Bestjålet i Alta

  • Ja.. så kom dagen hvor jeg på det skammeligste blev frarøvet noget ganske værdifuldt i Alta..


    Min datter og jeg havde været på indkøb og havde lige betalt for alle vore ting, som stadig lå på transportbåndet.. pludselig siger min datter "Hvor er bananerne".. og ÅH MIN GUD.. de 2 bananer var væk.. jeg gik hen til den usle ældre dame der lige havde brugt samme bånd som os og spurgte om hun var kommet til at tage dem. "Nej" sagde hun imens hun kiggede sig febrilsk omkring.. "Jeg har købt pærer og bananer.. i har købt pærer, i må huske forkert" sagde hun.. hmm.. tænkte jeg.. hvordan ved hun om jeg har købt pærer, hvilket jeg heller ikke havde.. og så fisker hun efter lang tid søgen en pose med 2 bananer op af posen.. VORES bananer.. "Ja det her er mine" siger hun så.. Så kom det gode menneske op i mig og tænkte.. "Jaja.. nu er hun vist blevet pinligt berørt nok for de 4 kr de 2 bananer kostede" så jeg smuttede igen.. og på vej væk siger hun så "Ja.. det går så hurtigt ved kassen, de har nok lavet en fejl"... AAAARGH.. kunne hun ikke bare beholde den lille bitte smule værdighed hun havde tilbage og bare have holdt sin kæft..
    Nå ja.. selvom det kun var et par bananer, så kan man da håbe at hun har dårlig samvittighed.. pinligt..

  • Det slags er så p**** frustrerende. Man vil jo heller ikke lave den vilde scene med den slags, men alligevel brænder det sgu i én, at man vil have tingene tilbage. Om det så er et par kroner den er gal. Princippet er det samme.


    Glæder mig også til jeg bliver gammel. Så skal jeg sidde på bænken foran Netto, og have ondt i røven over alt hvad der rører sig. Traske ud midt på gaden som det passer mig, i myldretiden - fordi jeg kan tillade mig det. Skubbe mig forrest i køen ved bussen, fordi jeg kan tillade mig det. Og sidst men ikke mindst, nakke bananer fra stakkels intetanende mennesker i det lokale supermarked, fordi jeg kan bruge min alder og dertilhørende elendige hukommelse som undskyldning.


    Damn. Vi skal vise de ældre respekt, men de skal fandeme også give igen.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Jeg tænder fuldstædig af hvis jeg oplever at folk stjæler fra mig. X( Kan simpelthen ikke klare sådan nogle folk. X( Uanset hvem det er...


    Samme her

  • Træls sådan noget.
    Jeg havde nok lige bedt hende om at vise sin kassebon og derefter vise hende min.
    Gamle tyv, kan hun da ikke tillade sig. :(
    På den anden side, kan det jo være, at hun er lidt tilkalket i hovedet og slet ikke var klar ovet, at hun rent faktisk stjal de bananer ?
    Jeg prøver altid på at finde det bedste i folk, men sommetider, bliver man nødt til at opgive :rolleyes:

  • det er ligegyldigt om det er noget til 1 krone eller noget til 1000 kr
    man kan ikke tillade sig sådan noget


    jeg tror ikke jeg havde givet hende lov at gå før jeg fik mine bananer.


    det er et princip eller sådan noget LOL

  • Hader gamle koner der provokerer...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Gamle kvinder skulle have nogle slag. Gosh mand hvor kan de brokke sig. Arbejde på et tidspunkt i en børnehave hvor vi var på tur. En lille pige på 3 år kommer til at gå ind i en ældre dame. Og dette gamle lig har selvfølgelig ingen livstegn tilbage og skubber den lille tøs væk... det kan jeg slet ikke have.... så sådan noget reagerer jeg på.... gamle mokke.


    SLAG SLAG SLAG.... X(

  • Quote

    Originally posted by Lasse
    Gamle kvinder skulle have nogle slag. Gosh mand hvor kan de brokke sig. Arbejde på et tidspunkt i en børnehave hvor vi var på tur. En lille pige på 3 år kommer til at gå ind i en ældre dame. Og dette gamle lig har selvfølgelig ingen livstegn tilbage og skubber den lille tøs væk... det kan jeg slet ikke have.... så sådan noget reagerer jeg på.... gamle mokke.


    SLAG SLAG SLAG.... X(


    Jeg har efterhånden set en hel del sure og tvære ældre mennesker og sommetider kunne man få lyst til at give dem nogle slag, hvilket jeg dog aldrig kunne finde på, men fristende er det sommetider ;)
    Havde for nyligt parkeret min bil foran en kammerats hus og lidt efter kom der en lastbil og han kunne selvfølgelig ikke komme forbi og holdt og dyttede som en åndssvag. Naboen, en gammel mand, blandede sig og skældte mig huden fuld og jeg bad ham om at blande sig udenom. Det gjorde han ikke og blev ved med at kæfte op, så jeg smøgede ærmerne op og sagde: Kan du selv finde ud af at holde din kæft, eller skal jeg komme over og lukke den for dig? Det gav ro. Gamle idiot.
    Ham idioten i lastbilen, måtte ikke engang køre på den vej. Er der forbudsskilte op for, så jeg bad også lige ham om at klappe i og skrubbe af.

  • "De unge....de viser ingen respekt til den ældre generation"


    BAAAAAAAAAAAAH!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by The Hans



    Jeg har efterhånden set en hel del sure og tvære ældre mennesker og sommetider kunne man få lyst til at give dem nogle slag, hvilket jeg dog aldrig kunne finde på, men fristende er det sommetider ;)
    Havde for nyligt parkeret min bil foran en kammerats hus og lidt efter kom der en lastbil og han kunne selvfølgelig ikke komme forbi og holdt og dyttede som en åndssvag. Naboen, en gammel mand, blandede sig og skældte mig huden fuld og jeg bad ham om at blande sig udenom. Det gjorde han ikke og blev ved med at kæfte op, så jeg smøgede ærmerne op og sagde: Kan du selv finde ud af at holde din kæft, eller skal jeg komme over og lukke den for dig? Det gav ro. Gamle idiot.
    Ham idioten i lastbilen, måtte ikke engang køre på den vej. Er der forbudsskilte op for, så jeg bad også lige ham om at klappe i og skrubbe af.


    :D :D :D


    bare giv dem tørt på hans ! :D