med en frisk Ge
Læs Mere

6

Mini-julekonkurrence på Tweak.dk

Tweak.dk afholder en lille jul
Læs Mere

0

OCZ klar til at annoncere en ny SSD serie navngivet Z-DRIVE 6000

Kan du lide OCZ SSD, og kan du
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.